Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

براي انتخاب يك آسانسور با كيفيت، و متناسب با آپارتمان خود، توجه به نكات مختلف از اهميت بالايي برخوردار است. چرا كه اين سيستم بالابر از بخش هاي مختلف و متعددي تشكيل شده، كه راندمان و كيفيت آن ها تاثير زيادي بر روند كلي كاركرد آسانسور شما دارد. به همين خاطر علاوه بر توجه به زيبايي و ظاهر آن، بايد به كيفيت فني آن نيز توجه نماييد. چرا كه هر چقدر كيفيت آسانسور شما بالاتر باشد، علاوه بر افزايش طول عمر آن، موجب كاهش هزينه هاي سرويس و تعمير مي شود.

مدل آسانسور خود را انتخاب كنيد

هميشه در انتخاب انواع بالابر، كابين آسانسور اولين بخش از اين سيستم است كه به ذهن افراد خطور مي كند. كه زيبايي، مدل و ابعاد آن از اهميت بالايي برخوردار است. اما اولين قدم در راه اندازي سيستم آسانسور، انتخاب كاربري و توجه به محل استفاده از آن است. چرا كه با پيشرفت تكنولوژي و افزايش مدل هاي مختلف در بازار، مي توان براي هر ساختمان با كاربري هاي مختلف يك آسانسور انتخاب كرد. به عنوان مثال آسانسور خانگي كه از آن مي توان براي ساختمان و يا خانه هايي دو تا سه طبقه استفاده كرد، بسيار متفاوت از آسانسورهاي تجاري يا فروشگاهي و يا مدل هايي كه در برج ها استفاده مي كنند، دارد. همچنين مدل آن ها كه در انواع كششي، شيشه اي، هيدروليكي، پنوماتكي، مغناطيسي و... نيز وجود دارند، كاربردهاي مختلفي دارند. به همين خاطر ابتدا مشخص نماييد كجا و با چه كاربردي به بالابر احتياج داريد.

پس از اين كار بايد بدانيد كه ميزان ظرفيت مورد نظر، سرعت و البته ترافيك ساختمان شما به چه گونه است. چرا كه هر يك از اين عوامل مي تواند به كلي ساختار يك آسانسور را دستخوش تغيير كند. امروزه يكي از مهم ترين كارهايي كه مهندسان پيش از راه اندازي آسانسورها انجام مي دهند، محاسبه ترافيك ساختمان است. جرا كه سرعت و تعداد آسانسورهاي كار شده بايد جوابگو رفت و آمد افراد باشد. به همين دليل عمدتا سرعت و تعداد بيشتر در ساختمان هاي تجاري و يا برج ها، و همچنين ظرفيت بالا در بالابرهاي كارگاهي و يا آسانسورهاي بيمارستاني در اولويت قرار دارند. 

انتخابي شيرين از بين انواع درب و كابين 

پس از اينكه كاربري و مدل كلي آسانسور خود را انتخب كرديد، نوبت به بخش جذاب تر و ظاهر پسند تري مي رسد. جايي كه بايد از بين انواع كابين هاي مختلف، با ظاهر و ابعاد متنوع، و همچنين انواع درب آسانسور زيباترين و مناسب ترين مدل ها را انتخاب نماييد. امروزه در ساخت كابين ها به نكات مختلفي توجه مي شود. كه علاوه بر اهميت ايمني و استاندارد، زيبايي را نيز با خود به همراه دارند. تا جايي كه ده ها مدل از كابين هاي مختلف را مي توانيد با درب مورد نظر خود ست كنيد. امروزه يكي از نقاط مثبت يك ساختمان شيك و زيبا، مدل و كيفيت آسانسور آن مي باشد. به همين خاطر نيز طراحان و مهندسان وسواس زيادي را در انتخاب آسانسور متناسب با ساختمان خود به خرج مي دهند.

كابين ها انواع مختلفي دارند، و يكي از مدل هاي بسيار زيبا و خاص آن، مدل شيشه اي است. كه بسيار مناسب براي برج ها و ساختمان هاي بلند، و يا استفاده در مراكز تجاري و فروشگاهي است. ميزان شاسي ها و يا امكانات داخلي آن هم مي تواند متغير باشد. برخي افراد به دليل افزايش جذابيت هاي ساختمان و استفاده حداكثري از تمامي بخش ها، علاقه زيادي به استفاده از كابين هاي لوكس دارند. جايي كه امكانات جالبي را در خود جاي داده اند. همچنين براي افزايش كارايي و كيفيت اين سيستم نيز استفاده از درب هايي با كيفيت، كه داراي مكانيزم مناسبي نيز هستند، بسيار حائز اهميت است. امروزه درب هاي سانترال و تلسكوپي، جايگزين بسيار مناسبي براي درب هاي قديمي و لولايي هستند. از همين رو مي توان از درب سلكوم و فرماتور به عنوان دو تا از بهترين و با كيفيت ترين اين مكانيزم ها نام برد. 

 

به سراغ بهترين شركت آسانسور ايران برويد

كيفيت ساخت، استاندارد، رعايت ايمني، استفاده از بهترين متريال، به همراه سابقه و تعهد جزو مهم ترين فاكتور يك شركت مناسب در صنعت آسانسور است. جايي كه بتوان از اصلت و كيفيت تمامي قطعات ريز و درشت به كار رفته در آسانسور خود اطمينان داشت. تا بتوان براي مدت طولاني از راندمان با كيفيت، بدون سر و صدا و لرزش و همچنين حركتي ايمن بهره برد. شركت صنعتي مگا به عنوان يكي از پيشگامان در توليد انواع كابين، و ارائه دهنده انواع قطعات مكانيكال و جانبي، در كنار عرضه انواع بهترين مكانيزم ها و درب هاي آسانسور در كشور شناخته مي شود. اين شركت با استفاده از طراحان و مهندسان مجرب و با دانش، علاوه بر طراحي اي با كيفيت و استفاده از بهترين متريال، تنوع بسيار بالايي نيز در محصولات خود دارد. تا جايي كه مي تواند انواع خدمات را براي راه اندازي آسانسورهاي گوناگون با كاربري هاي مختلف را داشته باشد. 

در صورتي كه شما نيز قصد راه اندازي يك سيستم آسانسوري ايمن و با كيفيت را داريد، اين گروه، قطعا انتخابي هوشمندانه و ايده آلي خواهد بود. عضويت رسمي در انجمن صنفي قطعات آسانسور و پله برقي، و همچنين عضو اتحاديه كشوري آسانسور و پله برقي و خدمات وابسه، در كنار سال ها تجربه و تخصص و حضور در پروژه هاي مختلف بخشي از كار نامه درخشان و قابل اتكا اين مجموعه مي باشد. صداقت در خدمات، خدمات رساني پيش از خريد و پس از فروش، گارانتي واقعي، مشاوره هاي حرفه اي و محصولات با كيفيت، از جمله نكات مهم كارخانه صنعتي مگا منطبق بر اصول مشتري مداري است. 

https://megaindustrialgroup.com/

www.instagram.com/mega.elevator

۰۲۱-۷۶۲۱۷۹۰۷

۰۲۱-۷۶۲۱۷۷۳۰

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ] [ ۰۲:۰۳:۴۰ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی