Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

كانادا جمعيت مهاجرتي خود را از مجموع ۱۹۵ كشور دريافت مي‌كند كه از مهم‌ترين آنان مي‌توان به مهاجراني از كشور ايران اشاره كرد. بسياري از افراد هستند كه دوست دارند به كشور هاي مختلف سفر كنند و براي تحصيل و زندگي در آن جا ساكن شوند. تنها چيزي كه با وجود شرايط ديگر حتي مانع فكر كردن اين افراد به رفتن ميشود بحث هزينه هاي زندگي و هزينه مسكن است. در حالي كه با پيگيري دقيق هزينهها و مخارج و آگاهي از آن ها شايد بهتر بتوان تصميم نهايي را گرفت. در اين گفتار سعي مي كنيم تا اطلاعاتي دربارهي  مسكن در كانادا و نحوه خريد ملك در كانادا ، دلايل خريد ملك در كانادا  ، اجاره خانه در كانادا و  مزاياي خريد ملك در كانادا و … در اختيارتان قرار دهيم. 

اجاره يا خريد مسكن در كانادا

بحث هميشگي اجاره كردن خانه در كانادا يا خريدن ملك در كانادا از دغدغه هاي اصلي مهاجراني است كه قصد مهاجرت به كانادا را دارند است. از نگاه بسياري خريد مسكن در كانادا سرمايه گذاري مطمئني محسوب ميشود. در بازار مسكن كانادا قيمتها و نرخ بهره همچنان در مقايسه با ديگر كشورها پايين است و از سوي ديگر هزينه ي خريد خانه در كانادا نزديك به اجاره خانه در كانادا است. نبايد فراموش كنيم ميزان بازگشت سرمايه در بازار مسكن به مراتب بيشتر از بازار بورس است و از نگاه بسياري خريد مسكن سرمايه گذاري مطمئني محسوب مي شود. و از طرفي اگر ملك را اجاره كنيد، ماليات پرداخت نمي كنيد. ماليات بر املاك توسط صاحبان املاك در كانادا پرداخت مي شود و مي توانيد با سرمايه ي خود در پروژه هاي ديگر شركت كنيد و يا  هزينه ماهانه خود را كاهش دهيد.

ميزان هزينه هاي اجاره يا خريد مسكن در كانادا:

هزينه هاي اجاره خانه در ونكوور يا اجاره مسكن در تورنتو و يا قيمت آپارتمان در استان هاي مختلف كانادا متفاوت مي باشد كه در مركز شهر و يا حومه بسته به نوع ساختمان و تعداد اتاقها متغير است. به طور كلي قيمت هر متر آپارتمان در مركز شهرحدودا ۴،۵۰۰۰۰ دلار ميباشد كه ميتوانيد با توجه به اين قيمت حدود اجارههاي خانه در كانادا را نيز بدست آورد. 

به صورت ميانگين اگر بخواهيد يك خانه ي مبله در يك آپارتمان دركانادا اجاره كنيد حدودا 1200 دلار در ماه و يك خانه ي 2 خوابه ي كامل و خوب در يك آپارتمان 1600 دلار در ماه و يك خانه ي 3 خوابه در آپارتمان 1800 دلار در ماه مي باشد. همچنين اگر بخواهيد يك خانهي ويلايي در كانادا اجاره كنيد اجارهي آن بيش از 2000 دلار در ماه است. 

بسياري  از ما زندگي‌ در خانه اجاره‌ي را تجربه كرديم، مشكلاتي مثل نظارت صاحب خانه، عدم آزادي تمام در خانه، و بسياري موارد آزار دهنده ديگر وجود دارند كه افراد تمايلي به اجاره نشيني ندارند. به عنوان مثال: بيشتر خانه‌هاي اجاره‌ي كيفيت استانداردي ندارند. 

اگر شما فكر مي‌كنيد فقط يه دوره كوتاه مثلا يك يا دوساله در يك شهر هستيد و از خريد خانه در كانادا صرف نظر كنيد بايد گفت  مي‌توان با خريد يك مسكن در كانادا با قابليت اجاره دادن خوب، يك سرمايه گذاري باصرفه حتي در كوتاه مدت انجام داد.

انواع مسكن در كانادا

متداولترين نوع خانه هاي كانادا، خانه هاي مستقل يا خانه هاي دوپلكس (Duplex) است. شما همچنين مي توانيد نسبت به خريد آپارتمان در كانادا (condo)  اقدام نماييد كه اين موضوع پيش شرطي دارد، خريد كاندو ها از افراد خاص و 3 الي 4 سال زودتر از زمان تحويل سبب مي شود تا چيزي حدود 20 درصد از هزينه ها كاسته شود. اما اين نكته را بايد گفت كه تمامي هزينه پيش خريد را بايد به طور يك جا و در همان روز پرداخت كنيد. اما اين نحوه خريد كاندو سبب مي شود تا بين 5 تا 30 درصد كمتر هزينه شودو نوع ديگر مسكن در كانادا خانه هاي به هم چسبيده(town house) است.

البته ممكن است قيمت يك كاندو از قيمت يك خانه در كانادا گرانتر باشد. در كانادا اكثر آپارتمانها معمولا براي اجاره مورد استفاده قرار ميگيرد.

مزيت خريد مسكن در كانادا:

بهره مندي از شرايط بازار مسكن در كانادا: خريد هر خانهاي‌‌ در طولاني مدت سود آور است، ولي‌ اگر شما خانه خود را در شرايط ركود بازار مسكن بخريد، سود شما حتى در كوتاه مدت هم تضمين شده است و در طولاني مدت سود بسيار بالاتري نصيبتان خواهد شد..

خريد خانه در كانادا مزايايي دارد، خريد مسكن در كانادا  علاوه بر اينكه يك سرمايه گذاري است، بطور همزمان امكان پس انداز براي شما و خانواده تان را فراهم مي نمايد.

در آغاز سال ۲۰۱۰ ، ميانگين قيمت هر خانه در مونترال در حدود ۲۵۹.۰۰۰ دلار و ميانگين قيمت خانه در سطح ملي كانادا در حدود ۳۲۹.۰۰۰۰ دلار بوده است. در سال هاي ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴، قيمت خانه در ونكوور و تورنتو افزايش يافت. در ادامه متوسط قيمت خانه در تورنتو در سپتامبر سال ۲۰۱۸، در مقايسه با قيمت خانه در همين ماه در سال ۲۰۱۷، با ۲ درصد كاهش همراه بوده است.  متوسط قيمت خانه در ونكوور، در سپتامبر سال ۲۰۱۸ در مقايسه با قيمت خانه در همين ماه در سال ۲۰۱۷، ۲٫۲ درصد، افزايش يافته است. بايد گفت تغييرات قيمت مسكن بستگي به روند بازار دارد.

نرخ سود بانكي‌: كم بودن نرخ سود بانكي‌ يعني‌ كم بودن سودي كه شما به بانك مي‌‌پردازيد و پول بيشتري در جيبتان خواهد ماند. خيلي‌ زمان دوري نبود كه نرخ سود حدود ۵ تا ۶ در صد بود، و اين كم بودن به اين معني‌ نيست كه تا هميشه نرخ‌ها كم خواهد بود. دراين روزها نرخ سود بانكى رو به افزايش است ولى همچنان اين نرخ ها كم محسوب مى شوند.

سرمايه گذاري:  اقدام به خريد خانه سرمايه گذاري براي داشتن يك خانه در ميانسالي و بهره مندي بعد رواني و آرامش در زندگي است تا وقتي‌ شما مستأجر هستيد، شما وام مسكن صاحب خانه خود را مي‌پردازيد وسرمايه ي شما به شما برنخواهد گشت و همواره از نظر رواني تحت فشار خواهيد بود.

توجه داشته باشيد كه با هر بودجه اي‌‌ مي‌توان اقدام به خريد خانه كرد و با پيدا كردن خانه مناسب و با قيمت مناسب سود را هم مى توان تضمين كرد.

اخذ اقامت موقت با خريد ملك در كانادا:

خريد ملك در كانادا به مانند ديگر كشورها يكي از متداولترين روش هاي اخذ اقامت موقت در اين كشور خواهد بود. البته بسته به نوع خانه، متراژ و منطقه مورد نظر جهت خريد قيمت خريد ملك در كانادا متفاوت مي باشد. مردم كانادا تمايل به زندگي در خانه هاي ويلايي و مستقل دوبلكس دارند. و آپارتمان ها در كانادا بيشتر براي اجاره مي باشد. با توجه به اينكه خريد ملك در كانادا منجر به اخذ اقامت موقت اين كشور خواهد شد ميتواند يك فرصت ايجاد كند كه افراد متقاضي خريد ملك در كانادا به واسطه اين روش وارد اين كشور شوند. و اقدام به سرمايه گذاري نمايند البته خريد مي تواند امكان پس انداز سرمايه را براي فرد متفاضي خريد ملك در كانادا و خانواده فراهم مي نمايد. البته لازم به ذكر است قوانين در سراسر دنيا(در خصوص مالكيت افراد خارجي) براي خريداران خارجي كه در كانادا ملك خريداري ميكنند به تابعيت آنها ارتباطي ندارد. حتي شهروندان كانادا كه بيشتر از يك سال است كه در خاك كانادا حضور ندارند و در خارج از كانادا سكونت دارند آنها هم ميتوانند در كانادا ملك خريداري نمايند. كانادا پذيراي همه افراد خارجي است كه از سرتاسر دنيا ميخواهند در كانادا ملك خريداري كنند هيچ محدوديتي براي آنها وجود ندارد و حتي به نوع ملكي كه خريداري ميكنند هم ندارد.

تسهيلات خريد خانه در كانادا با نام موركيج يا وام دوم مسكن در كانادا:

در گفتار فوق دربارهي خريد ملك در كانادا تلاش كرديم تا حد توان اطلاعات جامعي، در باب تهيه ملك در كانادا در مطرح كنيم.  تا در صورت تمايل به خريد ملك در كانادا و يا اجاره خانه در كانادا بهترين تصميم را اتخاذ نماييد. خريد خانه در كانادا،  براي مهاجران بسيار آسان است و گزينه اي مناسب براي افرادي كه در طول زمان در كشور كانادا زندگي مي كنند. كانادا داراي يك سياست باز  براي مالكيت خارجي (اگر ما تابع يا مقيم كانادا نباشيم)ارائه داده  است كه وام دوم مسكن (موركيج) از جله آنها است. و ديگري قيمت مقرون به صرفه ملك است، به طور كلي  از محاسن خريد مسكن در كانادا قيمت  پايين تر آن از ساير مقاصد جهاني است. 

Mortgage يا وام دوم مسكن 

 اصطلاح عاميانه رهن ملك كه در بين مشاورين املاك خيلي مرسوم است و زياد شنيده مي‌شود، در زبان انگليسي به بصورت « Mortgag» نوشته مي‌شود، كه «مورگيج» تلفظ مي‌شود. بطور كلي مشاورين املاك انگليسي زبان به رهن املاك Mortgage مي گويند. كلمه Mortgage در فارسي معادل‌هاي گرو، رهن، گرونامه و گرو گذاشتن را دارد. در كانادا به وام مسكن Mortgage ميگويند. يعني وامي كه در مقابل آن ملكي ( كه همان منزل خريداري شده است)، به گرو گذاشته شده است. اين وام توسط بانك ها و يا مؤسسات مالي Financial Institutions  توسط افراد مورگيج بروكر براي متقاضي تهيه ميشود. به طور كلي چون وام مسكن به ازاي گرو گذاشتن يك ملك پرداخت مي شود بانك ها و مؤسسات مالي Financial Institutions در چارچوب قوانين موجود،  نسبت به پرداخت اين نوع وام ها تمايل نشان مي دهند.

آيا فرد غير كانادايي مي تواند وام مسكن بگيرد؟

بله ميتواند. به طور معمول يك فرد خارجي مي تواند براي خريد مسكن تا ۶۵ درصد بهاي مسكن را وام بگيرد. از آنجا كه وام مسكن در ازاي گرو گذاشتن مسكن نزد وام دهنده صادر ميشود، خيلي از بانك ها در صورتي كه حداقل ۳۵ درصد بهاي مسكن توسط مشتري پرداخت شود از پرداخت الباقي به صورت وام ابا ندارند. با اين حال نظر به آنكه اكثر افراد خارجي به طور معمول سابقه مالي و اعتباري Financial and Credit History در كانادا ندارند، اين امر يك واسطه معتبر (نظير شركت هاي بين المللي متخصص در دريافت وام براي افراد خارجي) مي طلبد. 

 

منبع:https://melk.ca/

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۳۴:۲۴ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی