Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

تابلو مغازه و فروشگاه

تابلو فروشگاه از مهمترين ملزومات تبليغاتي به شمار مي آيد. متنوع و به روز بودن تابلو تبليغاتي، تاثير زيادي در معرفي بهتر و جلب توجه مشتريان و رهگذران داشته و به كسب و كار رونق مي دهد. اما اين تنها مزيت محصولات جذاب و رنگين تبليغاتي نيست و تاثير قوي آنها در زيباسازي و مدرن نشان دادن شهرها را نير نمي توان ناديده گرفت.

در اين مطلب همراه با شما صنعت بزرگ و متنوع تابلوسازي را مورد بررسي قرار داده و به موارد زير مي پردازيم:

  • انواع تابلو مغازه و تاثير شگرف آنها در تبليغات!

  • تابلوهاي تبليغاتي، همگام با صنايع روز دنيا!

  • آشنايي با برند ليزر پلاس!

انواع تابلو تبليغاتي فروشگاهي

تبليغات فروشگاهي، دنياي بزرگ و رنگيني دارد. از زمان ورود انواع تابلو فروشگاهي به بازار، نه تنها تجارت و كسب و كارها، كه شهرها نيز پررونق تر و جذاب تر شده است.

از نصب نخستين تابلوها بر درب معابد و كاخ ها و پس از آن زماني كه تابلو فروشگاه در ساده ترين شكل آن ابداع شد، مدت طولاني مي گذرد. بازه زماني كه طي آن تابلوها از متون ساده با كلماتي محدود، به ويترين هايي از نور و رنگ تبديل شده كه نگاه رهگذران را شكار مي كنند.

امروزه صنعت بزرگ تبليغات داراي شاخه هاي فراواني است كه از ساخت ملزومات تا دنياي بي نهايت اينترنت را شامل مي شود. اما در ميان اين همه عناصر جذاب، كمتر موردي مانند تابلو سردرب مغازه عموميت يافته است.

انواع تابلوهاي تجاري و فروشگاهي، بك لايت تبليغاتي و تابلوهاي راهنماي داخلي و خارجي فروشگاه ها هر يك بخشي از تاثير قوي در اين مجموعه را به عهده دارند.

امروزه و با وجود فناوري هاي ابداعي نظير برش ليزري، لامپ هاي ال اي دي، لايت باكس هاي فلزي و تابلوهاي ترمووود و نظاير اينها، كمبودي در تنوع محصولات تابلو فروشگاهي به چشم نمي خورد. بعد از گذشت نسل ها از نمونه هاي ساده اما سنگين تابلو فروشگاه، نوبت به ساخت تابلو سردرب مغازه با تكنولوژي روز دنيا و نصب آسان و فوري رسيده است.

78568

انواع تابلو مغازه: تنوع در متريال و شيوه ساخت!

تابلوهاي تبليغاتي فروشگاه ها همواره نقشي پررنگ و موثر در رونق كسب و كارها ايفا كرده اند. بسته به مكان و موقعيت هر مغازه، يك يا چند نمونه  از تابلوهاي موجود مي تواند نياز به تبليغات را در آنها پوشش دهد.

تا چند دهه پيش از اين، ورود تكنولوژي ساخت اين نوع تابلوها از كشورهاي صنعتي با كندي صورت مي گرفت. اما با افزايش ارتباطات اينترنتي و روابط تجاري بين كشورها، امروزه زماني كوتاه براي ورود و به كارگيري فناوري هاي مدرن تبليغات در هر نقطه از دنيا كافيست!

در بازار ايران نيز انواع تابلو فروشگاه در تنوع بالا به لحاظ نماي ظاهري، ساختار داخلي و البته قيمت متفاوت توليد و عرضه مي شود.

بخش مهمي از بدنه و اسكلت اين تابلوها را فلز، نئون و پلاستيك تشكيل مي دهد. بر همين اساس نياز به برش هاي دقيق اين متريال مصرفي، اجتناب ناپذير به نظر مي رسد. كاري كه انجام آن بدون ابزارهاي مدرن و امروزي بسيار زمان بر بوده و از دقت كافي نيز برخوردار نخواهد بود!

امروزه و با وجود دستگاه هاي برش ليزري و ابزار دقيق اندازه گيري، شاهد ساخت و عرضه نمونه هايي بسيار زيبا و كاربردي اين محصولات هستيم.

485632

انواع تابلو فروشگاهي از چلنيوم تا لايت باكس!

اين روزها با افزايش جمعيت و حضور افراد فعال بيشتري در حوزه كسب و كار، شكل كلي تبليغات نيز دستخوش تغييرات زيادي شده است. استفاده از نمونه هاي جديد و به روز تابلو، فرصت هاي تازه اي براي ذهن هاي خلاق و مبتكر در اين رشته پديد آورده است.

موقعيتي بي نظير تا با عرضه بهترين هاي اين صنعت و تنوع قيمت تابلو مغازه ، به دارندگان كسب و كارها در ارائه اطلاعات بيشتر و تبليغات قوي تر در زمينه هاي كاري خود كمك كنند.

برخي از نمونه هاي تابلو سردرب مغازه عرضه شده در رشته تابلوسازي به شرح زير هستند:

تابلو چلنيوم : اين نمونه ها با دارا بودن بدنه كانال مانند و بخش نوراني نقش مهمي در روشن و خوش نما كردن فضاي تبليغاتي سردرب مغازه دارند. امكان اجراي دقيق و مهندسي شده بدنه آلومينيومي اين نوع تابلو در كنار برش هاي دقيق و مونتاژ قوي بخش هاي فلزي و نوراني اين نوع تابلو نيز به آن جلوه ويژه و خاصي بخشيده است كه طرفداران صنعت مدرن تبليغات را به شدت جذب مي كند.

طراحي اوليه اين تابلوها توسط يكي از نمونه هاي نرم افزارهاي ويژه طراحي سه بعدي نظير اتوكد، كورل يا موارد مشابه انجام و قسمت هاي بعدي كار نيز با كمك دستگاه هاي ويژه ساخت چلنيوم  يا به شكل دستي توسط تابلوساز انجام مي گيرد. روشنايي اين تابلوها اغلب با چراغ هاي LED و SMD تامين شده و درخشش بي نظيري را براي آنها به ارمغان مي آورد.

از دوام بالا و ضدضربه بودن تا مزايايي نظير ثبات رنگ و عايق در برابر خاك و گرما و موارد فراوان ديگر در اين تابلوها قابل ذكر است.

تابلوهاي حروف استيل: انواع نمونه هاي تابلو حروف فلزي با بدنه استيل و در رنگ هاي طلايي و نقره اي از محصولات كلاسيك تابلو هستند كه طي سال ها از محبوبيت آنها كاسته نشده است. كاربرد متنوع فولاد و مقاومت بالاي اين محصولات در كنار ورود دستگاه هاي برش ليزري به بازار صنايع تابلوسازي، امكان ساخت نمونه هاي شكيل و ماندگار تابلو فروشگاه از اين جنس را فراهم آورده است.

تابلو حروف پلاستيك يا پلكسي گلاس: اين محصول تبليغاتي از قديمي ترين و محبوب ترين نمونه هاي تابلو فروشگاهي در ايران است كه با نام هاي حروف برجسته و ال اي دي پلاستيك نيز معروف است.

تابلو نئون پلاستيك و چراغ هاي نئون ديواركوب: اين نوع تابلو تجربه متفاوتي از تبليغات تجاري را به دنيا معرفي كرده و طي سال ها هم چنان طرفداران خاص خود را دارد. جلوه كم نظير و متفاوت و رنگ هاي درخشان اين نوع تابلو بر جذابيت محيط افزوده و فضا را به شكل اعجاب آوري تغيير مي دهد.

تابلوهاي بك لايت و لايت باكس: استفاده از نور مخفي و تاثير خاص آن بر مخاطب زمينه اي قوي براي ساخت و عرضه اين نوع تابلو تبليغاتي فراهم كرده، به طوري كه طي دهه ها استفاده نيز از جذابيت آن كم نشده است.

تابلوهاي وگاسي: در ميان ديگر انواع تابلو فروشگاهي با سبكي مدرن و خاص با نام وگاسي روبرو هستيم كه بر اساس درخشش فوق العاده لامپ ها و استحكام بالاي بدنه فلزي ساخته مي شود. اين نوع تابلو كه نمونه هاي كلاسيك آن در فيلم هاي قديمي نيز ديده مي شود، با چرخشي دوباره و به دليل اقبال خوب مشتريان به بازار تبليغات بازگشته است.

كلام پاياني

تنوع محصولات مدرن تبليغاتي در فيلد كاري تابلوسازي چنان بالاست كه حتي اشاره اي كوتاه به همه آنها نيازمند فرصتي بيش از اين است.

برند ليزر پلاس مصمم است تا خدمات خود را در زمينه ساخت و عرضه انواع تابلو سردرب مغازه و ديگر نمونه هاي تابلوهاي تبليغاتي داخل و خارج از فروشگاه با بهترين كيفيت و فناوري روز دنيا به شهروندان ارائه نمايد.

تنوع محصولات، طراحي دقيق و هنري، كاربرد تجهيزات مدرن و روز دنيا در كنار تجربه موازي هنري و صنعتي اين مجموعه ليزر پلاس را به عنوان مرجعي مطمئن و توانا در اين فيلد كاري معرفي نموده است.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۱۸:۲۵ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی