Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
|
ماركتينگ اينستاگرام آيا مي دانيد كه امروزه بازاريابان بسياري به سمت اينستاگرام كشيده شده اند ؟ آيا مي خواهيد بدانيد كه كسب و كار شما چگونه مي تواند از شبكه اجتماعي محبوب اينستاگرام استفاده كند؟ در اين مقاله ، به روش هاي مختلف ماركتينگ اينستاگرام براي تقويت بازاريابي كسب و كار شما خواهيم پرداخت. چرا ماركتينگ اينستاگرام ؟ در چند سال اخير ، استفاده از اينستاگرام توسط برند ها و كسب و كارها بسيار افزايش يافته است. با ميليون ها كاربر ، اينستاگرام به فرصتي مناسب براي برندها تبديل شده است تا پيام ها و عكس هاي خود را با مخاطبان هدف خود به اشتراك بگذارند. وقتي اينستاگرام شروع به كار كرد ، صرفاً راهي براي اشتراك گذاري عكس با طرفداران بود و ارزش بازاريابي زيادي نداشت. با اين حال ، در چند سال گذشته اينستاگرام ثابت كرده است كه بستر موثري براي بازاريابان براي دستيابي به مخاطبان جديد مي باشد. هنگام ايجاد استراتژي بازاريابي خود ، اين سكوي عالي و استفاده نشده را فراموش نكنيد. در ادامه به بيان چند روش ماركتينگ اينستاگرام كه مي توانيد براي دستيابي به اهداف بازاريابي خود استفاده كنيد مي پردازيم.
براي دستيابي به مخاطبان گسترده تر ، هر چه سريعتر به اينستاگرام بپيونديد كاربران مدت طولاني منتظر بودند تا علاوه بر امكان استفاده از اپليكيشن اينستاگرام ، بتوانند از نسخه وب اينستاگرام هم بهره مند شوند. با اينكه اينستاگرام در هر دو دستگاه اندرويدي و آيفون موجود بود ، اما هنوز هم بسياري از افراد مايل به دسترسي به اينستاگرام از طريق وب سايت بودند. راه اندازي پروفايل هاي اينستاگرام در نوامبر 2012 به بازاريابان اين فرصت را داد تا علاوه بر هدف قرار دادن كاربران تلفن همراه ، به كاربران ساير پلتفرم ها نيز دسترسي داشته باشند. تصاوير اينستاگرام يك فرصت عالي به كسب و كار شما ارائه مي كند و به مخاطبان شما بينش بهتري از شركت شما مي دهد. شما مي توانيد از قسمت هاي مختلف شركت خود براي جذب بيشتر مشتري و كاربر و فالوور استفاده كنيد. با استفاده از پست ها و استوري اينستاگرام مي توانيد ، انعطاف پذيري بيشتري نسبت به ساير شبكه هاي اجتماعي براي ارائه محصولات خود به كاربران داشته باشيد. از اكانت اينستاگرام خود براي ايجاد استوري هاي جذاب استفاده كنيد. با استفاده از اينستاگرام مي توانيد تصاوير يا اطلاعات تماس و يا لينك وب سايت يا تصاوير كارمندان خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد و همچنين اطلاعات جذابي كه براي كاربران مفيد خواهد بود ، ارائه دهيد. ايجاد درگيري و تعامل بيشتر با كاربران با مسابقات مختلف و ماركتينگ اينستاگرام اينستاگرام به يك سكوي محبوب براي استفاده از مسابقات مختلف كه اغلب منجر به افزايش فالوورهاي شما مي شود تبديل شده است. مسابقات در اينستاگرام به راحتي انجام مي شود. شركت ها مي توانند به راحتي از كاربران بخواهند با استفاده از برچسب زدن به تصاوير خود ، از هشتگ خاصي براي مسابقه استفاده كنند.جستجوي تصاوير از طريق عكس ها آسان است ، از ديگران بخواهيد كه تصاوير مورد نظر شما را لايك كنند و ديگران را منشن و يا كامنت بگذارند. سوني نمونه بسيار خوبي است كه در چند كمپين خود از مسابقات عكس استفاده كرده است. آنها پس از موفقيت در مسابقه تصويري #SonyX ، تصميم گرفتند دوباره آن را با #Sonylove امتحان كنند. براي اين مسابقه ، سوني از مردم خواست كه ابتدا آنها را در اينستاگرام دنبال كنند و سپس تصاويري از هر چيزي را كه نشان دهنده "عشق" است ، ارسال كنند. تصاوير مي توانند هر چيزي باشند كه نشان دهنده عشق به شما باشد ، مانند يك شخص ، محصول ، مكان يا هر چيز ديگري. هر روز به طور تصادفي يك نفر انتخاب مي شد تا يك كارت هديه 50 دلاري دريافت كند.برندگان ديگر برخي از كالاهاي جديد سوني را بر اساس تناسب با موضوع ، اصالت ، خلاقيت و تكنيك دريافت مي كنند. مسابقه سوني نمونه اي عالي از چگونگي جذب بيشتر دنبال كنندگان اينستاگرام و افزايش تعامل طرفداران اينستاگرام با برند شما است. درست مانند هر بستر ديگر در شبكه هاي اجتماعي ، مهم است كه مرتباً محتواي جذاب ارسال كنيد. و همچنين يك مسابقه را در نظر بگيريد تا به طرفداران يادآوري كنيد كه چرا بايد از مارك شما خريد كنند. اين روش يك روش عالي براي ايجاد درگيري و تعامل بيشتر با كاربران مي باشد.
ماركتينگ اينستاگرام : جايزه دادن به فالوورها با كدهاي تبليغاتي هنگام ارسال عكس هاي خود ، به چيزي فكر كنيد كه توجه مخاطبان شما را به خود جلب كند و آنها را با پست هاي شما درگير نگه دارد. به فالوورهاي خود پاداش دهيد تا تصاوير شما را جستجو كرده و توضيحات را بخوانند. اين روش براي برندها يكي از بهترين روش هاي ماركتينگ اينستاگرام محسوب مي شود چرا كه باعث مي شود كاربران از محصولات شما خريد كنند و تجربه خود را با ديگران به اشتراك بگذارند. دريابيد كه مخاطبان شما چه مي خواهند و از آن استفاده كنيد تا آنها را درگير نگه داريد. اين روش ، روشي است كه باعث مي شود مخاطبان كسب و كارها در شبكه هاي اجتماعي هيجان زده و درگير باشند. به اطلاعاتي كه در مورد مخاطبان خود مي دانيد ، از اطلاعات جمعيتي آنها تا چيزي كه توجه آنها را جلب مي كند ، فكر كنيد و در هنگام تنظيم تقويم سرمقاله خود براي اينستاگرام اين موضوع را در نظر بگيريد. بله ، داشتن تقويم سرمقاله براي حفظ توليد محتواي مداوم مفيد است. قبل از افزودن كدهاي تبليغي به كمپين خود ، در مورد اينكه آيا آنها با مخاطبان شما ارتباط دارند ، فكر كنيد. اگر اينگونه باشد ، روش هاي منحصر به فرد يا خلاقانه ايي براي به اشتراك گذاري آنها در اينستاگرام پيدا كنيد. نه تنها فالوورهاي شما از اين كدها قدرداني مي كنند ، بلكه باعث جذب ديگر افراد به سمت برند و كسب و كار شما مي شود.
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |