Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

استوري آماده اينستاگرام  شايد اين روش در ابتدا كمي سخت به نظر برسد و به خود بگوييد ساخت ويدئو برايتان مقدور نيست. زيرا هم نياز به دانش و هم امكانات در اين زمينه باشد. ولي ما برايتان پيشنهاد خوبي داريم كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت.

پروژه آماده افتر افكت اينستاگرام

پيشنهاد ما به شما استفاده از پروژه آماده افتر افكت اينستاگرام است كه در اين پروژه هاي از پيش ساخته شده شما مي توانيد به طور روزانه و با كمترين تلاش به ويدئويي تبليغاتي در قالب پست آماده اينستاگرام و استوري آماده اينستاگرام دست پيدا كنيد. تنها با چند كليك ساده.

 

پروژه هايي كه در بالا اشاره كرديم در نرم افزار افتر افكت قابل اجرا و ويرايش هستند و به طور عموم به عنوان پروژه آماده افتر افكت از اين قبيل پروژه ها نام برده مي شود . يعني شما مي بايست ابتدا از ميان پروژه هاي بسياري كه بر اين اساس طراحي شده نوع نمايش دلخواه خود كه به سبك حرفه و كسب و كار شما مرتبط مي شود را انتخاب نموده و پس از دريافت پروژه ، درون نرم افزار افترافكت به جايگزيني تصاوير و مطالب خود كنيد و خروجي كار كه يك ويدئوي تبليغاتي اينستاگرامي مي باشد را دريافت كنيد و منتشر كنيد.

 

پروژه آماده اينستاگرام را از كجا تهيه كنم؟

 

حال براي مشاهده و انتخاب پروژه مي توانيد به وب سايت بيگ موشن مراجعه كنيد و در بخشي كه مستقيما به همين پروژه هاي اينستاگرامي دسترسي خواهيد داشت به تماشاي ويدئوي دمو يا پيش فرض كه براي درك بهتر از ويدئوي پاياني برايتان قرار داده شده بپردازيد. يعني اينكه طراحان پس از طراحي يك ويدئو به عنوان پيش نمايش برايتان در نظر گرفته اند كه مي توانيد پس از مشاهده آن در انتخاب خود مسمم تر و راحت تر تصميم گيري كنيد.

 

ما در وب سايت بيگ موشن براي انواع كسب و كارها پروژه قرار داده ايم . البته در اين مطلب فقط به موضوع اينستاگرام و راههاي تبليغات حرفه اي در اينستاگرام اشاره كرديم. ولي مي توانيد از اين شيوه براي تبليغات ويدئوي در بسياري از موارد ديگر نيز بهره مند شويد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۵۸:۱۳ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی