Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

آموزش هر سازي لذت بخش است، در اين آموزش مي توانيد آموزش تصويري ني، آموزش تصويري سه تار و آموزش تصويري سنتور را مشاهده كنيد.

 
موسيقي كهن ايراني با غنا و فرهنگ بي مثالش مي تواند گوشه اي از عيار اين هنر فاخر را بيان كند. اگرچه فراز و نشيب هاي روزگار بر اين وادي بي انتها نيز تاثيرات بسياري داشته است.

اما حال كه علاقمندان با مزاياي بيشمار يادگيري نوازندگي ساز هاي اصيل همچون افزايش تمركز، بروز خلاقيت، افزايش اعتماد به نفس و تقويت ذهن آشنا شده‌اند مايلند براي نمايش ذوق و توانمندي خود الفبا را از پيشكسوتان نام آور اين مرز و بوم بياموزند و پله پله پيشرفت را تجربه كنند.

آكادمي خنياگر با ادغام هنر و تكنولوژي در تلاش است سبك آموزشي نوآورانه اي را به علاقمندان هديه دهد تا با كسب تجربه از محضر اساتيد برجسته بتوانند از اين اقيانوس بي انتها سيراب شوند.

چگونه مي‌توان موسيقي را شناخت و تبديل به هنرمندي چيره دست شد؟

اگرچه براي آموختن و چيره شدن بر هر ساز مكتب هاي آموزشي بسياري وجود دارد اما زماني مي‌توان شاهد بازدهي مطلوبي بود كه در فضايي بهينه آموزشي از جوار اساتيد مجرب آموخت.

آموزشگاه هاي حضوري بسياري وجود دارند كه اگرچه در ظاهر پوست اندازي كرده اند و با زرق و برق ماشين هاي تبليغاتي در تلاشند افراد بسياري را جذب كنند اما اين شلم شورباي عجيب فقط به هدر رفت استعداد، وقت و انرژي هنرجويان مي انجامد و اغلب آن‌ها را سر خورده و ملول وا مي دارد كه دست از آموزش بكشند.

حال كه موسيقي ايراني با فرم هنري و تاريخي خاص خود توانسته نگاه علاقمندان را به خود جلب كند بايد مسير آموزشي استانداردي را ترسيم كرد تا اين عاشقان با آرامش، تمركز و صبر به‌صورت پلكاني بياموزند و با جسارت بنوازند.

سبك آموزش حضوري براي يادگيري موسيقي بهتر است يا آموزش آنلاين؟

در حال حاضر كه بحران شديد فرهنگي و اقتصادي بر كشور سايه افكنده است يادگيري مهارت به‌ويژه موسيقي مي‌تواند به‌عنوان سرگرمي جذاب جسم و روح را از تمامي درد و رنج ها رها كند.

درواقع پيشرفت تكنولوژي فرصتي شگفت فراهم آورده است تا افراد ساكن هر كجاي اين كره خاكي بتوانند از معلمان كار بلد بدون چالش آموزشي مفاهيم و تكنيك ها را بياموزند و در اين مسير موفق نيز شوند.

شايد تا چند سال قبل استقبال از سبك آموزش حضوري در آموزشگاه ها بيشتر معقولانه به نظر مي رسيد اما حال كه مي‌توان از هنرمندان بدون توجه به محدوديت هاي فيزيكي، جغرافيايي و زماني آموخت و آثاري برجسته را نيز به نمايش گذاشت چرا نبايد بهره برد؟

در ادامه به برخي از مزايا و برتري هاي سبك آموزش آنلاين نسبت به يادگيري حضوري كه رنج و سختي را كمرنگ كرده است اشاره مي‌شود.

آموزش ساده، راحت و بدون دردسر

جلسات آموزشگاه ها معمولا به شكل منظم و هفتگي برگزار مي‌شوند كه علاقمندان را براي تطبيق با برنامه زندگي دچار مشكلاتي عظيم مي‌كند علاوه‌بر آن بازدهي آموزش را نيز گاهي كمرنگ مي‌كند اما با آموزش آنلاين تمامي افراد فارغ از دغدغه ها و مشكلات تمام نشدني زندگي ماشيني مي‌توانند تنها با گوشي هوشمند و كامپيوتر از فضاي پر طراوت آموزشي بهره بسياري را شاهد باشند.

پر كردن خلاء هاي آموزشي

ايران مهد استعداد و نبوغ موسيقيايي است كه اغلب به علت محدوديت هاي جغرافيايي نمي توانند از دانش و تجربه اساتيد بنام بهره ببرند اما با محتويات آموزشي آنلاين كسب مهارت از سطح مبتدي تا حرفه‌اي امكان‌پذير است.‌

كارايي بالا براي افراد پر مشغله

سبك زندگي امروزي بسياري را وا داشته است كه براي تأمين نياز هاي خود همواره در تلاش باشند و پيگيري علايق شخصي را در اولويت هاي انتهايي قرار دهند اما با يادگيري آنلاين ‌تمامي افراد مي‌توانند تبديل به نوازنده اي برجسته شوند و با جسارت در اين عرصه پيش بروند.

بهره مندي از آموزشات استاندارد

آثار موسيقيايي اگرچه به واسطه كلام و شعر شنيده و درك مي‌شوند اما اگر آواي ساز ناپخته و بي ارتباط باشد مخاطب وقتي براي آن اختصاص نخواهد داد.

زماني مي‌توان اميدوار بود قطعات فاخري را به تصوير كشيد كه از آموزش استاندارد بهره‌مند بود. سبك آموزشي آنلاين براي تمامي علاقمندان با هر سطح از استعداد كارايي بالايي دارد.

پشتكار و تمرين مي‌تواند جسارت فرد را افزايش دهد تا با شاخ و برگ دادن به هنر خود حتي ديگران را نيز به تحسين و حيرت وا داشت.

خنياگر آكادمي آموزشي نام آشنايي است كه به‌صورت آنلاين فعاليت مي‌كند تا تمامي افراد بتوانند از محتوا هاي آموزشي تصويري با كيفيت استفاده كنند و در جوار اساتيد بنام و با تجربه شخصيت هنري خود را به درستي شكل دهند.

اگر مايليد خصوصيات منحصر‌به‌فرد اين آكادمي را بهتر بشناسيد پيشنهاد مي‌شود مطالعه ادامه متن را از دست ندهيد.

خنياگر كيست و چه مي‌كند؟

خنياگر مركز آموزشي آنلاين موسيقي است كه با همراهي معلمان كار بلد در تلاش است نقشه راهي ترسيم كند تا تمامي هنرجويان بدون چالش و مشكلات آموزشي به قدري توانمند شوند كه علاوه‌بر تسلط با پختگي تمام از نبوغ هنري خود رمز گشايي كنند.

رعايت متد هاي آموزشي استاندارد

پيشرفت در آموختن تكنيك ها و مفاهيم زماني ميسر است كه آموزش متناسب با استاندارد هاي روز دنيا صورت گيرد.

اين آكادمي نيز علاوه‌بر نوآوري فضاي با طراوت آموزشي را فراهم كرده است تا هنرجويان با انگيزه و عشق مرز هاي دروني خود را بشكافند و كارايي بالايي نيز شاهد باشند.

بهره مندي از حضور اساتيد برجسته

اين مركز آموزشي براي تدريس مفاهيم و تكنيك هاي انواع ساز هاي اصيل ايراني محتويات ارزشمندي تهيه كرده است كه حضور اساتيد برجسته مي‌تواند بيانگر كيفيت بالاي آن باشد.

اساتيد خنياگر

  • آموزش ساز دف همگام با استاد مسعود حبيبي
  • آموزش ساز سنتور همگام با استاد سعيد ثابت
  • آموزش هارموني همگام با استاد نادر مشايخي
  • آموزش ساز عود (بربط) همگام با استاد علي پژوهشگر
  • آموزش ساز ويولن همگام با استاد علي (همايون) رحيميان
  • آموزش ساز پيانو همگام با استاد سام اصفهاني
  • آموزش تئوري موسيقي همگام با دكتر امير حسين رمضاني
  • آموزش ساز گيتار همگام با استاد كيوان مير هادي
  • آموزش متد ميوزماسل همگام با استاد محمد مهدي بابايي
  • آموزش ساز تار همگام با استاد آزاد ميرزا پور
  • آموزش ساز سه تار همگام با استاد طينوش بهرامي
  • آموزش ساز ني همگام با استاد شاهو عندليبي
  • آموزش ساز هارمونيكا (ساز دهني) همگام با استاد منصور پاك نژاد

تخصص و مهارت بالا تيم فيلم‌برداري

درك موسيقي و آموزش اصولي زماني در سبك آنلاين ميسر مي‌شود كه افراد بتوانند با تدريس اساتيد ارتباط برقرار كنند و تمارين را پيگيري كنند.

در جلسات آموزشي اين آكادمي نيز گروه متخصص و ماهر فيلم‌برداري تمامي نكات از نور پردازي، صدا پردازي و تدوين حرفه‌اي را لحاظ كرده اند علاوه‌بر اينكه نشانگر متحرك همراه‌با كلام استاد قابل مشاهده است كه بازدهي بالايي را به همراه مي آورد.

دسترسي آسان به محتويات آموزشي

اينترنت و دنياي وب فضاي شگفت انگيزي را فراهم كرده است كه علاقمندان به يادگيري براي تماشا فقط كافي است سري به سايت خنياگر بزنند و پس از ثبت نام از اين آموزشات بي‌نظير بهره ببرند.

گارانتي محتويات آموزشي، حل سريع مشكلات آموزشي و استفاده از بسته هاي آموزشي بروز

تلاش مجموعه بر آن است كه هنرجويان بدون سردرگمي مسير آموزشي را بپيمايند و با آرامش و تمركز لذت يادگيري را درك كنند.

حضور تيم پشتيباني قدرتمند و حل چالش‌هاي آموزشي توسط اساتيد مي‌تواند كمك كند تا تمامي افراد تبديل به نوازندگاني برجسته شوند.

گارانتي محتويات آموزشي از ديگر خدمات شگفت انگيزي است كه مي‌تواند بيانگر كيفيت فيلم هاي آموزشي باشد علاوه‌بر آن كه دريافت بسته هاي آموزشي بروز براي هنرجويان صورت مي‌گيرد تا سواد موسيقيايي خود را گسترش دهند و بر جغرافياي ساز خود بهتر مسلط شوند.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۲۸:۰۵ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی