Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

يكي از بهترين روش هاي مهاجرت و اقامت در خريد ملك در تركيه در تركيه است. بسياري از ايرانيان علاقه مند به سرمايه گذاري در تركيه هستند ، زيرا روند مهاجرت به دليل نزديك بودن تركيه به ايران آسان تر خواهد شد. جدا از آن ، قيمت در تركيه تقريباً همه چيز و در برخي موارد حتي كمتر از ايران است و با اجاره ملك در تركيه مي توانيد از مزاياي شهروندي تركيه برخوردار شويد.

چرا بايد به تركيه مهاجرت كرد؟

تركيه همسايه ايران است كه در سال هاي اخير رشد اقتصادي قابل توجهي داشته است و اقتصاددانان آن را در بين 10 اقتصاد بزرگ جهان قرار داده اند. دولت تركيه قوانين جديدي را براي اجاره ملك در تركيه و شرايط جديدي را براي اجاره املاك در تركيه وضع كرده است كه خريد و اجاره ملك در تركيه را به يكي از راه هاي نجات نيمي از شهروندان تركيه تبديل كرده است. به همين دلايل ، روياي اجاره ملك در تركيه ديگر رويايي دست نيافتني نيست. بسياري از ايرانيان در حال خريد ملك و اقامت در تركيه هستند و جمعيت ايرانيان در تركيه در حال افزايش است. در اينجا به شما لحظات مهم هنگام اجاره ملك در تركيه و نحوه اجاره ملك در تركيه و همچنين برخي افراد را مي گويم ، مانند اينكه كدام شهر تركيه منبع اجاره براي كدام است؟ آيا امكان اقامت در تركيه در هنگام اجاره ملك وجود دارد؟ هنگام اجاره ملك در تركيه چگونه اقامت كنيم؟ حداقل سرمايه براي اجاره ملك در تركيه چقدر است؟ حداقل قيمت خريد ملك در تركيه چقدر است؟ اجازه بدهيد جواب بدهم.

هزينه هاي زندگي در تركيه

مانند هر كشور ديگري مانند ايران ، هزينه زندگي در تركيه بستگي به منطقه و شهري دارد كه در آن زندگي مي كنيد. متوسط ​​هزينه زندگي در شهري نسبتاً گران بين 2500 تا 4000 پوند خواهد بود. هزينه اجاره ملك در تركيه براي يك آپارتمان دو خوابه در مركز شهر حدود 1200 تا 1500 پوند است. قيمت غذا در يك رستوران بين 35 تا 60 پوند است. در تركيه مي توانيد از مارك هاي معروف دنيا لباس بخريد و نسبتاً ارزانتر از ايران است. قيمت خرها حدود 200 پوند است. البته همه اين هزينه هاي زندگي كاملاً به سبك زندگي شما بستگي دارد.

ملك بخريد و خانه اجاره كنيد

در بالا اشاره كرديم كه انتظار براي حل و فصل در تركيه يكي از مهمترين مزاياي هنگام اجاره ملك در تركيه است. خريد ملك يا اقامت در تركيه با اجاره ملك معادل داشتن روستا در تركيه است. شما مي توانيد ملكي را در تركيه با كمترين و كمترين قيمت ملك اجاره كنيد و اقامتي در تركيه ترتيب دهيد. بخش خوبي از داستان اين است كه وقتي مي توانيد براي ترتيب دهكده اي در تركيه ملكي در تركيه اجاره كنيد ، و اين يكي از مزاياي اجاره خانه در تركيه است زيرا كساني كه در اجاره ملك شك دارند. من نمي دانم آيا آنها مي توانند در اين كشور زندگي كنند يا نه. آنها مي توانند به اين شكل از شما درخواست اقامت كنند و سپس به اين پاسخ دهند. پس از اجاره يا اجاره ملك ، براي مجوز اقامت موقت يك ساله درخواست مي كنيد ، كه در طول آن حق كار نخواهيد داشت.

خريد ملك و تابعيت تركيه

مي توانيد بگوييد كه اين مهم است كه من بتوانم با اجاره ملك اجازه اقامت در تركيه را دريافت كنم ، اما هنوز هم مي توان در تركيه خانه خريد و پاسپورت و تابعيت گرفت؟ پاسخ بله است! اگر ملكي به ارزش 250،000 دلار در ساعت اجاره مي كنيد ، مي توانيد براي خود ، شوهر و فرزندان زير 18 سال خود به مدت 3 تا 5 ماه پاسپورت تركي بخريد. اگر ملكي را كمتر از 250،000 دلار اجاره كنيد ، مجوز اقامت موقت 1 ساله با امكان تمديد دريافت خواهيد كرد. اگر 5 سال در تركيه زندگي كرده ايد و مالكيت خود را حفظ كرده ايد ، مي توانيد براي تابعيت تركيه و گذرنامه اقدام كنيد.

قوانين خريد ملك در تركيه

خريد ملك در تركيه و اخذ اجازه اقامت يكي از ساده ترين راههاي مهاجرت به تركيه است ، شما مي توانيد در مدت 3 تا 5 ماه اقامت سريع دريافت كنيد ، اما قوانين خريد و فروش ملك در تركيه و خريد - فروش يك خانه در تركيه داراي شرايط زير است: ما به آنها اشاره كرديم:

 

خانه بايد به صورت نقدي خريداري شود

3 صاحبان ملك قبلي نبايد خارجي باشند

شما مجاز به فروش خانه تا 3 سال نيستيد

شما مي توانيد چندين ملك را به جاي يكي با 250،000 دلار خريداري و اجاره كنيد.

در سال 2021 مي توانيد با خريد هر خانه اي در تركيه اقامت كنيد

مهاجران خارجي تنها مي توانند تا 30 هكتار زمين و ملك بخرند

كساني كه زمين مي خرند بايد ظرف 2 سال بسازند

در هر ناحيه ، تنها 10 درصد از زمين متعلق به خارجي ها است

همه ايرانيان بايد از قوانين تركيه تبصره 35 قانون زمين و املاك 2644 پيروي كنند

اگر قصد خريد ملك در تركيه را داريد ، نگاهي به ليست اسناد مورد نياز براي خريد ملك در تركيه در حال حاضر بيندازيد.

 

قيمت خريد ملك در تركيه

قيمت خريد ملك در تركيه بستگي زيادي به منطقه و شهر دارد. شما مي توانيد ملكي را در تركيه خريداري كرده و اقامت موقت در آن كشور را با حداقل قيمتي كه مي خواهيد دريافت كنيد. در قوانين خريد ملك در تركيه 2020 و 2021 ، نوع ملك متفاوت نيست ، زيرا در صورت خريد هرگونه ملك ، اجازه اقامت در تركيه را دريافت خواهيد كرد.

 

شرايط خريد ملك در تركيه براي ايرانيان

شرايط خريد ملك در تركيه براي ايرانيان آنقدر ساده است كه برخي مي گويند امكان خريد خانه در تركيه با 100 ميليون تومان وجود دارد. البته اين در شرايط خاصي صادق است و شما مي توانيد با 100 ميليون تن خانه خريداري كنيد. اول از همه ، بايد نوع دارايي خود را تعيين كنيد. به عنوان مثال ، شما مي خواهيد ويلا ، آپارتمان ، آپارتمان يا خانه بخريد. براي خريد آپارتمان در تركيه به حدود 170،000 دلار نياز داريد. در زير بهاي خريد خانه در شهرهاي مختلف تركيه و خريد ملك ارزان در تركيه را خواهيم پرداخت.

 

خريد خانه در تركيه با قيمت 300 ميليون تومان

در تركيه خانه هاي گران قيمت و ارزان وجود دارد. در استانبول مي توانيد خانه هاي ارزان قيمت خوبي پيدا كنيد كه براي خريد آنها بايد حدود 500 تا 800 ميليون هزينه كنيد ، اما اين قيمت براي خانه هاي حدود 50 تا 55 متر است. خريد خانه در استانبول با اين قيمت شايد بهتر از خريد ملك در ايران باشد. اگر شهرهاي كوچكتر را براي خريد املاك انتخاب كنيد ، قيمت خانه كاهش مي يابد و خانه ها ارزان تر مي شوند.

 

قيمت خريد ملك در تركيه با ارز ايراني

چرا ملك در تركيه بخريم؟

در سال هاي اخير خريد خانه و ملك در تركيه توسط خارجي ها به ميزان قابل توجهي افزايش يافته است. بسياري از مردم در ابتداي سفر خود براي سرمايه گذاري ، تحصيل ، مهاجرت و زندگي در تركيه به دنبال مكاني براي زندگي مي گردند.

 

بسياري از ايرانيان نيز تركيه را براي مهاجرت و زندگي انتخاب مي كنند. نكته مهمي كه بايد در اين مورد بدانيد اين است كه اولين قدم براي زندگي و مهاجرت در تركيه ، يافتن ملك مناسب براي خريد يا اجاره است. اما اكثر مردم ترجيح مي دهند به جاي اجاره خانه اي براي زندگي در تركيه خريداري كنند.

 

اما چرا بسياري از مردم تركيه را براي مهاجرت و خريد خانه انتخاب مي كنند؟ هزينه خريد خانه و هزينه زندگي در تركيه چقدر است؟ آيا امكان سرمايه گذاري براي خريد ملك در تركيه وجود دارد؟ در ادامه اين مقاله كه توسط پرشين استار ارائه شده است ، شرايط خريد خانه در تركيه ، مراحل و مدارك آن را بررسي كرده و به سوالات مطرح شده نيز پاسخ مي دهيم.

تركيه كشوري با تاريخ غني ، آب و هواي خوب ، ميراث فرهنگي جذاب و سواحل زيبا و محبوب است. زبان رسمي اين كشور تركي و واحد پول آن لير تركيه است. جاذبه هاي گردشگري و اماكن زيباي تركيه هر ساله گردشگران زيادي را به اين منطقه مي كشاند. تركيه 82 ميليون نفر جمعيت دارد و دولت آن سكولار است. اما بيشتر شهروندان آن سني و مسلمان هستند.

 

سالانه افراد زيادي براي ديدن مناطق توريستي و سواحل زيباي تركيه به خصوص در شهرهايي مانند آنتاليا و استانبول به تركيه سفر مي كنند. تركيه همچنين كشوري است كه از نظر جغرافيايي به ايران نزديك است و افراد مي توانند با يك پرواز 3 ساعته بين دو كشور تردد كنند.

 

يكي از دلايل مهاجرت ايرانيان به تركيه ، اقتصاد رو به رشد اين كشور است كه شرايطي را براي سرمايه گذاري به طرق مختلف به ويژه خريد خانه ايجاد كرده است. علاوه بر اين ، در سال هاي اخير ، دولت تركيه شرايط و ضوابطي را براي سرمايه گذاران علاقمند به خريد ملك در نظر گرفته است و با در نظر گرفتن تسهيلات جديد ، خريد خانه براي مهاجران و سرمايه گذاران را آسان كرده است. قيمت مناسب خانه در تركيه در مقايسه با ايران باعث شده بسياري از مردم براي سرمايه گذاري و اقامت در آن كشور در تركيه ملك بخرند.

 

 

 

خريد ملك در تركيه براي خارجي ها

با توجه به تبصره 35 قانون زمين و مالكيت ، مصوب 2012 ، خريد و خريد زمين در تركيه اعلام شد

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۷:۴۴:۱۱ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی