Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

روانشناسي از رشته هاي محبوب و پر طرفدار علوم انساني در مقاطع مختلف تحصيلي به شمار مي رود. در واقع روان شناسي، برسي رفتار انسان ها و افراد و چگونگي ايجاد رفتار هاي مختلف در هر فرد است كه هر بخش از آن يك علم به خصوص و متنوع است. روان شناسي از گرايش هاي متنوع و بسيار گسترده اي تشكيل شده و هر كدام از اين گرايش ها كتاب ها حرف براي گفتن در خود دارند.
امروز با هم در اين مطلب مي خواهيم يكي از اين گرايش ها را به اختصار برسي كنيم و با شناخت اين گرايش بتوانيم بهتر علم روان شناسي را درك كنيم و آن بشناسيم.


روان شناسي گرايش هاي زيادي را در بر مي گيرد براي مثال روان شناسي باليني، روان شناسي عمومي، روان سنجي از سه گرايش اصلي اين علم مي باشد اما امروز با هم مي خواهيم به روان شناسي شخصيت بپردازيم.
درك شخصيت شما در واقع به شما كمك مي كند تا شما هر چه بيشتر و بهتر راجع به سلامت عاطفي خود شناخت داشته باشيد و بينش شما را نسبت به خودتان تغيير خواهد داد. همه ما با عبارت شخصيت آشنايي داريم اما نمي دانيم كه در واقع معناي علمي و اصلي اين كلمه چگونه تعريف شده و چه معنايي دارد. شخصيت چيست و روان شناسي شخصيت يعني چه و چرا صورت مي پذيرد.
شخصيت هر فرد منحصر به همان فرد است و ايت شخصيت شماست كه شما را همان گونه كه همين حالا هستيد جلوه مي دهد و شخصيت شما به طور كلي بر شما تأثير خواهد گزاشت، از روابط روز مره تان تا سبك زندگي شما موثر است!
همان طور كه در بالا به اين موضوع اشاره شد، روان شناسي داراي زير شاخه ها و گرايش هاي بسيار زياد و متنوع و گسترده ايست كه روان شناسي شخصيت يكي از گرايش ها از 53 گرايش روان شناسي و از مجبوب ترين گرايش ها است.
روان شناسان شخصيت در تلاشند كه درك كنند هر فرد چگونه به رشد شخصيتي خواهد رسيد و شخصيت آن ها چگونه بر نحوه رفتار افراد تأثير مي گذارد. اين گرايش و علم در روان شناسي همواره با شناخت بيشتر از شخصيت انسان و چگونگي متفاوت بودن شخصيت هاي متنوع در هر فرد روان شناسي شخصيت را كامل و كامل تر مي كند!
روانشناسان همچنين اختلالات شخصيتي را كه مي توانند در زندگي روزمره فرد تداخل ايجاد كنند، ارزيابي، تشخيص و درمان مي كنند.
براي مشاوره و روانشناسي حضوري و بهره مندي از مشاوره ي تخصصي دكتر شيرين ولي زاده به وبسايت ايشان مراجعه كنيد.

شخصيت چيست

چيزي كه باعث مي شود شما به كسي كه اكنون هستيد تبديل شويد در واقع شخصيت شماست مطمئنا عوامل بسياري با كسي كه الان هستيد ارتباط دارند از جمله ژنتيك، تربيت و تجربيات زندگي شما همه و همه اين ها در واقع شخصيت شما هستند.
افراد زيادي معتقد هستنند كه هر آنچه واقعاً شما را منحصر به فرد مي كند الگو هاي مشخص افكار، احساسات و رفتار هايي است كه شخصيت منحصر به فرد شما را تشكيل مي دهند.
در حال اين كه هيچ تعريف توافق شده اي از شخصيت هر فرد وجود ندارد، عموما به عنوان چيزي تصور مي شود كه از درون فرد ناشي مي شود و در طول زندگي نسبتاً ثابت مي ماند. اين شامل تمام افكار، الگو هاي رفتاري و نگرش هاي اجتماعي است كه بر نحوه مشاهده ما و آنچه در مورد ديگران و دنياي اطرافمان باور داريم تأثير دارد.
روان شناس ها با درك هر چه بهتر شخصيت ما افراد مي توانند پيش بيني كنند كه افراد در هر موقعيتي چه رفتاري از خود نشان خواهند داد و انواع چيز هايي كه براي افراد اجح است و ارزش بيشتري دارد پاسخ مي دهند.

امروزه براي مطالعه و سنجش شخصيت، روانشناسان تعدادي تست شخصيت، ارزيابي و پرسشنامه مختلف را تهيه كرده اند. بسياري از اين تست ها به طور گسترده در موقعيت هاي مختلفي مورد استفاده قرار مي گيرند. به عنوان مثال، شاخص مشهور (Myers-Briggs Type Indicator (MBTI اغلب به عنوان يك ارزيابي غربالگري قبل از استخدام مورد استفاده قرار مي گيرد.

براي دستيابي به بهترين روانشناس و تخصصي ترين مشاوره ها در ايران دكتر روانشناس شيرين ولي زاده با بهترين تخصص به شما كمك مي كند شما مي توانيد از مشاوره روانشناس گيشا بهره مند شويد و مشكلاتتان را با ايشان در ميان بگزاريد.

سخن آخر

اگر كه بخواهيد اطلاعات دقيق تر و راهنمايي هاي بيشتري در مورد گرايش روانشناسي شخصيتي كسب كنيد يا نياز به دريافت مشاوره داريد، مي توانيد با بهترين روانشناس گيشا در ارتباط باشيد!

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ ] [ ۱۲:۵۵:۱۹ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی