Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

چند سالي است كه با روي كار آمدن سامانه‌هاي هوشمند، شكل زندگي و انجام كارهاي روزمره، دست‌خوش تغييرهاي زيادي شده است. ديگر نيازي نيست كه براي انجام فعاليت‌هاي بانكي در صف‌هاي طويل باجه‌ها انتظار بكشيد ؛ از سوي ديگر براي خريد شارژ سيم كارت و يا خريد كالاهاي ديجيتال و هر كالاي ديگري، وقت زيادي گذاشته و به بازارها و مراكز خريد شهر مراجعه كنيد؛ چراكه امروزه همه اين كارها را مي‌توان با چند كليك روي گوشي هوشمند به سادگي انجام داد.

هوشمند شدن بسياري از فعاليت‌هاي روزانه، باعث صرفه‌جويي در وقت و در نتيجه تردد كمتر در خيابان‌هاي شهر مي‌شود كه اين دو موضوع در زندگي امروزه كه مشكلات و دغدغه‌هاي زيادي را با خود به همراه دارد؛ موضوع بسيار مهمي به حساب مي‌آيد. يكي از اتفاق‌هاي خوب زندگي هوشمند، آنلاين شدن بسياري از حوزه هاي خدماتي است ، حوزه هايي همچون سفارش آنلاين تاكسي و سفارش آنلاين نظافت چي و ... است .

 ياراسرويس مرجع خوش سابقه تعميرات لوازم خانگي هم اكنون خدمات خود را بدون مراجعه حضوري و از طريق اينترنت نيز ارائه مي نمايد !

با توجه به شرايط اقتصادي كنوني كشور و كاهش قدرت خريد محصولات نو ، بهترين راه حل براي رفع نياز استفاده از لوازم خانگي پيشين است ، اما چگونه بايد از فرسوده شدن لوازم خانگي قديمي خود جلو گيري كنيم يا چگونه لوازم خانگي كه دچار مشكل هستند را تعمير كنيم ؟

راه حل ساده است ! لوازم قديمي را مرتبا سرويس كنيم و لوازم خانگي خراب خود را براي تعمير به دست تعميرگاه تخصصي بسپاريم !

 يارا سرويس با توجه به وضعيت ويژه اي كه كرونا بوجود آورده است ، برآن شد كه خدمات خود را به گونه اي نوين و با استفاده از بستر اينترنت خدمت مشتريان عزيز ارائه نمايد و از اين پس نيازي نيست دستگاه را بصورت حضوري به تعميرگاه بياوريد ! فقط كافي است با ما از طريق وب سايت يا شماره تماس ما 22742340 تماس بگيريد ، از همان لحظه تمامي كارها بصورت اتوماتيك توسط ياراسرويس انجام مي گيرد !

تعميرگاه لوازم خانگيياراسرويس با    50 سال سابقه حرفه اي كار حوزه خود و با بيش از 40?000 مشترك و مشترييكي از بزرگترين مراجع تعميرات لوازم خانگي است كه هم اكنون خدمات خود را گسترش داده است و بصورت آنلاين نيز در خدمت گزاري حاضر است . از اين پس شما مي توانيد با مراجعه به وب سايت ياراسرويس اقدام به ثبت سفارش خدمات نماييد .

ياراسرويس با راه اندازي سرويس ويژه حمل و نقل ، خدمات خود را از درب منزل مشترك آغاز مي نمايد ، بدين صورت كه دستگاه نياز به تعمير مشتريان را درب منزل تحويل گرفته و پس از اعطا رسيد دستگاه به مركز تعميرات لوازم خانگييارا آورده مي شود ، دستگاه پس از عيب يابي ، برآورد هزينه ميگردد و پس از تاييد توسط مشترك دستگاه تعمير خواهد گرديد سپس بعد از طي شدن مراحل تست و تاييد سلامت ، دستگاه از طريق سرويس حمل و نقل ياراسرويس براي مشترك درب منزل ارسال مي گردد .

ياراسرويس نماينده برتر و مجاز بيش از 25 برند مطرح توليد لوازم خانگي است ، برندهاي مطرحي همچون پارس خزر ، تفال ، دلونگي ، فلر ، پاناسونيك ، بوش و بسيار ديگر است ، از همين رو تمامي خدماتي كه داخل مجموعه ياراسرويس انجام مي گيرد داراي3 ماه گارانتي بي چون و چرا مي باشد ! و حالا يك مژده براي كاربران آنلاين يارا كه خدمات ما از طريق وب سايت با 6 ماه ضمانت انجام مي گيرد !

چرا ياراسرويس ؟

استفاده از خدمات ياراسرويس به دلايل زير منطقي است

            ·         تعميرات تخصصي توسط تكنسين هاي مجرب

            ·         تعميرات دقيق و سريع با استفاده از بروزترين تكنولوژي ها

            ·         ضمانت 6 ماهه بي چون و چرا تمامي خدمات

            ·         سرويس حمل و نقل ويژه

            ·         قيمت بسيار مناسب نسبت به رقبا

            ·         5 % تخفيف اشتراك در وب سايت

            ·         5 % تخفيف دنبال كردن يارا در اينستاگرام

            ·          پشتيباني آنلاين و آفلاين در طول هفته

            ·         امكان مراجعه حضوري به دفتر مركزي

چگونه از خدمات ياراسرويس استفاده كنيم ؟

استفاده از خدمات ياراسرويس با طي شدن مراحل زير صورت ميگيرد كه فقط يك مرحله از آن توسط مشتري صورت خواهد گرفت

                                    ·         تماس با ياراسرويس از طريق شماره 22742340 يا وارد شدن به وب سايت و ثبت درخواست توسط پنل

                                    ·         ارسال سرويس حمل و نقل به محل مشتري به منظور دريافت دستگاه

                                    ·         تحويل دادن رسيد دريافت دستگاه

                                    ·         آورده شدن دستگاه به مركز تعميرات لوزم خانگيياراسرويس ، بررسي و عيب يابي ، برآورد هزينه تعمير

                                    ·         اعلام هزينه تعمير به مشتريان و گرفتن تاييد از ايشان و اعلام تاريخ تحويل دستگاه

                                    ·         شروع تعمير سپس سرويس دستگاه و انجام مراحل تست

                                    ·         ارسال دستگاه درب منزل مشتري با ضمانت 6 ماهه

 

 

 

 

تعمير تخصصي مايكروفر در ياراسرويس

تعمير ماكروفريك كار تخصصي و كاملا جدي و دقيق است، پس لطفا بعد از بروز هرگونه مشكل و اختلال در عملكرد مايكروفر بصورت ناشيانه دست به باز كردن قطعات دستگاه ننماييد ، ياراسرويس هم اكنون آماده است تا به شما كاربران عزيز ابتدا آموزش بدهد و سپس در صورت لزوم دستگاه دچار ايراد شما را در سريع ترين زمان ممكن و با بهره گيري از مجرب ترين متخصصين و به روزترين دستگاه ها تعمير نمايد .

تعمير ماكروفر يك فرايند تخصصي است ؛ ياراسرويس در صفحه تعمير ماكروفر وب سايت خود بيشتر سعي داشته به مخاطبان خود اطلاعاتي راجع به ايرادات احتمالي دستگاه ماكروفر بدهد و به شما توصيه نمي كند در خانه شخصا دست به تعمير دستگاه بزنيد ؛ حتيياراسرويس با تجربه نيم قرني خود، به شما كاربران عزيز اكيدا توصيه مي نمايد به تكنسين هاي در خانه هم اجازه باز كردن دستگاه را ندهيد ، اين كار نيازمند ابزارآلات حرفه اي و خاص مي باشد و اصلا حرفه اي و قابل اطمينان نيست كه در خانه دست به تعمير بزنيد چه شما و چه ساير تكنسين ها ، البته ممكن است تعمير در خانه براي شما بسيار راحت تر باشد اما ياراسرويس براي سهولت شما عزيزان اقدام به راه اندازي شبكه حرفه اي حمل و نقل كرده و مي توانيد با تماس با شماره 22742340 با پيش شماره 021 درخواست خود را ثبت نماييد تا در سريعترين زمان ممكن همكاران ما در محل شما حاضر شوند و ماكروفر را از شما دريافت كنند و سپس اقدام به تعمير مايكروفر شما نماييم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعمير تخصصي جاروبرقي در ياراسرويس

تعمير جاروبرقي نيز يك كار تخصصي و كاملا حرفه اي است و نيازمند اين است كه شما در تعميرات لوازم خانگي خصوصا جاروبرقي مهارت ويژه اي داشته باشيد ، به همين منظور ياراسرويس بخش تعميرات تخصصي جاروبرقي خود را چندين سالي است كه راه اندازي كرده است ؛ پس بعد از بروز هرگونه مشكل و اختلال در عملكرد جاروبرقي بصورت ناشيانه دست به باز كردن قطعات دستگاه ننماييد ، ياراسرويس هم اكنون آماده است تا به شما مخاطبان عزيز در صورت نياز سرويس ويژه اي بدهد ، در صورت لزوم دستگاه دچار ايراد شما را در سريع ترين زمان ممكن و با بهره گيري از مجرب ترين متخصصين و به روزترين دستگاه ها تعمير نمايد .

تعمير جاروبرقييك فرايند تخصصي است ؛ ياراسرويس در صفحه تعمير جاروبرقي وب سايت خود بيشتر سعي داشته به مخاطبان خود اطلاعاتي راجع به ايرادات احتمالي دستگاه ماكروفر بدهد و به شما توصيه مي كند كه هرگز در خانه شخصا دست به تعمير دستگاه نزنيد ؛ حتيياراسرويس با تجربه نيم قرني خود، به شما كاربران عزيز اكيدا توصيه مي نمايد به تكنسين هاي در خانه هم اجازه باز كردن دستگاه را ندهيد ، اين كار نيازمند ابزارآلات حرفه اي و خاص مي باشد و اصلا حرفه اي و قابل اطمينان نيست كه در خانه دست به تعمير بزنيد چه شما و چه ساير تكنسين ها ، البته ممكن است تعمير در خانه براي شما بسيار راحت تر باشد اما ياراسرويس براي سهولت شما عزيزان اقدام به راه اندازي شبكه حرفه اي حمل و نقل كرده و مي توانيد با تماس با شماره 22742340 با پيش شماره 021 درخواست خود را ثبت نماييد تا در سريعترين زمان ممكن همكاران ما در محل شما حاضر شوند و ماكروفر را از شما دريافت كنند و سپس اقدام به تعمير مايكروفر شما نماييم

 

فروشگاه لوازم يدكيياراسرويس

 

ياراسرويس همچنين براي سهولت حال شما كاربران و ياوران هميشگي به تازگي اقدام به راه اندازي فروشگاه آنلاين لوازم يدكي پر مصرف و پر كاربرد خود كرده است تا مخاطبان بتوانند با خريد لوازم يدكي اصلي و اورجينال با خيالي آسوده اقدام به تعمير يا جايگزيني لوازم مصرفي فرسوده يا از كار افتاده خود نمايند ، تمامي محصولات فروشگاه ياراسرويس ضمانت اصالت كالا را داراست و كاربران عزيز مي توانند پس از خريد و دريافت اين محصولات در صورت بروز هرگونه مشكلي به مدت يك هفته محصول را تعويض نماييد . فروشگاه ياراسرويس نقطه عطفي براي مجموعه ياراسرويس بوده و قدمي رو به جلو براي اين مجموعه فعال در حوزه خدمات و تعميرات لوازم خانگي است ، با استفاده از اين بخش تازه تاسيس لذت يك خريد ساده و مطمئن از يك فروشگاه ايراني را بچشيد و بدانيد ياراسرويس هميشه همچون 30 سال گذشته به روزتر از سايرين دركنار شماست .

آموزشگاه مجازي و بانك مقالات ياراسرويس

يارا همچنين در دنياي ديجيتال با راه اندازيبانك مقالات آموزشي مرجعي مفيد براي مشاهده و مطالعه مطالب بسيار مفيد و كاربردي در حوزه تعمير لوازم خانگي و نگهداري لوازم است تا با مطالعه و مشاهده مقالات و فيلم هاي آموزشي مانع از آسيب ديدن دستگاه هاي خود شويد يا در حد امكان اقدام به تعويض قطعات غيرتخصصي نماييد ؛ رجوع ، مطالعه و يا مشاهده اين بخش سايت موجب كاهش هزينه هاي اوليه و بخصوص ثانويه شما خواهد شد ، اين بخش مجموعه ياراسرويس هر هفته به روز خواهد شد و پيشنهاد ما به شما عزيزان اين است كه بصورت هفتگي اين بخش را مطالعه نماييد ، همچنين كاربران مي توانند با وارد كردن آدرس ايميل خود در باكس پايين در باشگاه مقالات و ويدئوهاي آموزشيياراسرويس مشترك شويد تا اين مقالات و ويدئوهاي كاربردي را در اينباكس ايميل آدرس خود مشاهده نماييد .

بانك مقالات و رسانه هاي آموزشيياراسرويس  از طرف ديگر كاربرد ويژه اي براي افرادي دارد كه كه هزينه هاي بسياري براي خريد لوازم خانگي پرداخت نمودند اما از تمام آنچه كه بابتش پول پرداخت كرده اند استفاده نمي كنند ، و يا حتي استفاده صحيحي نمي كنند و در اين مسير باعث ايجاد هزينه ثانويه مي شوند ؛ يارا سرويس در اين بخش از طريق ارائه مقالات و آموزش هاي متن محور و همچنين ويدئوهاي آموزشي متعدد بر آن است كه چند مورد اساسي را بياموزد :

            ·         نحوه استفاده صحيح از لوازم خانگي

            ·         نحوه استفاده از آپشن هاي لوازم خانگي مختلف

            ·         جلوگيري از فرسوده شدن و خرابي لوازم خانگي به شيوه اي اصولي

            ·         آموزش تهيه انواع غذا با لوازم برقي آشپزخانه

            ·         تهيه انواع نوشيدني به وسيله لوازم حرفه اي و نيمه حرفه اي آشپزخانه

            ·         پخت و پز صحيح و آسان با لوازم خانگي

ياراسرويس شما را به ديدن اين بخش ” يارا رسانه ” دعوت مي نمايد و اميدوار است كه شما مخاطبين عزيز با تعامل و اظهار نظرات خود ما را همچون گذشته همراهي نمايد

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۵۶:۵۳ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی