Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

ماركتينگ اينستاگرام

آيا مي دانيد كه امروزه بازاريابان بسياري به سمت اينستاگرام كشيده شده اند ؟ آيا مي خواهيد بدانيد كه كسب و كار شما چگونه مي تواند از شبكه اجتماعي محبوب اينستاگرام استفاده كند؟ در اين مقاله ، به روش هاي مختلف ماركتينگ اينستاگرام براي تقويت بازاريابي كسب و كار شما خواهيم پرداخت.

چرا ماركتينگ اينستاگرام ؟

در چند سال اخير ، استفاده از اينستاگرام توسط برند ها و كسب و كارها بسيار افزايش يافته است. با ميليون ها كاربر ، اينستاگرام به فرصتي مناسب براي برندها تبديل شده است تا پيام ها و عكس هاي خود را با مخاطبان هدف خود به اشتراك بگذارند.

وقتي اينستاگرام شروع به كار كرد ، صرفاً راهي براي اشتراك گذاري عكس با طرفداران بود و ارزش بازاريابي زيادي نداشت. با اين حال ، در چند سال گذشته اينستاگرام ثابت كرده است كه بستر موثري براي بازاريابان براي دستيابي به مخاطبان جديد مي باشد. هنگام ايجاد استراتژي بازاريابي خود ، اين سكوي عالي و استفاده نشده را فراموش نكنيد.

در ادامه به بيان چند روش ماركتينگ اينستاگرام كه مي توانيد براي دستيابي به اهداف بازاريابي خود استفاده كنيد مي پردازيم.

 

 

براي دستيابي به مخاطبان گسترده تر ، هر چه سريعتر به اينستاگرام بپيونديد

كاربران مدت طولاني منتظر بودند تا علاوه بر امكان استفاده از اپليكيشن اينستاگرام ، بتوانند از نسخه وب اينستاگرام هم بهره مند شوندبا اينكه اينستاگرام در هر دو دستگاه اندرويدي و آيفون موجود بود ، اما هنوز هم بسياري از افراد مايل به دسترسي به اينستاگرام از طريق وب سايت بودند.

راه اندازي پروفايل هاي اينستاگرام در نوامبر 2012 به بازاريابان اين فرصت را داد تا علاوه بر هدف قرار دادن كاربران تلفن همراه ، به كاربران ساير پلتفرم ها نيز دسترسي داشته باشند.
با استفاده از ماركتينگ اينستاگرام كسب و كار و برند خود را به افراد بيشتري معرفي كنيد و از فروش بيشتر محصولات خود لذت ببريدماركتينگ اينستاگرام نياز به استراتژي هوشمندانه دارد كه با استفاده از متخصصان گلد فالوور مي توانيد به اهداف خود دست پيدا كنيد.

تصاوير اينستاگرام يك فرصت عالي به كسب و كار شما ارائه مي كند و به مخاطبان شما بينش بهتري از شركت شما مي دهدشما مي توانيد از قسمت هاي مختلف شركت خود براي جذب بيشتر مشتري و كاربر و فالوور استفاده كنيدبا استفاده از پست ها و استوري اينستاگرام مي توانيد ، انعطاف پذيري بيشتري نسبت به ساير شبكه هاي اجتماعي براي ارائه محصولات خود به كاربران داشته باشيد.

از اكانت اينستاگرام خود براي ايجاد استوري هاي جذاب استفاده كنيدبا استفاده از اينستاگرام مي توانيد تصاوير يا اطلاعات تماس و يا لينك وب سايت يا تصاوير كارمندان خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد و همچنين اطلاعات جذابي كه براي كاربران مفيد خواهد بود ، ارائه دهيد.

ايجاد درگيري و تعامل بيشتر با كاربران با مسابقات مختلف و ماركتينگ اينستاگرام

اينستاگرام به يك سكوي محبوب براي استفاده از مسابقات مختلف كه اغلب منجر به افزايش فالوورهاي شما مي شود تبديل شده استمسابقات در اينستاگرام به راحتي انجام مي شودشركت ها مي توانند به راحتي از كاربران بخواهند با استفاده از برچسب زدن به تصاوير خود ، از هشتگ خاصي براي مسابقه استفاده كنند.جستجوي تصاوير از طريق عكس ها آسان است ، از ديگران بخواهيد كه تصاوير مورد نظر شما را لايك كنند و ديگران را منشن و يا كامنت بگذارند.

سوني نمونه بسيار خوبي است كه در چند كمپين خود از مسابقات عكس استفاده كرده استآنها پس از موفقيت در مسابقه تصويري #SonyX ، تصميم گرفتند دوباره آن را با #Sonylove امتحان كنندبراي اين مسابقه ، سوني از مردم خواست كه ابتدا آنها را در اينستاگرام دنبال كنند و سپس تصاويري از هر چيزي را كه نشان دهنده "عشقاست ، ارسال كنندتصاوير مي توانند هر چيزي باشند كه نشان دهنده عشق به شما باشد ، مانند يك شخص ، محصول ، مكان يا هر چيز ديگريهر روز به طور تصادفي يك نفر انتخاب مي شد تا يك كارت هديه 50 دلاري دريافت كند.برندگان ديگر برخي از كالاهاي جديد سوني را بر اساس تناسب با موضوع ، اصالت ، خلاقيت و تكنيك دريافت مي كنندمسابقه سوني نمونه اي عالي از چگونگي جذب بيشتر دنبال كنندگان اينستاگرام و افزايش تعامل طرفداران اينستاگرام با برند شما است.

درست مانند هر بستر ديگر در شبكه هاي اجتماعي ، مهم است كه مرتباً محتواي جذاب ارسال كنيدو همچنين يك مسابقه را در نظر بگيريد تا به طرفداران يادآوري كنيد كه چرا بايد از مارك شما خريد كننداين روش يك روش عالي براي ايجاد درگيري و تعامل بيشتر با كاربران مي باشد.

 

ماركتينگ اينستاگرام جايزه دادن به فالوورها با كدهاي تبليغاتي

هنگام ارسال عكس هاي خود ، به چيزي فكر كنيد كه توجه مخاطبان شما را به خود جلب كند و آنها را با پست هاي شما درگير نگه داردبه فالوورهاي خود پاداش دهيد تا تصاوير شما را جستجو كرده و توضيحات را بخواننداين روش براي برندها يكي از بهترين روش هاي ماركتينگ اينستاگرام محسوب مي شود چرا كه باعث مي شود كاربران از محصولات شما خريد كنند و تجربه خود را با ديگران به اشتراك بگذارند.

دريابيد كه مخاطبان شما چه مي خواهند و از آن استفاده كنيد تا آنها را درگير نگه داريداين روش ، روشي است كه باعث مي شود مخاطبان كسب و كارها در شبكه هاي اجتماعي هيجان زده و درگير باشندبه اطلاعاتي كه در مورد مخاطبان خود مي دانيد ، از اطلاعات جمعيتي آنها تا چيزي كه توجه آنها را جلب مي كند ، فكر كنيد و در هنگام تنظيم تقويم سرمقاله خود براي اينستاگرام اين موضوع را در نظر بگيريدبله ، داشتن تقويم سرمقاله براي حفظ توليد محتواي مداوم مفيد است.

قبل از افزودن كدهاي تبليغي به كمپين خود ، در مورد اينكه آيا آنها با مخاطبان شما ارتباط دارند ، فكر كنيداگر اينگونه باشد ، روش هاي منحصر به فرد يا خلاقانه ايي براي به اشتراك گذاري آنها در اينستاگرام پيدا كنيدنه تنها فالوورهاي شما از اين كدها قدرداني مي كنند ، بلكه باعث جذب ديگر افراد به سمت برند و كسب و كار شما مي شود.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ تير ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۵:۰۷ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی