Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

امروزه رشد فناوري اطلاعات بر بخش هاي مختلفي از زندگي ما تاثير گذاشته است. تقريبا همه ي ما نياز ها و خريد هايمان را در اينترنت جست و جو مي كنيم. از فروشگاه هاي اينترنتي وسايل مورد نياز مان را مي خريم، از لباس و پوشاك گرفته تا موبايل، خانه، ماشين و .... . همه گير شدن گوشي هاي هوشمند نيز موجب راحت تر شدن و سريع تر شدن اين كار ها شده است.

مورد ديگري كه يكي از مسائل تقريبا نوظهور در كشور ما مي باشد، استفاده از تاكسي ها ي اينترنتي است. استفاده از اسنپ و تپسي در صدر اين تاكسي هاي اينترنتي قرار دارد. كد تخفيف اسنپ و كد تخفيف تپسي

 

 

سابقه تاكسي آنلاين در دنيا به چه سالي بر مي گردد؟

سال ۲۰۰۹ سالي مهم در حمل و نقل عمومي شد. در كاليفرنيا فردي خوش ذوق ايده اي به ذهنش رسيد كه خيلي زود توانست براي ايده اش سرمايه گذار پيدا كند. نتيجه ورود اپليكيشن اوبر به حمل و نقل آمريكا بود كه در مدت كوتاهي بيشتر از ۷۰ درصد افراد از آن استفاده كردند.

اوبر به مشتري امكان سفارش تاكسي به صورت اينترنتي رو مي دهد . Foursquare و Yelp از هم نمونه هاي مشهور ديگر هستند. از نمونه هاي موفق ايراني كه با استقبال روز افزون مردم رو به رو شده است. تاكسي آنلاين اسنپ و تپسي مي باشد.

 

 

تاكسي آنلاين چيست؟

تاكسي هاي آنلاين امروزه جايگاه ويژه اي را در بين مردم به خود اختصاص داده است. از اسنپ و تپسي مي توانيد براي سفر هاي درون شهري خود استفاده نماييد. تنها با داشتن يك گوشي هوشمند مي توانيد اين اپليكيشن را بر روي گوشي خود نصب نماييد و از آن نهايت استفاده را ببريد.

با نصب اين برنامه كاربر مي تواند به راحتي مبدا و مقصد خود را انتخاب نمايد و هزينه سفر و مشخصات راننده را مي تواند مشاهده نمايد و در نتيجه پس از در خواست، نزديك ترين خودرو به مبدا براي شما فرستاده مي شود.

اسنپ، سامانه هوشمند حمل‌ونقل، پل ارتباطي ميان كاربر مسافر و كاربر راننده است و راهكاري سريع و ساده براي درخواست خودرو و موتورسيكلت به شمار مي‌رود. با درخواست خودرو يا موتورسيكلت در اين اپليكيشن، پس از مشخص كردن مبدا و مقصد، نزديك‌ترين اسنپ به نشاني شما مي‌آيد. با اسنپ سفري ايمن، راحت و مقرون‌به‌صرفه را تجربه خواهيد كرد.

 

 

 

دليل استفاده ي بيشتر مردم از تاكسي هاي اينترنتي چيست؟

اپليكيشن برنامه هاي اسنپ و تپسي كاملا فارسي هستند. و رابط كاربري ساده اي دارند. در همه ي شهر ها ي كوچك و بزرگ ايران در هر ساعتي از شبانه روز كه باشد، در زماني بسيار كوتاه ماشين دربست خودتان را اختيار داريد.

تاكسي هاي آنلاين از راننده هايي با اخلاق و منظم استفاده مي كنند. نسبت به تاكسي هاي قديمي آرامش و نظم بيشتري دارند.

تاكسي هاي اينترنتي به صرفه تر و اقتصادي تر از بقيه سرويس هاي دربستي تاكسي مي باشند، قيمت ها از قبل محاسبه و شما به عنوان مسافر از آن مطلع مي شويد. چانه زني و درگيري سر كرايه هم وجود ندارد.

 

 

  

تفاوت تپسي با اسنپ در چيست؟

امروزه در چيزي كه مشتريان مي‌بينند تفاوت فاحشي وجود ندارد، چراكه درنهايت هر دو اپليكيشن در حوزه حمل‌ونقل فعاليت مي‌كنند و از نظر قيمت‌گذاري و مدل كسب‌وكار شبيه به هم به‌نظر مي‌رسند. با اين‌حال، الگوريتم ‌هاي هر شركتي با ديگري متفاوت است و در آينده‌اي نزديك شيوه‌هاي كاري هر دو با يكديگر متفاوت‌تر خواهند شد.


اين روزها تاكسي ‌هاي آنلاين دل اكثر كاربرانشان را برده‌اند تا جايي كه براساس آماري كه از سوي اسنپ ارائه شده است تعداد كاربران اسنپ ۵۸۰ هزار نفر و تعداد رانندگان آن ۲۸ هزار نفر اعلام شده است ‌كه رشد ۱۰۰ درصدي اسنپ در ماه‌هاي اخير را به همراه داشته است. رتبه رضايت كاربران از ۵ نمره ۴.۶ اعلام شده،‌ هم‌چنين گفتني است مسافران شهري با اسنپ بيش از ۲۳ ميليون كيلومتر سفر كرده‌اند. 

 

 

امنيت در تاكسي هاي اينترنتي

امنيت كاربران ازجمله اولويت اصلي تاكسي هاي اينترنتي است. به همين منظور قابليت ‌هايي در جهت امنيت و آسايش بيشتر مسافران ارائه مي شود همانند:

  • احراز هويت كاربران راننده
  • ثبت اطلاعات كاربر راننده
  • بررسي خودرو كاربر راننده
  • عكس كاربر راننده
  • امكان به اشتراك گذاشتن اطلاعات و نقشه مسير با آشنايان
  • پنهان‌سازي شماره تلفن كاربران راننده و مسافر در حين تماس

 

 

كد تخفيف اسنپ و كد تخفيف تپسي

تاكسي هاي اينترنتي بسيار مقرون به صرفه هستند، با اين حال براي كساني كه مي خواهند از تخفيف هاي بيشتري استفاده كنند، كد تخفيف اسنپ و كد تخفيف تپسي وجود دارد. ما اين كد ها را در تخفيف هات در اختيار شما مي گذاريم تا سفري ارزان تر را تجربه نماييد.

كد تخفيف اسنپ تريپ

كد تخفيف ديجي كالا

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۳:۵۶ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی