Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

اين روزها بازار خريد ملك در الانيا  و سرمايه گذاري در بازار املاك اين كشور داغ است و بسياري از سرمايه گذاران و مهاجران به دنبال بهترين گزينه در بين شهرهاي مختلف اين كشور هستند. در عين حال ، اگر شما يكي از افرادي هستيد كه به فكر خريد ملك در آلانيا ، تركيه هستيد ، اول از همه انتخاب هوشمندانه خود را تبريك مي گويم. آلانيا ، به عنوان يكي از مناطق رو به رشد تركيه ، نه تنها از نظر املاك ، بلكه از نظر گردشگري ، زيرساخت هاي شهري ، حمل و نقل و غيره نيز آينده بسيار درخشاني دارد.

https://turkeykhane.com/

 

آلانيا در كوه هاي توروس در ساحل جنوبي تركيه و در منطقه آنتاليا واقع شده است. بودن در اين منطقه داراي مزاياي زيادي مانند امكانات گردشگري و ورزشي ، منابع آب و برق غني براي آلانيا است و اين منطقه را به مقصدي محبوب براي گردشگران و سرمايه گذاران كه قصد خريد ملك در آلانيا دارند تبديل كرده است.

 

با وجود همه اينها ، خريد ملك يك تصميم دشوار است كه نياز به زمان و بررسي دقيق دارد. براي آشنايي با زواياي مختلف خريد خانه در آلانيا ، ادامه مطلب را بخوانيد.

 

 

مزاياي خريد ملك در آلانيا

همانطور كه گفته شد ، خريد خانه در آلانيا به دليل مزاياي زياد طرفداران زيادي دارد. برخي از مهمترين مزاياي آلانيا عبارتند از:

 

آب و هوا

يكي از مهمترين مواردي كه آلانيا به آن شهرت دارد ، آب و هواي دلپذير و آفتابي در تمام طول سال است. متوسط ​​دما در آلانيا در زمستان حدود 15 درجه سانتيگراد و در تابستان حدود 40 درجه سانتيگراد است. اگر قصد خريد خانه در آلانيا را داريد ، خوب است بدانيد كه دسامبر تا فوريه سردترين ماه ها است و ژوئن تا سپتامبر گرم ترين ماه ها در اين منطقه است ، زيرا اوت اوج گرماي آلانيا است. در ماه هاي گرم ، آفتابگردان و نسيم خنك و دماي ملايم گردشگران را به آلانيا جذب مي كند. با اين حال ، در زمستان هوا همچنان براي پياده روي در فضاي باز مناسب است.

 

فرهنگ و شيوه زندگي

فرهنگ و شيوه زندگي يكي از جذاب ترين بخش ها براي خريداران ملك در آلانيا است. از آنجا كه آلانيا مقصدي محبوب براي گردشگران و مهاجران است ، تركيبي متنوع از فرهنگ هاي مختلف را مي توان در اين منطقه مشاهده كرد. ساكنان موقت يا دائم آلانيا افرادي از اروپا ، ايران و روسيه هستند. در عين حال ، مردم تركيه خود چندين ماه از سال به منطقه مي روند تا از آب و هوا و ساير مزاياي آلانيا لذت ببرند. بنابراين ، اين شهر داراي دو دسته مشترك از امكانات رفاهي به روش سنتي و مدرن است. به عنوان مثال ، در آلانيا مي توانيد با غذاهاي محلي در تركان لوكانتا يا در رستوراني با منوي بين المللي غذا بخوريد ، از موزه ، برج قرمز و قلعه باستاني ديدن كنيد يا براي تفريح ​​به اسكي و اسكي برويد.

 

دويدن و پياده روي در ساحل آلانيا ، پيك نيك روي رودخانه ديمچاي و حتي بازديد از مركز آلانيا كه شامل خيابان آتاتورك با مغازه ها و فروشگاه هاي بزرگ آن مي شود و همچنين رقص و موسيقي سنتي از ديگر جاذبه هاي آلانيا است.

 

حمل و نقل آسان و دسترسي هوايي

رسيدن به آلانيا بسيار آسان است ، زيرا دو فرودگاه در اين منطقه وجود دارد. فرودگاه بزرگ آنتاليا كمتر از دو ساعت با آلانيا فاصله دارد و پروازهاي روزانه را در سراسر جهان ارائه مي دهد. فرودگاه گازيپاشا تنها نيم ساعت با ماشين آلانيا فاصله دارد و هزينه هاي حمل و نقل از اين فرودگاه معقول و مقرون به صرفه است. اگر قصد مهاجرت به تركيه و خريد ملك در آلانيا را داريد ، ديگر نگران اتلاف وقت و هزينه سفر به اين منطقه نخواهيد بود.

 

 

 

دلايل سرمايه گذاري در املاك و مستغلات در آلانيا

بسياري از مردم در سراسر جهان ، به ويژه ايرانياني كه مايل به خريد ملك در آلانيا هستند ، قصد مهاجرت دائم و اقامت در تركيه را دارند. براي اخذ اقامت دائم در تركيه ، ارزش ملك خريداري شده بايد بيش از 250،000 دلار باشد و خريدار مجاز به فروش ملك به مدت سه سال پس از اخذ اقامت نيست.

 

علاوه بر اين ، خريد ملك در آلانيا يك راه بسيار مطمئن براي سرمايه گذاري است. در دهه گذشته بازار املاك و مستغلات در آلانيا رشد فوق العاده اي داشته است. ماهانه صدها معامله املاك در منطقه انجام مي شود و بازار خريداران ترك و مهاجران خارجي دائماً در گردش است. بنابراين ، نقدينگي زيادي در بازار املاك در آلانيا وجود دارد. با توجه به رشد مداوم اين منطقه و رويدادهاي زيادي كه براي به حداكثر رساندن سود شما از خريد ملك در اين منطقه رخ مي دهد ، بهتر است چشم اندازي بلند مدت براي سرمايه گذاري در آلانيا به مدت 8 تا 10 سال داشته باشيد.

 

علاوه بر اين ، اجاره ملك فرصتي عالي براي كساني است كه مي خواهند ملكي در آلانيا بخرند ، اما به دلايل مختلف در حال حاضر نمي توانند در اين منطقه زندگي كنند. البته اجاره ملك در آلانيا علاوه بر سود منطقي ، قوانين خاصي نيز دارد. به عنوان مثال ، شما بايد اطلاعاتي را در مورد مستاجران در اختيار دولت قرار دهيد ، ماليات مذكور را بپردازيد و در مورد مسائل ديگر مانند مديريت ساختمان ، نوسازي و ... مي توانيد از شركت هايي كه در اين مناطق كار مي كنند كمك بگيريد.

 

 

ارزان ترين محله هاي آلانيا براي خريد خانه

آلانيا محله هاي زيادي براي انتخاب دارد ، اما

ملكي در آلانيا تركيه بخريد و اقامت كنيد

براي خريد قانوني ملك در آلانيا تركيه و اطلاع از شرايط خريد آپارتمان در آلانيا و اخذ اقامت تركيه ، با دفتر ما در تهران تماس بگيريد تا بهترين پروژه ها در آنكارا را به شما ارائه دهد.

 

خريد ملك در تركيه آلانيا

آيا به دنبال سرمايه گذاري مناسب ، ايده آل و مطمئن براي كسب درآمد يا سرمايه گذاري براي اجاره يا سود مناسب و احتمالي از فروش مجدد هستيد ، در واقع تركيه ، براي تحقق بخشيدن و برآوردن نيازها و انتظارات بازار بزرگ املاك و مستغلات به كه خوشحال

 

همچنين ، برنامه شهروندي سرمايه گذاري كشور يكي از مناسب ترين و ارزان ترين درخواست ها و پيشنهادات را در جهان ارائه مي دهد.

 

شما مي توانيد با حداقل سرمايه گذاري در كشور همسايه به مدت سه ماه گذرنامه تركيه بگيريد و همچنين مي توانيد به راحتي از ظرفيت زياد آپارتمان ها و ويلاهاي مدرن در ساحل استفاده كنيد.

شرايط خريد ملك در آلانيا

خريد آپارتمان در آلانيا و اخذ اقامت تركيه با خريد ملك در تركيه در اين قسمت به تفصيل مورد بحث قرار مي گيرد ، در واقع مي توان گفت كه تركيه به دليل داشتن جاذبه هاي طبيعي و تاريخي جذاب و آب و هواي خوب شرايط خوبي دارد. .

 

علاوه بر اين ، مجاورت فاصله به معناي قرار گرفتن در مرز با ايران است و نزديكي فرهنگ ايران و تركيه كه عمدتاً مسلمان هستند ، مجاورت فرهنگ غذايي و ساير آداب و رسوم مشترك ايران ، شهروندان ايراني را مي خواهيد در اين كشور سرمايه گذاري كنيد

 

به همين دلايل ، تركيه شرايط ويژه اي براي سرمايه گذاري و همچنين اخذ اقامت تركيه با خريد ملك در آلانيا دارد.

 

آشنايي با تركيه

تركيه يكي از مهمترين كشورهاي خاورميانه و اروپا است اين كشور زيبا و منحصر به فرد در منطقه بين آسيا و اروپا واقع شده است و به عنوان كشوري بزرگ و مناسب با ارزش مكاني و اقتصادي و همچنين ارزش فرهنگي شناخته مي شود.

 

اين كشور از شمال با درياي سياه روسيه ، از جنوب با درياي مديترانه و از غرب با گرجستان ، ايران و عراق همسايه است. سوريه در جنوب شرقي تركيه واقع شده است. زبان رسمي مردم تركيه تركي استانبولي است.

 

با اين حال ، افراد ساير كشورها با زبان و گويش از هر نقطه از جهان مانند كردي ، و همچنين گويش هاي زاز را مي توان در آن كشور ذكر كرد. همچنين در سال هاي اخير شاهد پيشرفت هاي چشمگيري در اقتصاد اين كشور بوده ايم و اين موضوع منجر به رشد توسعه فناوري و همچنين علم يا مشاغل مختلف شده است.

 

مهم ترين شهر تركيه استانبول است. جمعيت آن 20 ميليون نفر است و بنابراين يكي از كلان شهرهاي قاره اروپا و آسيا است. ايران شركت هاي مختلفي را در اين كشور ثبت مي كند. اين اقدام باعث مبادله كالا و خدمات بين تركيه و ايران شد. شركت هاي ايراني را تقريباً در همه زمينه هاي تجاري و بازرگاني اين كشور مي توان يافت.

سوالات متداول در مورد خريد ملك در آلانيا

چگونه در تركيه آپارتمان بخريم و اجازه اقامت بگيريم؟

 

خريد آپارتمان در تركيه و گرفتن گذرنامه چگونه است؟

 

نحوه خريد آپارتمان در تركيه

 

هزينه خريد آپارتمان در تركيه

 

مزاياي خريد آپارتمان در تركيه

 

مطالعه و تحقيق درباره خريد ملك در تركيه از زواياي مختلف مورد بحث قرار مي گيرد - اين كه شركت سرمايه گذاري و املاك تركيه در تلاش است تا تمام اطلاعات اين مقاله را به روز و مطابق با آخرين قوانين تركيه نگه دارد.

 

خريد خانه در تركيه همواره به دليل موقعيت جغرافيايي و تاريخي يكي از گزينه هاي اصلي سرمايه گذاري ايرانيان بوده است. موقعيت استراتژيك بين سه قاره آسيا ، اروپا و آفريقا نيز براي سرمايه گذاران بين المللي ترجيح داده مي شود.

 

ملكي در آلانيا بخريد و در تركيه اقامت كنيد

راه هاي مختلفي براي اخذ اقامت تركيه وجود دارد كه يكي از آنها خريد ملك در آلانيا است. مهمترين و ساده ترين راه براي اخذ اقامت در تركيه خريد ملك در آلانيا براي كساني است كه مي خواهند در تركيه زندگي كنند.

 

به اين ترتيب ، آنها مي توانند اقامت خود را به صورت ساليانه تمديد كنند ، مشروط بر اينكه خانه خود را نفروشند و صاحب خانه نباشند. .

 

چندين عكس گذرنامه نيز مورد نياز است كه بايد آنها را شناسايي كنيد. آنها با تمديد سالانه اقامت خود مي توانند پس از 5 سال براي اقامت دائم اقدام كنند.

 

آپارتمان در تركيه و اخذ گذرنامه در واقع خريد ملك در آلانيا ليستي از الزامات اخذ پاسپورت تركيه با خريد آپارتمان و سرمايه گذاري در تركيه است.

 

خريد ملك در آلانيا

از 45 تا 90 روز پس از خريد پاسپورت تركي خود را دريافت خواهيد كرد.امكان دريافت گذرنامه براي والدين و كودكان زير 18 سال وجود دارد.

 

براي دريافت پاسپورت ، قيمت آپارتمان بايد 250،000 دلار باشد.

 

همچنين براي خريد ملك در آلانيا بايد ملك خريداري شده را به مدت 3 سال نگه داريد.

 

فرم غير سرمايه گذاري و اقامت موقت خود را پر كنيد

 

تصوير شش در پنج

 

ارائه گذرنامه

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۲۷:۵۲ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی