Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

بازديد از سرزمين سبز با تور سريلانكا

اگر علاقه مند به يك سفر هيجان انگيز در داخل قاره بزرگ آسيا هستيد و دوست داريد تجربه تان جز مواردي باشد كه هر بار توسط شركت ها و آژانس ها و تور هاي مسافتي به شما پيشنهاد مي شود، همين حالا نام سري‌لانكا را به خاطر بسپاريد، عموما تور هاي سريلانكا در طول چند سال اخير به عنوان يك كشور جذاب از نظر تنوع جغرافيايي سريلانكا را نيز به شما پيشنهاد مي دهند.

در ميانه محتوا سعي مي كنيم توضيحاتي نيز در مورد انتخاب تور ها و مقايسه آن ها نيز به شما عزيزان شرح دهيم. فراموش نكنيد توري كه قيمتي بيش از حد ارزان داشت، قطعا در زمينه كيفيت نيز عالي عمل نمي كند، در بسياري از مواقع شما نياز به گشت و گذار در شهر داريد.

اتفاقي كه رخ مي دهد اين است كه قطعا اگر تيم راهنما و يا تور ليدر هماراه شما نباشد به مشكل بر مي خوريد، به همين دليل برخي از تور ها مسئوليتي محدود در اين زمينه دارند.

توري مناسب خواهد بود كه از ابتداي سفر تا انتهاي آن و در تمامي مواقع همراه شما باشد و مشاوره هاي لازم را براي يك سفر بي نظير و تجربه عالي به شما منتقل كند.

زمان مناسب سفر به كشور سريلانكا

اوايل زمستان تا اوايل خرداد و شروع تابستان بهترين زمان براي سفر به اين كشور خواهد بود، بخصوص اگر قصد داريد موقعيت هاي باستاني و همين طور كوه نوردي را نيز در ليست تجربه هاي خود داشته باشيد. بعلاوه اين كه طبيعت اين كشور در بيشتر مواقع فوق العاده سرسبز و زيبا است.

يعني هر كسي با ديدن تصاوير مربوط به كشور سريلانكا وسوسه مي شود كه براي يك بار هم شده سفري به اعماق زيبايي هاي آفريدگار داشته باشد.

سريلانكا به دليل تنوع هاي غذايي گوناگون و خوراكي هاي محلي بي نظير براي علاقه مندان به تجربه طعم هاي جديد عالي است. بهترين كار اين است كه هتلي را انتخاب كنيد كه نزديك مركز شهر باشد و هر موقع كه دلتان مي خواهد به يكي از رستوان هاي پرفروش و محبوب مراجعه كنيد. هتل هاي معروف سريلانكا نيز در سايت معرفي شده اند.

سريلانكا از نظر هزينه نيز كشور ارزاني است و شما از ايران براي سفر به اين كشور دردسر خاصي نخواهيد داشت و مي توانيد به راحتي پاسپورت دريافت كرده و با يك تور مسافرتي به اين سرزمين خارق العاده چه از نظر جغرافيا و چه از نظر تاريخ پا بگذاريدپس زياد نگران هزينه نباشيد و قيمت تور سريلانكا زياد با تعرفه تورهاي هم رده تفاوتي ندارد.

به طور معمول دماي هوا در سريلانكا بين 27 تا 32 درجه سانتي گراد مي باشد، قطعا هواي گرمي است.

زبان مردم اين كشور سينهالي، واحد پولي آن ها كرون و سه فرودگاه بين المللي خواهد داشت و اگر شما قصد سفر هوايي به سريلانكا را داريد قطعا از طريق يكي از آن ها به مقصد مي رسيدهزينه خرد و خوراك در كشور سريلانكا بسيار مناسب و حتي اگر بخواهيم واقع بينانه بگوييم ارزان است، پس نگران اين مسئله نباشيد، در منو ها هر چه مي خواهيد را انتخاب كنيد.

البته توجه داشته باشيد كه برخي از رستوان ها بين المللي هستند و ممكن است غذايي كه مي خوريد اروپايي و يا حتي امريكايي باشد. پس قطعا گران خواهد بود.

هزينه حمل و نقل نيز در سريلانكا مناسب است، اما نوع خودرو ها و تردد متفاوت از چيزي است كه شما انتظارش را داريد. سرعت در اين كشور عموما معني درستي ندارد و حتي شايد بد ترجمه شده است، آن ها از همان شيوه مرسوم در هند براي جابجايي هاي بين شهري استفاده مي كنند و اين نيز در نوع خودش حتي يك جاذبه گردشگري است.

كلبمو يكي از محبوب ترين شهر هاي كشور سريلانكا است، اين شهر بزرگ ترين بوده و از نظر فعاليت اقتصادي نيز يكي از شناخته شده ترين ها در اسيا مي باشد. به دليل پهناور بودن گستره اقتصادي و داد و ستد، شايد كلبمو را بتوان يكي از استانهاي آينده دار در زمينه هاي اقتصادي دانست.

آخرين پايتخت عصر پادشاهان كشور سريلانكا نيز در ليست ما به عنوان مهم ترين ها قرار خواهد گرفت، يك شهر بزرگ و پرجمعيت كه در بخش عظيمي از آن مزرعه هاي چاي با طبيعت زيبا و دل نواز وجود دارد.

بنتوتا نيز شهر ساحلي ديگري است كه درست مانند شهر هاي امريكاي جنوبي است، مي توانيد درخت هاي مربوط به آب و هواي استوايي را در اين منطقه به وفور مشاهده كنيد.

راهنماي سفر توريستي به سريلانكا

در ادامه جاذبه هاي گردشگري و توريستي كه سريلانكا در خود جاي داده است، نام هاي مشهوري را بررسي مي كنيم كه عموما تور هاي مسافرتي و آژانس ها به مشتريان پيشنهاد مي دهند و اگر شما هم يكي از اين تور ها را رزرو كنيد يا با اين نام ها برخورد داشته و يا اين كه سفري به اين مناطق خواهيد داشت.

به هر حال شهر تاريخي گاله گزينه اول در ليست بلند ما است، شهري كه يك ديوارهاي بلندي دارد و از گذشته براي مقاومت در برابر دشمنان و هجوم بيگانه بر جاي مانده است، به هر حال گاله در حدود 140 كيلومتري پايتخت اين كشور قرار گرفته است.

غار هاي زيادي نيز در اطراف سريلانكا وجود دارد كه هر كدام از آن ها روايت گر بخشي از تاريخ اين مرز و بوم هستند، غار نام برده قدمتي طولاني دارد و فعاليت آن مربوط به آيين بودا مي باشد. تمامي فعاليت هاي انجام شده در حال حاضر نيز به همان شكل باقي مانده است و شما با بازديد از آن حتما شگفت زده خواهيد شد.

از جمله جذابيت هاي بصري ديگري كه در طول اين چند سال به شدت در كشور سريلانكا محبوب شده است، سينارجا مي باشد. جنگلي كه به دليل وجود گونه هاي جانداري رو به انقراض و اهميتي كه براي زيست بوم اين كشور دارد محافظت شده مي باشد.

اين جنگل در يونسكو نيز ثبت شده است و به عنوان ميراث ملي كشور سريلانكا شناخته مي شود.

پارك ملي Udawalawe نيز حتما براي كساني كه علاقه مند به مشاهده و عكاسي از حيوانات بزرگ و عظيم و الجثه هستند مي تواند فوق العاده بي نظير باشد، فرا تر از هر چيزي نبايد از ياد ببريد كه پارك هاي بزرگ ديگري نيز در اين كشور داير شده است كه يكي از مشهور ترين ها يالا نام دارد.

سفر به سريلانكا با بهترين قيمت

عموما چند دليل وجود دارد كه باعث شده در طول چند دهه اخير سفر مردم به كشور هاي اسيايي بيشتر شود، در واقع دولتمردان تمركز بيشتري بر جذب سرمايه غير نفتي داشته و قطعا اذربايجان، تركيه و چند كشور ديگر در اين زمينه به شدت موفق عمل كرده اند. حالا سريلانكا نيز با برنامه ريزي، هدفمند سازي توسعه گردشگري در اين مسير قدم بر مي دارد.

از سال 2010 تاكنون اين تلاش ها به صورت مستمر انجام شده و در حال حاضر به نتيجه رسيده است. بسياري از تور ها به صورت ويژه پيشنهاد سفر به سريلانكا يك سرزمين فوق العاده جذاب و هيجان انگيز براي تجربه هاي جديد را به شما مي دهند.جالب است بدانيد كه آژانس مسافرتي گلبرگ سير اصلي ترين مجري فروش مستقيم پكيج هاي سريلانكا مي باشد و ميتوانيد با خيال راحت اين آژانس را براي سفر خود انتخاب نماييد.

مراكز خريد زيادي نيز در اين كشور داير شده است كه خدمات گسترده اي را به شما به عنوان يك توريست ارائه مي دهندبهتر است توري را براي سفر به سريلانكا انتخاب كنيد كه رزرو هتل را براي شما به بهترين شكل و با تخفيف انجام دهد، شمال كشور سريلانكا عاري از هر گونه شلوغي است، به شما پيشنهاد مي كنيم سري به آنجا بزنيد.

 

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۳۱:۵۳ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی