Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

 

چمن مصنوعي، ديوار سبز مصنوعي و گل مصنوعي؛ اين ها كلماتي هستند كه در سال هاي اخير به گوش ما مي خورد. احتمالا شما هم تاكنون درباره اين محصولات چيزهايي شنيده ايد و يا در جاهاي مختلف آن ها را از نزديك ديده باشيد. ولي آيا هيچ گاه به فكر خريد و استفاده از آن در محيط زندگي خود افتاده ايد؟

بسياري افراد با ديدن منظره سبز و زيباي چمن مصنوعي روي زمين مكان هاي مختلف لذت مي برند و حس كنجكاوي آنها بر انگيخته مي شود. مردم دوست دارند سطح نرم آن را لمس كنند تا واقعي يا مصنوعي بودنش را متوجه شوند. بعضي از انواع مرغوب چمن مصنوعي به اندازه اي خوب ساخته مي شود كه نه تنها با ديدن آن، بلكه با راه رفتن بر رويش و حتي دست زدن به سطح آن هم متوجه پلاستيكي بودن آن نخواهيد شد.

همين مساله در مورد انواع گياهان مورد استفاده در ديوار سبز مصنوعي هم ديده مي شود. ديوار سبز معمولاً با استفاده از گياهان زنده و طبيعي ايجاد مي شود كه به خوديِ خود پديده اي عجيب و توجه بر انگيز است. حال تصوّر كنيد كه اين ديوار سبز با گياهان مصنوعي و پلاستيكي ساخته شده باشد؛ بدون شك هيچ كسي به آن كوچك ترين شكي نمي كند.

گل هاي مصنوعي هم كه ديگر نيازي به تعريف ندارد؛ محصولاتي زيبا و دوست داشتني كه رخسار دلرباي طبيعت را ميهمان ديدگان شما مي كند و اين زيبايي را براي سال ها بي هيچ منّتي پيشكش شما مي نمايد.

كاربرد اين محصولات در كنار يكديگر، سليقه و هنر خاصي مي طلبد تا نتيجه كار يكنواخت و خسته كننده نشود. موارد بسياري مشاهده مي كنيم كه استفاده بيش از اندازه و افراطي از محصولات مصنوعي، باعث غير واقعي شدن نماي كلّي شده و به قول معروف دل بيننده را مي زند.

در ادامه برخي از مصارف عملي و خلاقانه گل مصنوعي را توضيح مي دهيم.

گل مصنوعي در اتاق نشيمن

در چيدمان دكوراسيون داخلي اتاق نشيمن، گل‌آرايي با گل هاي زنده و طبيعي معجزه مي كند. اما اگر امكان نگهداري از گل و گياه ريشه دار و دائمي را نداريد يا هزينه خريد گل هاي شاخه بريده براي شما بسيار سنگين مي شود، به شما استفاده ازگل‌هاي مصنوعي را پيشنهاد مي‌دهيم.

ميزهاي غذاخوري بزرگي كه در خانه ها مورد استفاده قرار مي گيرند معمولا به عنوان ميز ناهار خوري شهرت دارند و نقش مهمي در دكوراسيون و زيبايي منزل ايفا مي كنند. اين ميز مي‌تواند نقطه كانوني در دكوراسيون باشد و قرار دادن گل بر روي آن باعث انتقال انرژي مثبت در فضا مي‌شود.

شما مي توانيد با يك گلدان بزرگ و زيباي گل مصنوعي آن را به بهترين و شيك ترين شكل ممكن آرايش كنيد. گلداني با سليقه خود و متناسب با ميز نشيمن انتخاب كنيد و در انتخاب رنگ گل‌هاي مصنوعي دقت لازم را به عمل‌آوريد؛ بهتر است كه از رنگ‌هاي متضاد در دكوراسيون خانه خود استفاده كنيد.

 

گل مصنوعي روي ميز ناهار خوري

 

هنگامي هم كه مي خواهيد سفره غذا را بر روي آن بچينيد، مي توانيد آن گلدان را در گوشه اي از خانه گذاشته و پس از جمع آوري ظروف، دوباره سر جايش بگذاريد.

رنگ گل‌هاي مصنوعي كه براي دكوراسيون خانه خود استفاده مي‌كنيد بسيار مهم هستند. در كنار رنگ سبز گياهان مصنوعي بهتر است از دو يا چند رنگ ديگر بهره ببريد تا بهترين تركيب گل‌آرايي به دست آيد.

اندازه، شكل، طرح و رنگ ميز مي تواند تاثير شگفت انگيزي در اتمسفر دكوراسيون داخلي بگذارد؛ مثلاً احساسي كه يك ميز ساده چارگوش سفيد پلاستيكي به محيط مي دهد قطعاً با احساس يك ميز چوبي بيضي با كنده كاري ها و رنگ با شكوه متفاوت است. و مسلماً بايد گلدان حاوي گل مصنوعي متفاوتي هم براي هر يك تهيه نماييد.

براي ميزهاي بزرگ، يك گلدان بزرگ به همراه انبوه گل هاي مصنوعي مي تواند يك انتخاب منطقي محسوب مي شود؛ در حالي كه همين گلدان براي يك ميز كوچك و ساده اصلا گزينه خوبي نيست و به آن نمي آيد. همچنين اگر يك گلدان كوچك را روي يك ميز بزرگ بگذاريد هم اصلا تركيب جالبي در نمي آيد و به ديزاين منزل آسيب جدي وارد مي كند.

چمن مصنوعي و گل مصنوعي در پاسيو

شما مي توانيد كف پاسيو و حياط خلوت را با چمن مصنوعي تزئيني به يك دشت سبز و خرّم تبديل كنيد؛ به طوري كه هر بيننده اي با ديدنش لذت ببرد. حتي ديوارهاي پاسي را هم مي توان با چمن مصنوعي پوشاند و يك گستره سبز و با صفا به وجود آورد. در روزهاي گرم تابستان مي توانيد چمن مصنوعي ديواري را آبپاشي نموده و باعث طراوت هواي پاسيو شويد.

البته براي زيباسازي فضاي پاسيو مي توانيد اقدام هوشمندانه ديگري هم انجام دهيد؛ ديوار سبز مصنوعي.

ديوار سبز از پنل هاي مربعي شكل گل ها و گياهان مصنوعي تشكيل شده كه كنار همديگر قرار مي گيرند و منظره يك ديوار سبز جنگلي را به وجود مي آورند. اين گياهان بسيار طبيعي و باور پذير ساخته مي شوند و مي توان طرح هاي شگفت انگيزي را با آنها پديد آورد.

 

يك پاسيوي اداري زيبا با ديوار سبز و گل مصنوعي

 

حال تصوّر كنيد كه در چنين محيطي يك ميز كوچك و جمع و جور داريد كه بر روي آن يك گلدان زيباي گل مصنوعي قرار داده ايد؛ شما و عزيزانتان هم در اين محيط سبز و باصفا به گذراندن لحظات خوش مي پردازيد. آيا چيزي زيباتر از اين وجود دارد؟

در شركت مانا چمن هر سه گروه محصولات اشاره شده در اين مطلب يعني چمن مصنوعي، ديوار سبز مصنوعي و گل مصنوعي با بهترين كيفيت، مناسب ترين قيمت و مطمئن ترين خدمات عرضه مي شود كه هم وطنان گرامي مي توانند با مراجعه به سايت اينترنتي مانا چمن، صفحه اينستاگرام و تماس با كارشناسان ما، درباره اين محصولات اطلاعات بيشتري كسب كنند.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۴۳:۴۹ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی