Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

شهر جذاب و ديدني استانبول علاوه بر پرجمعيت ترين شهر تركيه ، گران ترين شهر تركيه نيز است كه خانه و آپارتمان مي خرد و مركز فرهنگي و اقتصادي اين كشور است. امكانات رفاهي راحت و كيفيت بالاي زندگي در استانبول باعث شده است كه بسياري از خارجيان براي خريد اقامت در استانبول براي اقامت ، سرگرمي و سرمايه گذاري انتخاب كنند. 

آمارهاي دقيق ارائه شده توسط تركيه نشان مي دهد كه بيش از 1200 واحد مسكوني شامل خانه و آپارتمان در سال 2019 در تركيه ملك خريداري كرده اند و بيش از 40 درصد خانه ها در استانبول فروخته شده است. در اينجا ما راهنماي خريد خانه ، آپارتمان و املاك در استانبول تركيه را ارائه كرده ايم و در نهايت پروژه ها و پرونده هاي مسكن موجود را به همراه قيمت آنها در اختيار شما قرار مي دهيم.

مشاوران املاك يكي از بهترين مراكز فروش خريد ملك در استانبول تركيه به صورت آنلاين و حضوري است ، بنابراين اگر به دنبال سايتي براي خريد ملك در استانبول هستيد ، بهترين مكان را انتخاب كرده ايد. مكان ملك درخت سفيد در استانبول تركيه است و مي توانيد از فايل هاي زير براي ديدن نمونه پروژه هاي مسكوني براي فروش و تماس با ما براي مشاوره املاك و بررسي پرونده شخصي استفاده كنيد.

خريد ملك در استانبول يك سرمايه گذاري سودآور است

خريد ملك در استانبول براي افرادي مناسب است كه با قصد سرمايه گذاري و افزايش سرمايه اقدام به خريد املاك و واحدهاي مسكوني مي كنند. در مقايسه خريد ارز خارجي و خريد واحد مسكن ، مي توان دريافت كه سرمايه گذاري در املاك و خريد خانه در استانبول بسيار سودآورتر از خريد ارز است. اين امر با ارزش بيشتر لير تركيه در برابر ريال توجيه مي شود. البته قبل از خريد نهايي ، پيشنهاد مي كنيم اگر هدف شما خريد خانه و آپارتمان در تركيه است ، راهنماي زندگي در استانبول را ببينيد.

https://turkeykhane.com/

مزاياي خريد ملك در استانبول

شما مي توانيد با خريد ملك در استانبول (4 سال پس از خريد ملك در استانبول به ارزش 250،000 دلار و اخذ مجوز يكساله اقامت در تركيه) اجازه اقامت در تركيه را دريافت كنيد ، در صورت داشتن 5 سال اقامت مستمر ، مي توانيد براي مجوز اقامت در تركيه)

آب و هوا براي چهار فصل زندگي در همه فصول مناسب است.

براي سفر به استانبول نيازي به ويزا نداريد.

فرهنگ استانبول بسيار نزديك به فرهنگ مردم ايران است.

دلايل سرمايه گذاري در املاك و مستغلات در استانبول

اگر در مورد سرمايه گذاري در املاك تركيه در خانواده هاي ايراني توجه داشته باشيد ، اولين شهري كه به آن اشاره شده است استانبول است. چرا آنها اينقدر در خريد ملك در استانبول اطمينان دارند و از سود و زيان خود احساس خوشبختي مي كنند؟ به دلايل زير ، پيشنهاد مي كنيم اگر بودجه كافي داريد ، خريد و سرمايه گذاري در املاك در استانبول را در اولويت قرار دهيد:

 

پتانسيل نقدينگي بالا در هر زمان: ما در دوراني زندگي مي كنيم كه شخصي چندين بار در زندگي خود به دليل تنوع يا مشكلات كاري و مالي خانه خود را تغيير مي دهد. در نتيجه ، اگر ملك شما هر بار كه به آن اشاره مي كنيد فروخته شود ، قطعاً يك مزيت خواهد بود. املاك و مستغلات در استانبول به دليل جمعيت خوب و فرصت هاي شغلي بالقوه ، فروش بالايي دارد.

پروژه هاي مسكوني شيك و مدرن: استانبول به سرعت در حال رشد است و معماري خانه ها و آپارتمان ها همزمان رشد مي كند و مدرن مي شود. همانطور كه در راهنماي خريد زير مشاهده خواهيد كرد ، تمام پروژه هاي مسكن در استانبول از بهترين تكنولوژي مدرن استفاده مي كنند و چشم اندازي عالي دارند.

موقعيت جغرافيايي استانبول: استانبول از نظر موقعيت توريستي و تجاري در بهترين موقعيت قرار دارد و مطمئناً افرادي كه براي سرمايه گذاري و اقامت و خريد ملك در تركيه به تركيه مهاجرت مي كنند ، بهترين راه ممكن براي زندگي عالي و كامل است كه آنها انتخاب كرده اند. براي رشد.

انواع ملك در استانبول

سايتها (سايتها شهرهاي مسكوني در مناطق جديد با امكانات تفريحي و اجتماعي كامل مانند باشگاه ، استخر و غيره هستند).

آپارتمان معمولي (آپارتمانهاي جديد يا قديمي از 3 تا 5 طبقه هستند)

ويلا (ويلا يك شهر مجرد يا كلبه است كه هزينه ماهانه آن معمولاً بيشتر از ساير واحدهاي مسكوني است)

اقامتگاه (برجهاي مسكوني مدرن با امكانات تفريحي مانند استخر و سالن بدنسازي)

 

اهميت فاكتور قيمت هنگام خريد خانه در استانبول

استانبول داراي 39 ناحيه يا نخبگان است. يكي از مهمترين عوامل هنگام خريد ملك در استانبول و هر شهر ديگر تركيه ، عامل قيمت است. قيمت خريد ملك در استانبول به عوامل مختلفي بستگي دارد. سطح املاك ، ناحيه يا محله ، دسترسي به مركز شهر و مراكز خريد ، مجاورت با دريا و ....

نكته مهم در مورد محدوده قيمت املاك در استانبول اين است كه تفاوت قيمت حتي از يك خيابان به خيابان ديگر قابل توجه است.

بنابراين ، اگر مي خواهيد براي خريد ملك در استانبول هزينه كمتري بپردازيد ، مي توانيد اين محله ها و خيابان ها را شناسايي كنيد.

مكانات خانه در استانبول

•نگهباني

•پاركينگ

•حمام تركي

•فضاي سبز

•سونا

•استخر

•سالن فيتنس

بيليك دوزو با سواحل زيباي خود توجه شهروندان و توريستها را به خود جلب كرده و مكانهاي مخصوص پياده روي ، دوچرخه سواري و ماهيگيري  از جمله مناظر چشم نواز اين سواحل هستند .

با طلوع آفتاب ماهيگيران سوار قايقهاي خودشده و تور ماهيگيري را به دريا مي اندازند

اين صحنه  ها براي شهروندان استانبول نوستالژيك  و خاطره انگيز است.

در دوران امپراطوري عثماني ، دشت سرسبز و خوش آب و هواي اين منطقه ، محلي دلخواه براي شاه و اطرافيانش و بخصوص طبقه اشراف به عنوان محل ييلاق تابستان  به شمار ميرفته و به همين علت ،اين محل به بيليكدوزو يا دشت بيگ ها معروف است.

خريد خانه در استانبول

خريد خانه در استانبول همانند خريد در تهران نيازمند اطلاعات مفيد و دقيق است كه همراه داشتن يك مشاور خوب و باتجره را ضرروري ميكنه .

درباره محلات خوب براي زندگي و يا سرمايه گذاري در استانبول، معمولا در گفت و‌ گوهاي حضوري اطلاعات كامل رو مي دميم .

طبيعتا بودجه در انتخاب محله مهم ترين فاكتور هست، اما بعضي وقت ها عدم آگاهي منجر به انتخاب محله اشتباه و يا پروژه اشتباه ميشه.

براي خريد خانه در استانبول علاوه بر لوكيشن انتخاب پروژه نيز نياز به بررسي دارد و در زمان خريد به غير از ديدن پروژه ها سعي مي كنيم در انتخاب محله ايده آل ‌و درست، كمك كنيم.

قيمت مسكن در استانبول

نخبگاني كه تقريباً به اين مناطق متصل شده اند عبارتند از بيليك دوزو ، سيليوري ، چكمه هاي بويوك و سنجك تپه. فقط بيليك دوزو بسيار زيباتر و شيك تر از نخبگاني است كه نام برديم.

Beylikdüzü برنامه سازمان يافته تري نسبت به ساير اقوام دارد و بيشتر طبقه متوسط ​​و متوسط ​​رو به بالا در اين قبيله زندگي مي كنند. قيمت خانه در بيليك دوزو بسيار مناسب است و يكي از مناطقي است كه مي توانيد در آن سرمايه گذاري مطمئن داشته باشيد.

 

گران ترين خانه هاي استانبول

خانه هاي گران قيمت در استانبول در بشيكتاش ، شيشلي ، باكارك يو ، كاد كادي كيو ، كودار ، سر رير واقع شده اند. اما گران ترين خانه ها در بشيكتاش ، شيشلي و سرير هستند. در بشيكتاش ، قيمت خانه هاي مسكوني مي تواند به 35 ميليون پوند برسد.

خانه در ساحل استانبول

خانه هاي خط اول معمولاً قديمي هستند و به دليل نزديك بودن به مركز شهر ، معمولاً گران تر از راهبان با بافت جديدتر مانند اسن يورت و آرناووت كوي هستند.

 

ميانگين قيمت مسكن در الچه در نزديكي ساحل استانبول

Ba******koy بين 300 هزار تا 15 ميليون

زيتون بورنو بين 200 هزار تا 10 ميليون

اسكودار بين 300 هزار تا 15 ميليون

كادي كوي بين 200،000 تا 17 ميليون

آتاشير بين 150 هزار تا 8 ميليون پوند

زنبور عسل بين 250 هزار تا 15 ميليون پوند برنده است

فاتح 300 هزار تا 8 ميليون پوند

 بيليك دو زو و بساك معروف استانبول

اما اگر به دنبال خانه هايي با بافت جديد و مدرن هستيد و امنيت ساختمان نيز براي شما اهميت دارد ، گروه مشاوران اركيده نخبگان بيليك دوزو و بساك شهير را به شما پيشنهاد مي دهند.

در زير شرح كلي اين دو نخبه است. در مقالات بعدي ما به تفصيل در مورد مكان هاي مختلف اين نخبگان و ساير نخبگان صحبت خواهيم كرد.

 

خانه اي در شهر باشاك استانبول بخريد

يكي از نخبگاني كه ما ارائه مي دهيم ، بساك معروف است. بسك شهير داراي بافت شهري جديدي است و نقشه مدرن و ساختمانهاي زيباي اين نخبگان را در نظر گرفته است.

بسك شهير از دو قسمت تشكيل شده است:

 

قسمت اول باغ شاهيرو

قسمت دوم محله ها و شامل Cuyo.

تاريخچه بسك معروف استانبول

قبيله باشك شهير كه شامل نواحي شاهين نوار ، كايا باشي ، شملار ، نوار گوورين و آلتين شهير است ، قبلاً آزادليك (آزادي) ناميده مي شد. اين نام به دليل آزادي ارامنه اي است كه در دوران عثماني در خانه باروت شام كار مي كردند و پس از آزادي شهروندان درجه يك محسوب مي شدند. آزادليك از آزادسازي اين مناطق گرفته شد.

 

در پي اعلام قانون اساسي ، آقاي نيازي رسنلي ، اصالتاً اهل آرناووت ، پس از اخراج ارامنه صاحب اين مناطق شد. در اين دوره ، همه اين مناطق مزرعه رسنلي ناميده مي شد. امروزه تنها اثري كه به صورت كامل و سالم به دست ما رسيده ، عمارت رسنلي است.

 

تبديل مزرعه رسنلي به باشاك معروف استانبول

ساختمانهاي خانه باروت و زمينهاي اطراف آن در سالهاي مشروطه توسط خزانه مخصوص به خانواده آقاي نيازي رسنلي واگذار شد و تا دهه 1950 آن را مزرعه رسنلي مي ناميدند و متعلق به آن خانواده بود. پس از مرگ آخرين مالك آن ، آنها قطعات كوچكتر را تقسيم و فروختند و به جاي ساختمانهاي قديمي ، ساخت مجتمع هاي مدرن آغاز شد.

 

مكانهاي تاريخي در منطقه شامل عمارت Resenli ، Altin ير ehir (غار Yar يم mburgaz) ، Yarımburgaz Mağaraları و خانه باروت است. غار ياريم برگاز در 22 كيلومتري استانبول بر روي تپه اي لغزنده قرار دارد و به نظر مي رسد اولين ساكنان استانبول در اين غار زندگي مي كردند.

 

مهاجران در بساك معروف استانبول

هوشدره ، كه آن زمان بوژدار ناميده مي شد ، مزرعه اي است كه زماني متعلق به بلغاري بود. اين مزرعه داراي سه خانواده ترك بود كه در جريان جنگ تركيه و روسيه از بلغارستان فرار كرده بودند (93). مدتي بعد ، سه خانواده شروع به خريد زمين از بوغاز كوي كردند.

بين سالهاي 1927 تا 1923 زمين به سي خانواده از بلغارستان و يونان و يك يا دو خانواده از روماني فروخته شد. حدود 90 تا 95 درصد روستا به مهاجران فروخته مي شود.

نقشه شهر معروف باشاك در استانبول

باشاك شهير يكي از مهمترين مراكز صنعتي و اقتصادي استانبول است. مناطق تجاري ، مراكز اداري و آموزشي ، پارك ها ، مناطق مسكوني و بخشهاي ديگر به خوبي در طرح شهري اين منطقه قرار گرفته اند و براي هر بخش مكان خاصي اختصاص داده شده است. همچنين براي تسهيل خريد و فروش ساكنان ، يك مركز خريد بسيار بزرگ در قسمت شرقي تقاطع با پل سوم ساخته مي شود.

 

همچنين با توجه به افزايش مراكز خريد ، آموزشي و مسكن در بسك شهير ، يك بيمارستان دانشگاهي (دولتي) توسط وزارت بهداشت ايجاد مي شود. 20 مدرسه ابتدايي ، 20 دبيرستان ، 14 دبيرستان و 5 پيش دبستاني در باشاشهير وجود دارد. تعداد معلماني كه در دبستان تدريس مي كنند 1483 نفر ، تعداد معلماني كه در دبيرستان مشغول به كار هستند 570 نفر و تعداد معلمان پيش دبستاني 56 نفر است.

 

خريد خانه در Beylikdüzü ، استانبول

اين مكان امكانات رفاهي ، مناطق سبز و زندگي سرشار از آرامش را براي ساكنانش فراهم كرده است. شهردار اين منطقه ، با شعار خانه ما بي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۱۲:۰۱:۲۷ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی