Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

امروزه هيچ كشوري در دنيا وجود ندارد كه بتواند به طور مستقل تمامي نيازهاي شهروندان خود را تامين كند.كشور ايران نيز از اين قاعده مستثني نيست.

اثرات مهم واردات بر اقتصاد كشور:

واردات نقش هاي مختلفي در جوامع مختلف بازي مي كند و بر كليت اقتصادي كشور تاثير گذار است. دلايل اصلي اقتصادي واردات عبارتند از:

مواد اوليه: ما در كشورمان براي توليد بسياري از كالاها نياز به مواد اوليه اي داريم كه در كشور موجود نيست، امكان ساخت آن وجود ندارد يا از لحاظ اقتصادي واردات آن به صرفه تر و ارزان تر است.

تنظيم بازار: گاهي به دلايل مختلفي از جمله خشكسالي بخش هايي از توليد دچار مشكل شده و براي تنظيم بازار و حفظ تعادل اقتصادي در كشور لازم است تا واردات محصول از ديگر كشورها صورت پذيرد.

ارتقا تكنولوژي: استفاده از تكنولوژي روز موجب توليد بهينه محصولات و رشد علم در كشور است. ضروري است در بعضي از بخش ها كه امكان استفاده از تكنولوژي داخلي وجود ندارد يا صنعت آن شكل نگرفته تكنولوژي ارتقا پيدا نمايد كه اين كار فقط با واردات انجام پذير است.

حفاظت از منابع محدود داخل كشور: برخي منابع داخلي كفاف استفاده جمعيت 80 ميليوني را ندارد و در صورتي كه از منابع موجود استفاده نماييم به مشكل خواهيم خورد. نمونه اي از اين دست كالا ها كاغذ است.توليد كاغذ از جنگل هاي داخلي موجب تخريب جنگل ها شده و نابودي زمين را در پي خواهد داشت.

افزايش فضاي رقابتي و كارايي توليد: لازم است تا بخش هايي از صنعت در رقابت بين المللي با ديگر شركت هاي خارجي قرار بگيرد تا كيفيت محصولات توليد شده همسطح با جديدترين توليدات بين المللي باشد.

يكي از مواردي كه اغلب بازرگانان و تاجران با آن مواجه شده اند، گير كردن كالا در گمرك است. هر يك روز تاخير در ترخيص كالا مي تواند موجب افزايش هزينه هاي سرسام آور براي وارد كنندگان شود كه اين امر نيز موجب افزايش هزينه براي خريداران محصول خواهد شد.

 

شركت خدمات بازرگاني تاجر فعال در حوزه بازرگاني از ابتداي سال 1399 فعاليت خود را آغاز كرده استهم اكنون بسياري از بازرگانان در سطح كشور جهت امور وارداتي و صادراتي خود از تاجر مشاوره و كمك مي‌گيرند.شركت خدمات بازرگاني تاجر توانايي ترخيص كليه كالاها و محموله هاي وارداتي را در حداقل زمان ممكن داردهم اكنون شركت خدمات بازرگاني تاجر با بسياري از ترخيصكاران مطرح در گمركات كشور همكاري مي‌كند و بسياري از بارها در گمرك فرودگاه امام خميني (رهو بنادر مهم جنوبي و شمالي كشور نظير بندر شهيد رجايي، بندرعباس، بندر انزلي و... توسط ترخيصكاران تاجر ترخيص مي شوند. 

برخي خدمات تاجر در حوزه ترخيص كالا عبارتند از:

                    ·ترخيص كليه كالاها و محموله هاي تجاري و صنعتي

                    ·ترخيص بصورت عقد قرارداد ساليانه با افراد و سازمان ها

                    ·ترخيص موردي براي كالاهاي خاص

                    ·ارائه خدمات ترخيص كليه بارهاي تجاري و غيرتجاري

                    ·ترخيص كليه بارهاي خاص كه نياز به مجوزهاي اختصاصي براي خروج از گمرك دارند

                    ·تخصيص كارشناسان مجرب به هر مشتري

                    ·پاسخگويي آنلاين به مشتريان

                    ·حذف واسطه ها و كاهش هزينه ها

                    ·ارائه مشاوره تخصصي رايگان به مشتريان در امور مربوط به ترخيص

            ·        مشاوره و انجام واردات به شيوه حمل و نقل بين المللي دريايي و هوايي

وظيفه فرد يا شركت ترخيص كار چيست؟

فرد يا شركت ترخيص كار نماينده قانوني و حقوقي وارد كننده كالا به كشور است و با توجه به تجربه و دانشي كه طي سالها فعاليت در اين حوزه كسب نموده است به بازرگانان كمك مي كند تا به سريع ترين شيوه كالاي خود را از گمرك و طي تشريفات رسمي كشور ترخيص نماييد.

 ترخيص كار چه كاري براي شما انجام مي دهد؟

.

فرد ترخيص كار براي اينكه بتواند به بهترين نحو ترخيص كالا را انجام دهد نيازمند اطلاعات در زمينه هاي زير است:

                    ·بارنامه

                    ·گواهي مبدا يا سياهه

                    ·پكينگ ليست

                    ·فاكتور فروشي كه سندر مي دهد يا اينويس

براي سريع تر انجام شدن فرايند ترخيص بهتر است كه قبل از ورود كالا به گمرك مدارك ذكر شده را در اختيار ترخيص كار قرار دهيد تا با توجه به اطلاعات كافي و در نظر گرفتن فرايندهاي قانوني مراحل اداري زودتر شروع شود. در صورتي كه كالاهاي شما براي وارد شدن به كشور نياز به دريافت مجوز از ارگان يا موسسه خاص ديگري را نيز داشته باشد بايد اين مدارك را نيز به شخص ترخيص كار تحويل دهيد.با توجه به تغيير مداوم قوانين گمركي در كشور ايران بسيار حايز اهميت است كه شخص ترخيص كار از تجربه و دانش كافي برخوردار باشد.

 

براي دريافت مشاوره رايگان در زمينه حمل و نقل بين المللي هوايي و دريايي ببه وب سايت خدمات بازرگاني تاجر مراجعه نماييد.

دلايل اصلي كه موجب ايجاد مشكل در ترخيص كالا مي شود عبارتند از :

مدارك نادرست يا نبود مدرك : يكي از سندهاي بسيار مهم در هنگام ترخيص كالا صورتحساب اصلي است كه مرتبط با محموله وارداتي مي باشد و فقدان اين مدرك مي تواند منجر به طولاني شدن فرايند ترخيص كالا شود.

نداشتن آشنايي كافي با قوانين گمركي كشورك : وجود قوانين مختلف در زمينه واردات كالا،موجب ايجاد سردرگمي هايي براي بازرگانان شده استهمچنين وضع قوانين جديد  و عدم اطلاع كافي بازرگان مي تواند روند ترخيص كالا را كند نمايديك ترخيص كار حرفه اي بايد به با تمامي قوانين گمركي و شيوه هاي اداري آشنايي داشته باشد تا به بهترين نحو بتواند مجوزهاي گمركي را اخذ نمايد.بهترين راه براي جلوگيري از چنين مشكلاتي راهنمايي از يك فرد مسلط يا تماس با يك شركت خدمات بازرگاني از جمله شركت بازرگاني تاجر است.

            ·        عدم ارائه كد رهگيري بانك براي بازرگاناني كه از ارز دولتي استفاده كرده اند

            ·        طولاني شدن صدور مجوزهاي قانوني

            ·        عدم پرداخت حقوق ورودي به دليل عدم تمكن مالي صاحب كالا

            ·        طولاني شدن روند رسيدگي به ارزش كالاهاي درج شده در اظهارنامه گمركي

            ·        طولاني شدن بررسي اظهارنامه توسط كارشناسان

 

 

 

 

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۳۷:۵۲ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی