Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

 

سوله دست دوم چيست؟ در ابتدا لازم به ذكر است كه سوله هاي دست دوم به طور طبيعي ارزانتر از ساير سوله ها هستند و در اينجا به تفاوت آن ها با سوله هاي جديد و نكاتي كه در هنگام خريد بايد به آن توجه كنيد اشاره مي كنيم.

سوله هاي دست دوم به دو دسته استاندارد و غير استاندارد تقسيم مي شوند:

سوله دست دوم استاندارد چيست؟

اين سوله ها به دليل تغيير هدف زمين سوله و تبديل آن به مكاني ديگر و يا ايجاد سوله هاي بزرگتر در همان سوله تخريب شده اند اما كاملا استاندارد بوده و به صورت اصولي و استاندارد در حين تخريب و از طريق بازگشايي شده اند. يك جا قبلا جمع آوري شده و با قيمتي بهتر از سوله جديد به فروش مي رسد.

حالا شايد بپرسيد دپو يعني چي؟

محل دفن زباله در ابتدا در محيط هاي صنعتي مورد استفاده قرار مي گرفت و به محيطي گفته مي شود كه در آن مواد اوليه در انبارها ذخيره مي شود تا در مراحل بعدي توليد مورد استفاده قرار گيرد.

سوله دست دوم غير استاندارد چيست؟

در بالا ذكر شد كه سوله هاي استاندارد با تخريب سوله هاي مستحكم توليد مي شوند اما سوله هاي غير استاندارد با تخريب سوله هاي مقاوم ساخته نمي شوند و اسكلت و كابل ها و ديوارهاي فولادي آنها دست دوم است كه ضرر و زيان كارفرمايان را در پي خواهد داشت. بنابراين حتما به اين نكته توجه كنيد تا آسيبي نبينيد زيرا همانطور كه مي دانيد اسكلت فلزي سوله مهمترين قسمت آن است و در ساخت آن بايد از ورق هاي آهني ضخيم و جوش هاي مناسب استفاده كرد و اگر خداي ناكرده از ورق هاي دست دوم نازك و لوله هاي نازكي كه پرس شده و به شكل ورق در آمده اند براي ساخت آنها استفاده كنيد، حادثه بزرگي مانند برف يا باد ممكن است رخ دهد كه مي تواند به اين سوله ها آسيب برساند و خسارات جاني و مالي زيادي به بار آورد.

نكاتي كه هنگام خريد سوله دست دوم بايد رعايت كنيد:

 

  • ابعاد سوله دست دوم: بايد به عرض و ارتفاع مورد نظر توجه داشته باشيد و مراقب باشيد كه ابعاد را از محوري به محور ديگر و بالعكس جابجا نكنيد زيرا اين امر منجر به هزينه هاي مكرر و حتي بيشتر از نو مي شود. سوله
  • وزن سوله دست دوم: بايد دقت كنيم كه سوله دست دوم را متر مربع بخريم و بعد با سوله جديد مقايسه كنيم تا سنگين نشود زيرا قيمت آن افزايش مي يابد و اصول سبك سازي بايد رعايت شود. 30 درصد ارزان تر از سوله جديد به مشتري ارائه مي شود.
  • كيفيت سوله دست دوم: كه در بالا ذكر شد و بايد در مقايسه با عمر مفيد سازه، متلاشي شدن و اصطكاك آن، يعني. اگر سوله جديدي با 50 سال استفاده داشته باشيم، فايده آن عدد فرضي y است و سوله دست دوم داريم كه در 25 سال استفاده، مفيد بودن آن نصف كمتر از عدد y مي شود. اين سوله دست دوم نامناسب خواهد بود.
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۴:۰۵:۲۶ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی