Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

مايگريشن اسكيلز يك استارتاپ در زمينه آموزش زبان خارجي به صورت تخصصي و دسته بندي شده است كه استاد و متقاضي را به يكديگر معرفي مي كند و هر گونه خدمات آموزشي از جمله معلم خصوصي، دوره آموزشي به صورت پكيج فيزيكي و دانلودي، كلاس آنلاين و حضوري، مدرسه آنلاين،كتاب هاي خارجي اورجينال و غير اورجينال، مشاوره تخصصي آموزش زبان، فروشگاه آموزشي و به‌طوركلي آنچه يك زبان آموز براي يادگيري و يك استاد براي ياد دادن، به آن نياز دارد را به صورت تخصصي و كارشناسي شده فراهم مي‌كند. در مايگريشن اسكيلز، صفر تا صد يادگيري زبان انگليسي را به عنوان ابزار قدرتمند قرن بيستم، به شما آموزش مي دهيم.

 

مايگريشن اسكيلز يك پلت فرم ماركت پليس براي يادگيري زبان خارجي (در فاز اول انگليسي) است كه زبان آموزان و مدرسان را به هم متصل مي كند. مايگريشن اسكيلز فروشگاه ديجيتالي است كه بستري را براي فعاليت مدرسين و توليدكنندگان و فروشندگان كالاها و خدمات مرتبط به زبان با برندهاي مختلف فراهم مي‌نمايد.هر مدرس و تامين‌كننده‌اي پنل مختص خود را دارد؛ به محض سفارش و انتخاب آن فروشنده از سوي يك مشتري، آن محصول يا خدمت در ليست سفارش فرد قرار مي‌گيرد.

 

متقاضيان يادگيري زبان كه مي خواهند از اين مهارت جهت تحصيل در دانشگاه هاي داخل، دانشگاه هاي خارج (اپلاي كردن) و مهارت شغلي جهت مهاجرت استفاده كنند مي توانند تمام خدمات تخصصي خود را به صورت متمركز، ارزان‌تر و راحت‌تر از اين سايت تهيه كنند.مزيت ما نسبت به رقباي داخلي، جامعيت خدماتي است كه ارائه مي‌دهيم يعني سايت مايگريشن از اجتماع بيش از 10 نوع خدمت تشكيل شده است.

 

مايگريشن اسكيلز يا مهارت هاي مهاجرت، يك مرجع جستجو و انتخاب استاد زبان به همراه دروس و دوره هاي آموزشي فشرده و غير فشرده مختلف براي يادگيري زبان آموزان است. با استفاده از پلتفرم آموزش آنلاين زبان مايگريشن اسكيلز مي توانيد با اساتيد و آموزشگاه هاي مختلف آموزش زبان سراسر كشور ارتباط بگيريد و روند پيشرفت خود را در هر مرحله از يادگيري زبان خواهيد ديد. هدف ما در سايت مهارت هاي مهاجرت، آموزش مهارت هاي زبان شامل مكالمات عمومي انگليسي، رايتينگ، ريدينگ، اسپيكينگ، لغات، گرامر و مهارت شنيداري زبان هاي مختلف (در فاز اول انگليسي) به صورت آنلاين با كمترين هزينه و بي نياز از صرف زمان و هزينه ي رفت و آمد براي مدرسين و زبان آموزان مي شود.

 

در كلاس هاي آنلاين زبان تمركز بر روي مهارت هاي مورد نياز زبان آموز، تمرين مكالمه زبان آنلاين، استفاده از بهترين منابع و كتب براي يادگيري زبان، داستان هاي كوتاه انگليسي، اخبار و فيلم هاي زبان هاي ديگر و استفاده از متدهاي مختلف و جذاب آموزشي مي باشد. در واقع مايگريشن اسكيلز به صورت تخصصي و حرفه اي تلاش مي كند كه پاسخي براي نيازهاي هر نوع زبان آموزي داشته باشد و چه زبان آموزي دوست داشته باشد به تنهايي و از طريق خودآموز و بدون كمك مدرس زبان يادگيري را شروع كند و چه دوست داشته باشد كه استاد زبان مسير آموزش زبان را براي او مشخص كند مي تواند در مايگريشن اسكيلز پاسخي به سوالات زبان خود پيدا كند. كلاس هاي آنلاين زبان مهارت هاي مهاجرت به صورت خصوصي و گروهي با استاد دلخواه زبان آموز در روزي كه بخواهد برگزار مي شوند.

 

در سايت مايگريشن اسكيلز مي توانيد اطلاعات كاملي راجع آزمون هاي داخل و خارج(آيلتس ، تافل و ...) به صورت تخصصي و حرفه اي پيدا كنيد. همچنين روش هاي اپلاي در دانشگاه هاي خارج، همچنين اطلاعات كاملي راجع زندگي و كار در كشورهاي مقصد را براي شما آورده ايم.

 

بنيانگذاران اين استارتاپ فارغ التحصيلان دانشگاه هاي صنعتي اميركبير و شريف مي باشند كه تجربه عميقي در صنعت آموزش مقاطع تكميلي كشور دارند.

 

فراگيري يك زبان جديد تجربه ي يك زندگي تازه است

اين روزها فراگيري زبان انگليسي به عنوان يك زبان بين المللي دغدغه بسياري از كساني است كه سعي دارند از رويدادهاي مختلف جهان آگاه گرديده و با پيشرفت هاي به دست آمده همگام باشند. مطالعه و درك محتوي متون مختلف موجود در كتب، روزنامه ها، مجله ها، سايت هاي اينترنتي و … يكي از راه هاي به روز رساني اطلاعات مي باشد كه فراگيري زبان انگليسي را امري اجتناب ناپذير گردانيده است. بسياري از شبكه هاي راديويي و تلويزيوني دنيا اخبار علمي، فرهنگي، آموزشي، هنري و … را از سراسر دنيا جمع آوري كرده و به زباني ساده و به دور از تكلف در اختيار مخاطبان خود قرار مي دهند. بسياري از افراد در گوشه و كنار دنيا به اين اخبار دسترسي داشته و از آنها بهره مي گيرند. ولي لازمه درك اين همه اطلاعات و اخبار علمي و ارتباط با كل جهان به عنوان يك دهكده جهاني، فراگيري زبان انگليسي است.

 

چرا مايگريشن اسكيلز

اهميت و ضرورت فراگيري زبان انگليسي و اطلاع از آنچه در اين كره خاكي رخ مي دهد ما را بر آن داشت تا به صورت حرفه اي و وسيع استارتاپ ماركت پليس مايگريشن اسكيلز را متولد كنيم.


امروزه براي كسب موفقيت در زمينه‌ي شغلي و تحصيلي دانستن زبان انگليسي يك ضرورت محسوب مي‌شود. افرادي كه مي‌خواهند دانش خود را به‌روز نگه دارند و از پيشرفت دنياي علم و تكنولوژي جا نمانند بايد زبان انگليسي را بدانند و به آن تسلط داشته باشند. علاوه بر اينها دانستن زبان انگليسي اين امكان را براي افراد فراهم مي‌كند تا با افراد برجسته در حوزه‌هاي تخصصي ارتباط برقرار كنند و دانش‌شان را در آن زمينه افزايش دهند.


براي يادگيري زبان انگليسي روش‌ها و متدهاي فراواني وجود دارد ما سعي كرده ايم روش‌هاي مختلفي كه امروزه براي يادگيري زبان انگليسي استفاده مي‌شود را در سايت مايگريشن اسكيلز گردآوري كنيم تا زبان آموز براحتي به اطلاعات جامع دسترسي داشته باشد.

 

مايگريشن اسكيلز يا مهارت هاي مهاجرت وب‌سايتي است كه در آن محتوا و منابع آموزشي مورد نياز زبان آموزان مقاطع مختلف و همچنين خدمات مورد نياز مهاجرت تحصيلي و شغلي را ارايه مينمايد. اگر مي‌خواهيد مكالمه زبان خارجي را فرا بگيريد اگر مي خواهيد در آزمون هاي داخل و خارج شركت كنيد اگر قصد مهاجرت تحصيلي و شغلي داريد اگر قصد مهاجرت به روش هاي مختلف (سرمايه گذاري و …) را داريد، ما در مايگريشن اسكيلز قدم به قدم همراه شما هستيم. در اين سايت تمام منابع و خدمات آموزشي به روز منتشر شده داخل و خارج از كشور را معرفي و ارايه مي كنيم، اخبار حوزه زبان خارجي و امور مرتبط به مهاجرت را مي‌گذاريم و در اين مسير با مشاوره‌ها و آزمون‌هاي مختلف زبان هاي داخل و خارج، شما را همراهي كرده و لحظه هاي خوشي را برايتان رقم مي زنيم.

 

يكي از فرهنگ و فرصت هايي كه تهديد كرونا براي ما ايجا كرد فرهنگ آموزش آنلاين و ماندن در خانه بود كه علي رغم چالش ها و نبود زيرساخت هاي مربوطه توانست خود را به عنوان يك فرهنگ بر ما حاكم كند لذا با عنايت به همه گيري آموزش آنلاين در ايران ما ياد خواهيم گرفت.

 

چطور مي‌توانيم زبان انگليسي را در خانه ياد بگيريم؟

در سايت مايگريشن اسكيلز اساتيد مطرح داخلي و خارجي، زبان را براساس جديدترين منابع روز دنيا، به صورت صوتي و تصويري به شما آموزش خواهند داد.

 

مهمترين ويژگي‌هاي دوره‌هاي صوتي و تصويري مايگريشن اسكيلز:

1- مي‌توانيم هر زماني كه دوست داشته باشيم، از آموزش‌ها استفاده كنيم.
2- مي‌توانيم هر چندبار كه دوست داشته باشيم، درس‌ها رو ببينم.
3- مي‌توانيم قبل از استفاده از درس‌ها، نمونه‌هاي تدريس اساتيد رو ببينم.
4- مي‌توانيم هر چند ساعت كه بخواهيم درس بخوانيم، سريع تر يا آهسته تر پيش برويم.
5- مي‌توانيم بلافاصله پس از ثبت نام درس‌ها را دانلود كرده و در اختيار بگيريم.
6- مي‌توانيم انتخاب كنيم كه كدوم يك از مهارت‌هاي زبان انگليسي را كار كنيم.
7- مي‌توانيم توي خانه، محل كار، توي خودرو و يا هر جاي ديگه‌اي از فيلم‌ها استفاده كنيم.

www.migrationskills.ir

 

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۰۵:۳۸ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی