Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

​از زندگي در استانبول و ازمير چه مي دانيد؟ مهاجرت به ازمير استانبول و ازمير دو شهر محبوب و مهم تركيه هستند كه در سال هاي اخير تعداد زيادي از مردم از نقاط مختلف جهان به اين دو كشور مهاجرت كرده اند ، اما انتخاب بين استانبول و ازمير براي بسياري از افراد دغدغه زندگي است. بسياري از اين افراد سعي مي كنند شهر مناسب براي زندگي در تركيه را انتخاب كنند ، شهري كه هزينه زندگي در آن كم ، نيروي كار زياد ، نرخ بيكاري پايين و امنيت و آرامش بالا است. اگر بعد از يك مطالعه طولاني بين دو شهر استانبول يا ازمير ترديد داشتيد ، در اين مقاله با ما همراه باشيد. زندگي در ازمير يا استانبول نيز داراي مزاياي متعددي است كه گاهي اوقات باعث مي شود افراد از مشكلات زندگي در يك كشور خارجي چشم پوشي كرده و براي زندگي به اين دو شهر نقل مكان كنند.

https://turkeykhane.com/

در ازمير و استانبول زندگي مي كند در استانبول زندگي مي كند

اگرچه استانبول پايتخت تركيه نيست ، اما بزرگترين شهر اين كشور است. اين شهر مركز تجارت ، اقتصاد و فرهنگ تركيه است. اين شهر بزرگ و مهم تركيه هر ساله ميليون ها گردشگر از سراسر جهان را به خود جذب مي كند. مردم نه تنها براي تفريح به استانبول سفر مي كنند ، در واقع استانبول يكي از شهرهاي مركزي تجاري و اقتصادي در تركيه است ، همچنين مركز بسياري از جاذبه هاي گردشگري تركيه است و به دليل بازارهاي متنوع آن ، يك جاذبه نامرئي است. بخشش براي خريداران در سراسر جهان.

 

 

مهاجرت به ازمير: اگر قصد مهاجرت به ازمير را داريد ، حتماً قبل از هر كاري برنامه تركي را بارگيري و مطالعه كنيد.

 

اين شهر در قسمت غربي منطقه آناتولي واقع شده است

اين شهر سومين شهر بزرگ تركيه است

فرهنگ ازمير تحت تأثير ارمني ها ، يهوديان ، يوناني ها و غيره است.

جمعيت ازمير حدود 4 ميليون نفر است

آب و هواي آن تقريباً در همه فصول خوشايند است (ازمير داراي آب و هواي مديترانه اي است)

در مامير زمير به ندرت برف مي بارد و 80 درصد آب مورد نياز در فصل زمستان از طريق بارندگي توليد مي شود.

از زمان امپراتوري عثماني ، اين مكان يكي از مهمترين راههاي حمل و نقل كالا و تجارت بود.

اكثريت جمعيت ازمير ترك هستند

مردم ازمير ترك زبان هستند و درصدي از آنها انگليسي صحبت مي كنند

همچنين يكي از بزرگترين شهركهاي يهودي است

در صورت يافتن شغل در اين شهر ، ويزاي كار نيز به شما اجازه اقامت مي دهد

اقتصاد تركيه در ازمير به دو بخش ارتباطات ، حمل و نقل و كشاورزي تقسيم مي شود.

مهاجرت به ازمير از طريق كار

اگر قصد مهاجرت به ازمير براي كار (كار در تركيه) داريد ، بايد بدانيد كه براي كار در سراسر كشور تركيه به مجوز كار نياز داريد. همچنين بايد بدانيد كه استخدام اتباع خارجي در تركيه معمولاً مشكل است.

تركيه فقط براي كارهايي كه ترك ها نمي توانند انجام دهند يا نيروي كار در شغلي كه مي خواهند كم است ، خارجي ها را استخدام مي كند. جالب است بدانيد بسياري از مشاغلي كه ما در ايران به وفور در اختيار داريم در تركيه نيروي كافي براي كسب اطلاعات ندارند كتاب تخصصي مشاغل مورد نظر و نحوه اخذ مجوز كار از طريق اين سايت را بارگيري و مطالعه كنيد.

مهاجرت در ازمير و سيستم حمل و نقل شهري

سيستم حمل و نقل در تركيه و ازمير محبوب است. زيرا بنزين گران است و استفاده از وسايل شخصي به صرفه نيست. يك مترو مجهز در ازمير در حال ساخت است و اتوبوس ها در وضعيت خوبي هستند. كل شهر ازمير داراي يكي از با كيفيت ترين سيستم هاي حمل و نقل در تركيه است.

 

مهاجرت به ازمير و هزينه زندگي

سايت استخدام .com ليستي از هزينه هاي كم زندگي در ازمير تركيه تهيه كرده است. در اين ليست محصولات غذايي مانند:

لئو

آب معدني

نان

موز

سيب

همبر

پيتزا

قيمت رستوران

جوجه

گوشت

برنج

استانبول مركز تجارت ، اقتصاد و فرهنگ تركيه است. سالانه ميليون ها گردشگر از سراسر جهان از اين شهر ديدن مي كنند.

هدف از سفر به استانبول متفاوت است ، زيرا اين شهر نه تنها مركز تجارت و اقتصاد تركيه است ، بلكه جاذبه هاي گردشگري زيادي نيز دارد. اين شهر داراي مساجد زيبا و منحصر به فردي است كه متعلق به دوره تاريخي اين كشور است.

اما بيشتر گردشگران براي خريد به تركيه سفر مي كنند. اكثر گردشگران ايراني نيز براي خريد لباس به استانبول مي روند.

در دو سال گذشته ، تعداد قابل توجهي از خارجيان در استانبول خانه خريداري كرده اند ، بنابراين مي توان فهميد كه حدود نيمي از جمعيت اين شهر مهاجر هستند. اين شهر به مركزي براي جذب مهاجران در تركيه تبديل شده است.

بنابراين ، اگر تصميم به زندگي در اين شهر داريد ، بايد آمادگي ديدن افرادي از كشورهاي مختلف را داشته باشيد. ممكن است در ساختماني كه ملك را خريداري كرده ايد همسايه هايي از چندين كشور داشته باشيد.

در ازمير و استانبول زندگي مي كند در ازمير زندگي مي كند

ازمير يك شهر زيبا در تركيه است كه از نظر امكانات رفاهي و تفريحي هميشه پيشرو بوده و از نظر سطح زندگي در بين شهرهاي تركيه رتبه اول را دارد. علاوه بر اين ، اين شهر پس از استانبول بهترين شهر تركيه براي سرمايه گذاري محسوب مي شود و اين نشان مي دهد كه ازمير آينده بسيار درخشاني دارد و براي سرمايه گذاراني كه مي خواهند در چند سال آينده سرمايه گذاري خوبي انجام دهند ، روي آن سرمايه گذاري كنند. ازمير سومين شهر بزرگ تركيه است و سالانه پذيراي حدود 1.8 ميليون گردشگر است.

ازمير مناطق مسكوني متنوعي دارد

در مورد ازمير ، اكثر مردم به مركز ازمير فكر مي كنند. اگر ازمير محدود به مركز شهر ازمير نيست و در واقع يك شبه جزيره بزرگ است كه از چندين منطقه و همچنين شهرهاي ساحلي مختلف تشكيل شده است. اين بدان معناست كه اگر مي خواهيد در ازمير اقامت داشته باشيد ، مي توانيد از 30 منطقه مختلف بهترين مكان را براي زندگي انتخاب كنيد. مي توان گفت هر سليقه اي داشته باشيد و از هر شيوه زندگي كه دوست داريد ، در هر صورت مكاني در ازمير توجه شما را به خود جلب مي كند و اين يكي از مواردي است كه مهاجرت در ازمير را براي خارجي ها جذابتر مي كند.

در ازمير و استانبول زندگي مي كند آيا در استانبول زندگي مي كنيد يا در ازمير زندگي مي كنيد؟

با توجه به موقعيت جغرافيايي استانبول ، تركيه به احتمال زياد در آينده به اتحاديه اروپا مي پيوندد ، بنابراين خريد خانه و سرمايه گذاري در هر شهر تركيه ، چه در استانبول و چه ازمير ، بدون شك يك سرمايه گذاري بسيار موفق خواهد بود.

در ازمير و استانبول زندگي مي كند آب و هوا در ازمير و استانبول

آب و هواي استانبول و ازمير نزديك به هم است ، اما معمولاً استانبول كمي سردتر ازمير است و روزهاي آفتابي كمتري دارد. بارش برف در استانبول و ازمير بسيار زياد نيست و تعداد روزهاي سرد در ازمير كه مي تواند منجر به بارش برف شود ، كم است.

فاصله استانبول تا ازمير

استانبول با ازمير 328 كيلومتر فاصله دارد.

اگر مي خواهيد با اتومبيل از استانبول به ازمير برويد ، بايد حدود 5 ساعت رانندگي كنيد.

زندگي در ازمير و استانبول زندگي در ازمير و استانبول آيا يافتن كار در ازمير آسان است؟

در گذشته نه چندان دور ، زماني كه بسياري از مهاجران هنوز استانبول را ترك نكرده بودند ، فرصت هاي شغلي زيادي وجود داشت و هيچ نگراني در مورد يافتن شغلي مناسب با درآمد مناسب وجود نداشت. اما با گذشت زمان ، اين شهر به دروازه اي براي تجربه زندگي اروپايي تبديل شده است و امروزه به لطف مهاجران كه فرصت هاي شغلي را به دست آورده اند ، شغل خوب نادر است. صنعت اصلي ازمير كشاورزي است و اين شهر 6 درصد محصولات كشاورزيتركيه را صادر مي كند. با اين حال ، به دليل وضعيت بندر شهر ، مشاغل بسيار ديگري در ازمير وجود دارد. شعبات زيادي از شركت هاي بزرگ بين المللي در ازمير وجود دارد. ازمير سومين شهر بزرگ تركيه است و اين امر به ايجاد فرصت هاي شغلي در اين شهر كمك مي كند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۱۸:۵۲ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی