Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

در اين مطلب قصد داريم در خصوص اجاره سند و نحوه اجاره كردن آن صحبت كنيم. معمولا شنيده ايم كه سند را مي توان به عنوان ضامني براي آزادي با قيد و شرط زنداني يا شخص بازداشت شده استفاده مي كنند. اما به تازگي از سند براي دريافت وام و تسهيلات بانكي نيز استفاده مي شود. به همين خاطر بازار اجاره سند بسيار شده است. در اين مقاله قصد داريم نكاتي در خصوص اين مسئله بيان كنيم.

 

 

 

اجاره سند چيست؟

اجاره سند چيست؟ سند همان برگه مالكيت يك ملك است. كه به صورت منقول و غير منقول در دسترس است. برخي افراد سند خود را براي موارد مختلف اجاره مي دهند. اينگونه هم خود صاحب سند سودي دريافت مي كند و هم شخصي كه سند را اجاره گرفته و بايد طبق توافق مبلغي را به صاحب سند پرداخت كند. اينكه امر اجاره سند مي تواند براي چه مواردي استفاده شود، بستگي به شرايط دارد به عنوان مثال ممكن است براي عناوين زير كاربرد داشته باشد.      براي تضمين زنداني تا به صورت موقت آزاد شود:

  1. جهت اخذ مرخصي كوتاه مدت براي زنداني
  2. سند اجاره اي براي تسهيلات بانكي مانند وام
  3. سند براي گرو گذاشتن در گمرك
  4. و ارائه سند براي افراد ممنوع الخروج و…

در تمامي موارد مذكور اگر شخص خود داراي سند نباشد، ناچار است كه پيگير اجاره سند باشد. تا بتواند مسئله خود را حل كند.

قوانين اجاره سند چيست؟

وقتي كه شخصي ناچار باشد وثيقه اي براي ضمانت ارائه دهد و ميزان آن وثيقه تعيين شده باشد. اما شخص به آن ميزان وثيقه دسترسي نداشته باشد و همچنين موفق به دريافت آن از اطرافيانش نشود، مجبور است رو به اجاره سند بياورد. اما انجام اين امر مستلزم رعايت برخي شروط است. كه در صورتي كه از آنها آگاه نباشيد، ممكن هزينه هاي اضافه اي بابت اين مسئله از شما بگيرند.  براي اجاره وثيقه بايد به مراكز معبتر كه در سراسر كشور داراي دفاتر عامل مي باشند مراجعه كرده و به روش هاي استاندارد صورت گيرد. علاوه بر اين مراكز مذكور بايد داراي هزينه هاي تعريف شده بر اساس قانون و عرف جامعه باشند.

هزينه اجاره سند

تخمين هزينه اجاره سند به عواملي مانند نوع و ارزش سند و نيز مدت زمان مورد نظر براي اجاره بستگي دارد. معمولا مراجع و يا افرادي كه سند مورد نياز را تهيه مي كنند، درصدي بين 10 تا 12 را براي خود و درصدي بين 4 الي 8 را براي صاحب سند در نظر مي گيرند. البته اين درصدها با توجه به مدت اجاره و نيز مبلغ وام در موارد تسهيلات بانكي ممكن است متغير باشد. با ذكر مثالي اين هزينه را شرح مي دهيم:  فرض كنيد شما مي خواهيد وامي به ارزش يك صد ميليون تومان دريافت كنيد. و براي ضمانت تصميم به اجاره كردن سند مي گيريد. براي اين كار بايد مبلغ ده ميليون تومان را براي مرجع يا شخص واسطه در نظر بگيريد و حدود 5 ميليون هم براي صاحب سند جدا كنيد. البته اين مبالغ در صورتي است كه شما قصد اجاره دو ساله را داشته باشيد. هر چه تعداد سالها بيشتر شود، متقابلا اين مبالغ نيز افزايش مي يابند. به همين خاطر است كه معمولا افرادي كه قصد دريافت وام بيش از صد ميليون تومان را دارند، اقدام به اجاره سند مي كنند. معرفي شرايط اجاره كردن سند ملكي  نكته مهم و قابل توجه كه شرط اصلي در اين زمينه مي باشد، اين است كه نبايد براي اجاره وثيقه به هر شخص يا مركزي مراجعه كنيد. و بايد مراكز و اشخاص معتبر را شناسايي كرده و به آنها رجوع كنيد. در غير اينصورت ممكن است در دام افرادي بيافتيد كه به واسطه وعده هاي دروغين موجب فريب شما شده و كلاهبرداري كنند. اينگونه نه تنها مسئله مذكور حل نمي شود بلكه دردي به دردها اضافه مي شود.  از ديگر شرايط اجاره سند مي توان به همخواني مبلغ وام يا وديعه مورد نظر با سند مي باشد. كه البته در برخي موارد ارزش سند بايد بيشتر از ميزان وام باشد.

 

 

 

عدالت آفرينان مركز اجاره سند ملكي براي آزادي زندانيان و ارائه به دادگاه ها و دادسراها مي باشد. در ادامه براي توضيح نحوه چگونگي ارائه خدمات با ما همراه باشيد. از آنجاييكه تعداد افراد زيادي به دليل مشكلات مالي، خانوادگي و غيره به دادگاه احضار مي شوند شرايط اجاره سند براي آزادي موقت آنها تا موعد دادگاه يكي از معضلات اين دسته افراد مي باشد. يكي از خدمات عدالت آفرينان اجاره سند براي زنداني مي باشد كه در سريع ترين زمان ممكن و با قيمت ارزان آن را براي شما تهيه مي كند. از اين رو عدالت آفرينان يك مركز اجاره سند براي آزادي زنداني محسوب مي شود. اما براي اطمينان از اين كار و جلوگيري از كلاهبرداري از شما بايد نكاتي را در اين مورد بدانيد.

اجاره كردن سند براي وام چگونه است؟

برخي مراجع تحت عنوان كارگشايي با نام هاي مختلف به صورت قانوني اقدام به واسط گري براي اجاره سند مي كنند. براي اجاره از اين مراجع، بايد با در دست داشتن مدارك لازم مراجعه كنيد و سپس با توجه به مبلغ وام سند مورد نظر را در خواست دهد. سپس در صورت عدم وجود سند مورد نياز، كارگشايي مربوطه بايد در كمترين زمان ممكن سند را تهيه كرده و سپس با توافقات لازم سند را اجاره كنيد. و مبالغ مورد نظر براي كارگشايي و صاحب سند را پرداخت مي كنند. در نهايت مي توان با ارائه سند مربوطه به بانك اقدام به دريافت وام كنيد. اما اين فرايند تنها براي وام هاي بيش از صد ميليون تومان امكان پذير مي باشد.

اجاره سند براي زنداني

فرايند اجاره سند ضمانت زنداني :  اين مراحل براي هر كارگشايي ممكن است شرايط خاصي داشته باشد اما برخي از مراحل در تمامي آنها يكسان است. از جمله اين مراحل مي توان به موارد زير اشاره كرد.

  • مراجعه حضوري به دفتر كارگشايي و نوشتن قرارداد مرتبط
  • تحويل دادن سند كامل
  • ارائه نامه نيابت

و ادامه مراحل بستگي به نوع كار مورد نظر مي باشد يعني اجاره سند براي زنداني يا اخذ وام هر كدام مراحل مختص به خود را دارند كه با مراجعه به مراجع كارگشايي مي توانيد مشاوره هاي لازم را دريافت كنيد.

سند براي آزادي زنداني

در صورتي كه فردي به هر دليلي احضار به دادگاه را دريافت مي كند، از همان ابتدا و پيش از موعد بررسي نهايي پرونده متهم ناميده مي گردد. در اين بازه زماني در صورتي كه شرايط پرونده فراهم باشد، قادر است با ارائه وثيقه به صورت موقت آزاد شود. اما دقت داشته باشيد كه ميزان وثيقه به راي قاضي و نوع پرونده بستگي دارد. و پس از اعلام نظر قاضي شخص مي تواند با ارائه ضمانت مقرر با رعايتي شروطي آزاد گردد.

اما در صورتي كه ضمانت يا وثيقه مقرر را نداشته باشد و پرونده به شكلي باشد كه امكان استفاده از ضمانت يا وثيقه را دارا باشد، فرد مي تواند اقدام به اجاره كند. در واقع مي توان گفت يكي از كاربردهاي سند اجاره اي، ضمانت زنداني يا متهم است. كه با تحويل آن مي توان متهم را با رعايت شروط آزاد كرد. در برخي موارد نيز مي توان از سند براي دريافت بازه زماني خاصي مرخصي استفاده كرد.

 

 

 

كارگشايي هاي مختلف اعم از حقوقي و حقيقي با تامين و ارائه سند هاي اجاره اي، اين امكان را براي متقاضيان فراهم مي كند تا براي مواردي مانند اخذ مرخصي زنداني، آزادي متهم، دريافت وام و تسهيلات بانكي و… از خدمات دريافت سند اجاره اي بهره مند شوند. همچنين كارشناسان آنها تمامي سندها و مدارك مورد نياز براي بررسي و بازبيني ادارات مربوطه به صورت مرتب گردآوري مي كنند. تا در زمان مشخص همه را تحويل داده و مسئله اي پيش نيايد.

افراد مي توانند براي دريافت خدماتي مانند اجاره سند از تمامي نقاط كشور به واسطه پل هاي ارتباطي، با كارگشايي ها ارتباط گرفته و در خصوص مسئله خود مشاوره دريافت كنند و در نهايت با مراجعه حضوري به مركز مربوطه و ارائه اسناد لازم، سند را دريافت كنند.

ارزش سند در دادگاه براي وثيقه

اگر شما هم بدنبال وثيقه براي آزادي زنداني هستيد اين مطلب براي شماست. اجاره وثيقه براي دادگاه بمنظور آزادي زنداني يكي از راهكارهايي است كه اكثر مشكل داران در اين زمينه به دنبالش مي گردند. برخي از زندانيان براي آزادي موقت خود از زندان به اجاره وثيقه نياز دارند. يك زنداني با وثيقه اي كه ارزش آن را قاضي پرونده تعيين مي كند مي تواند طي موعد مقرري آزاد گردد. البته قرار وثيقه در صورتي صادر مي گردد، كه متهم نتواند ضمانت و كفيلي براي خود معرفي كند.

سند به عنوان يكي از اصلي ترين دارايي اشخاص در زمان كنوني محسوب مي گردد. سند خود به دو نوع دسته تقسيم مي گردد كه آن دو دسته عبارت اند از سند عادي و سند رسمي.  بر حسب قانون مدني ايران، ادله ي اثبات دعوا به اين موارد تقسيم مي گردد : اقرار، سند، شهادت، امارات و قسم. از ميان ادله اثبات دعوا ذكر شده، قصد داريم سند را و قوانين مختص به آن را براي شما جهت اجاره وثيقه شرح دهيم. در اين مطلب سعي شده مطالب مختص سند به طور كامل براي شما برسي و شرح داده شود.

وثيقه چيست؟

از نظر لغوي وثيقه به معناي استوار مي باشد و ميتوان به آن اعتماد كرد. قرار وثيقه قراري مي باشد كه زير مجموعه قرارهاي تامين كيفري است و  فرد متهم مطابق آن تعهد مي نمايد كه چنانچه به مرجع قضايي احضار گرديد در موقع مقرر در دادگاه يا دادسرا حاضر گردد و براي ضمانت زنداني حضور خود مي بايست مبلغي كه از قبل مشخص شده را به مرجع مورد نظر بسپارد كه چنانچه شخص متهم در مرجع مورد نظر حاضر نگرديد وثيقه ملكي مورد نظر ضبط گردد.

قرار وثيقه يا قرار تامين كيفري

قرار وثيقه يا قرار تامين كيفري براي آزادي زنداني فراهم مي گردد تا متهم بتواند تا زمان دادگاه خود آزاد باشد. در هنگام موعد جلسه دادگاه بايد حضور داشته باشد و از اتهامات خود دفاع كند. اگر قاضي وي را محكوم كند دوباره به زندان باز مي گردد. اصولا براي آزادسازي مشروط وجه نقدي را كه قاضي پرونده مقدر كرده به حساب دادگاه واريز مي نمايند. اگر متهم براي روز دادگاه خويش به دلايل غير موجه حاضر نشود، وثيقه گذار ظرف 20 روز بايد وي را تحويل دهد. در غير اينصورت وثيقه ضبط خواهد شد. در ادامه به نكاتي در خصوص يك سند رسمي براي وثيقه اشاره مي كنيم.

سند رسمي داراي چه خصوصاتي جهت اجاره وثيقه مي باشد؟

سند رسمي در ماده ي 1287 قانون مدني بدين گونه تعريف شده است. هر زمان سند در اداره ي ثبت اسناد و املاك يا دفاتر اسناد رسمي كشور يا نزد مامورين رسمي در حدود صلاحيت و وظايف آنها تنظيم گردد، اين سند از لحاظ قانوني رسمي به حساب مي آيد.  به همين علت براي آن كه سندي رسمي محسوب گردد، سه شرط مي بايست جهت اجاره وثيقه حتما وجود داشته باشد :  يك : سند مورد نظر نزد مامورين رسمي تعيين شده مورد تنظيم واقع شده باشد؛ در خصوص توضيح اين مامورين رسمي كه چه افراي مي باشند مي بايست ذكر نمود كه مامورين دولتي و مامورين بخش خصوصي مي باشند كه از جانب دولت جهت تنظيم اسناد مورد نظر تعيين شده باشند.  دو : مامور رسمي جهت تنظيم سند مي بايست صلاحيت تعيين شده را دارا باشد. به طور مثال اداره ي راهنمايي و رانندگي تنها در صادر نمودن گواهينامه صلاحيت مورد نظر را دارد و اين امكان را ندارد كه به طور مثال اقدام به صادر نمودن كارت ملي افراد اقدام كند.  سه : در تنظيم و نگارش سند مقررات و تشريفات قانوني تعيين شده مي بايست الزما به طور كامل رعايت گردد.

تفاوت سند رسمي با سند عادي در چه چيزي مي باشد؟

تنظيم نمودن سند رسمي از جانب ماموريني كه داراي صلاحيت مي باشند و در فرم مشخصي انجام مي پذيرد. اما در صورتي كه در تنظيم نمودن سند عادي نه فرم مشخصي دارد و اين مورد كه هر شخصي اين امكان را دارد كه سند عادي تنظيم نموده و احتياج به مراجعه به شخص يا سازمان بخصوصي نمي باشد.  در تنظيم نمودن سند رسمي رعايت تشريفات بخصوص از جانب مامور تنطيم كننده ي سند الزامي مي باشد. چنانچه تنظيم سند عادي اغلب تشريفات بخصوص ندارد. مگر در صورتي كه سند عادي تشريفاتي قرار داشته باشد.  قدرت اثباتي سند رسمي با سند عادي تفاوت بسيار دارد. روال معمول اعتبار سند رسمي احتياج به اثبات نمودن ندارد. در صورتي كه اسناد عادي از جنبه اعتبار متزلزل مي باشند و اين امكان وجود دارد كه به اصالت اين نوع از اسناد هم تعرض وارد گردد.  موارد مندرج در اسناد رسمي مي تواند علاوه بر طرفين آن سند نسبت به اشخاص ديگري هم معتبر و قابل استناد نمودن باشد. در صورتي كه در اسناد عادي همچنين چيزي وجود ندارد.  نسبت به يك سند رسمي فقط اين امكان وجود دارد كه براي آن ادعاي جعل را مطرح كرد. در صورتي كه در مورداسناد عادي علاوه بر ادعاي جعل نمودن به آن، ادعاي انكار و ترديد نيز مي توان به اينگونه از اسناد مطرح نمود. منظور از انكار اين مورد مي باشد كه عليه فردي سند عادي ابراز گرددد، و او خط، مهر يا امضاي قرار گرفته در سند كه به او نسبت داده شده را، انكار كند. ترديد هم به اين معنا مي باشد كه سند عادي بر عليه شخصي تلقي گردد. اما خط، مهر يا امضاي قرار گرفته در سند به او نسبت داده نگردد. بدين ترتيب شخصي كه سند عليه او مطرح شده است اين امكان را دارد كه نسبت به اعتبار سند مورد نظر ادعاي ترديد را مطرح نمايد.  اسناد عادي از دو جنبه اعتبار اسناد رسمي را دارند :  شخصي كه سند عليه او مي باشد، اين سند را مورد قبول واقع نمايد.  چنانچه در دادگاه اثبات گردد كه شخصي كه سند را مورد تكذيب و ترديد تلقي كرده است، آن سند را امضا نموده و يا مهر زده باشد.  چطور بدون مراجعه نمودن به دادگاه، موارد مندرج در اسناد رسمي را اجرا نماييم؟  چنانچه سند، هم از رسمي و عادي لازم الاجرا بوده باشد، اين امكان وجود دارد جهت اجراي نمودن موارد مندرج در آن از اداره اجراي اسناد رسمي اقدام مورد نياز را انجام نمود.  بدين صورت كه حتما نيازي نمي باشد كه به دادگاه جهت دريافت حكم مراجعه نمود.  اين مورد هم مي بايست ذكر نمود كه مطابق راي وحدت رويه شماره دوازده هيات عمومي ديوان عالي كشور ايران، براي اجاره وثيقه چنانچه سند لاز الاجرا بوده باشد، هيچگونه مانعي وجود نخواهد داشت كه از اول به دادگاه رجوع نمود.براي  در مورد اجراي مفاد اسناد رسمي شما هم اين امكان را داريد كه از طريق دادگاه و همچنين از طريق اداره اجراي ثبت مورد نظر اقدامات مورد نياز را انجام دهيد.  به عنوان مثال مي توان به چك اشاره نمود. كه هم امكان وجود دارد كه چك را از طريق دادگاه مورد مطالبه قرار گيرد و هم اجرا نمودن آن را از اجراي ثبت اقدامات لازم را انجام داد.  چنانچه سند اعم از رسمي و عادي غير لازم الاجرا بوده باشد، الزاما مي بايست به دادگاه مراجعه نمود. بدين خاطر كه اجرا نمودن موارد مندرج همچنين سندي به حكمو دستور دادگاه نياز خواهد داشت.

 

 

 

ارائه دهنده وثيقه ملكي

وثيقه ي ملكي به عنوان آسان‌ترين روش جهت ارائه وثيقه براي آزادي متهم است. از اين رو دادگاه ها براي انتخاب نوع تامين كيفر بيشتر به سراغ تامين وثيقه ميروند

آنچه داراي اهميت است، آن است كه امروزه با پيشرفت و گسترش جامعه افرادي هستند كه با اهدافي غير قانوني و صرفا براي كسب سود و منفعت به دنبال كلاهبرداري و سواستفاده از ديگران هستند.

فلذا اگر به دنبال اجاره وثيقه براي آزادي زنداني و يا اجاره وثيقه براي آزادي متهم هستيد آگاه باشيد كه در دام افراد كلاهبردار گرفتار نشويد. بهترين راه براي فاصله گرفتن و در امان ماندن از اين افراد، مشورت كردن با وكلاي دادگستري و شركتهاي حقوقي است كه در اين زمينه فعاليت مي كنند.

اگر به دنبال وثيقه ملكي هستيد عدالت آفرينان با ارائه وثيقه هاي ملكي تك برگي معتبر قابل ارائه به تمامي دادگاه ها و مراجع قضايي، زندانها و ندامتگاه ها در خدمت شماست تا در كمترين زمان و به صورت كاملا فوري اين كار را براي شما انجام دهد.

عدالت آفرينان مي تواند به شما در تهيه وثيقه ملكي، وثيقه اجاره اي، ارائه وثيقه براي زنداني و تهيه آن براي زنداني با مبالغ سنگين را با تاييد كارشناس رسمي دادگستري با مناسب ترين قيمت كمك و ياري برساند و در اين زمينه به شما مشاوره حقوقي دهد.

مراحل وثيقه گذاشتن در دادگاه

تعيين مصداق قرار وثيقه با متهم است يعني متهم مي تواند در خواست كند كه نوع قرار وثيقه از نقدي به ارائه سند ملكي تغيير كند. با اين شرط كه ارزش مال معرفي شده برابر با ميزان وجه تعيين شده باشد. براي تعيين ارزش مال معرفي شده نظر كارشناس مورد ملاك قرار مي گيرد. و نظر كارشناس قابل اعتراض نخواهد بود.

امكان درخواست تغيير نوع قرار نيز براي متهم پيش بيني شده است يعني متهم ميتواند از بازپرس مكلف به قبول تغيير نوع تامين است. امكان درخواست گذاشتن وثيقه توسط وثيقه گذار نيست موجود است. در صورت عدم پذيرش درخواست وثيقه گذار توسط بازپرس به مراتب علت آن در پرونده ذكر ميشود.

بازپرس در خصوص قبول وثيقه قرار صادر ميكند و پس از امضاي وثيقه گذار بازپرس نيز آن را امضا ميكند و با درخواست وثيقه گذار كپي تصوير وثيقه به او ارائه ميشود.

وثيقه توسط خود متهم و شخص ثالث ارائه ميشود. اگر متهم وثيقه را نزد دادگاه بسپرد در صورت عدم حضور متهم در دادگاه بدون عذر موجه وثيقه از طرف دادگاه ضبط ميشود. اگر ارائه وثيقه براي آزادي زنداني توسط شخص ثالث انجام شود، در صورت عدم حضور متهم در جلسات دادگاه بدون عذر موجه و عدم معرفي او توسط وثيقه گذار، وثيقه ارائه شده براي آزادي متهم طبق قانون آيين دادرسي كيفري ضبط ميشود.

بايد توجه كرد پس از عدم حضور متهم در دادگاه براي وثيقه گذار اخطاريه صادر ميشود و وثيقه گذار يكماه رفصت دارد تا متهم را تحويل دهد، در غير اين صورت وثيقه ارائه شده  ضبط ميشود. در مواردي كه ارائه وثيقه به صورت وجه التزام باشد، كل مبلغ سپرده شده اخذ ميشود. در شرايطي كه ارائه وثيقه به صورت ارائه سند باشد از وثيقه سپرده شده معادل وجه قرار ضبط ميشود.

مطابق ماده 178  قانون آيين دادرسي كيفري : متهم مكلف است در موعد مقرر حاضر شود و اگر نتواند بايد عذر موجه خود را اعلام كند. جهات زير عذر موجه محسوب ميشود:

الف- نرسيدن يا دير رسيدناحضاريه ؛ به گونه‏ اي كه مانع از حضور شود .

ب- بيماري متهم و بيماري سخت والدين ، همسر يا اولاد وي كه مانع ازحضور شود .

پ- همسر يا يكي از اقربا تا درجه سوم از طبقه دوم فوت شود .

ت-ابتلاء به حوادث مهم از قبيل بيماري هاي واگير دار و بروز حوادث قهري مانند سيل و زلزله كه موجب عدم امكان تردد گردد .

ث-متهم در توقيف يا حبس باشد .

ج-ساير مواردي كه عرفا به تشخيص بازپرس ، عذر موجه محسوب مي شود .

پس غيبت متهم در موارد غير از موارد ذكر شده منجر به ضبط وثيقه ميشود.

علل ارائه وثيقه

ارائه وثيقه ميتواند علل مختلفي داشته باشد. مهم ترين علت براي تامين وثيقه، ارائه وثيقه براي مرخصي زنداني است. درخواست صدور تامين وثيقه براي مرخصي زنداني از جانب زنداني انجام ميشود. در صورتي كه مقام قضايي با درخواست او جهت ارائه وثيقه براي مرخصي موافقت كند مبلغ وثيقه توسط مقام قضايي مشخص كند  و پس از آن وثيقه براي مرخصي متهم سپرده ميشود. ارائه وثيقه براي مرخصي ميتواند ضمانت نامه بانكي، وجه التزام و يا سند مال منقول و يا غير منقول باشد.

از علل ديگر ارائه وثيقه، وثيقه براي خروج از كشور است. خروج از كشور براي آقاياني كه خدمت سربازي خود را سپري نكردند و كارت معافيت سربازي ندارند امكان پذير نيست مگر در شرايط خاص. افرادي كه وضعيت نظام وظيفه آنها مشخص شده است و تحت شرايط خاصي لازم به خروج از كشور هستند، با تعيين ميزان وثيقه با توجه به نوع سفر و طول سفر، با ارائه وثيقه مبلغ وثيقه را ضمانت ميكنند.

در صورت عدم بازگشت به ايران در زمان مقرر شده و معرفي خود به نظام وظيفه امكان خروج از كشور به مدت شش ماه تا يك سال از شخص سلب ميشود. و يا منجر به پرداخت مبلغ وثيقه خود و يا افزايش طول خدمت و يا احضار به مرجع قضايي خواهد بود.

ضامن زنداني از كجا بگيرم؟

اگر به دنبال ضامن زنداني هستيد عدالت آفرينان با ارائه ضامن هاي معتبر قابل ارائه به تمامي دادگاه ها و مراجع قضايي، زندان ها و ندامتگاه ها در خدمت شماست تا در كمترين زمان و به صورت كاملا فوري اين كار را براي شما انجام دهد. شما با ضامن دادگاه مي توانيد ضمانت متهم يا زنداني خود را بكنيد و بتوانيد وي را آزاد يا مرخص كند. البته اين امر در زماني انجام مي گردد كه متهم شرايط آزادي با ضامن را داشته باشد و بتواند ضامني را براي اين موضوع به دادگاه فرا بخواند.

ارائه ضامن زنداني

ارائه انواع ضامن براي ضمانت زنداني در استان هاي تهران و البرز با مبالغ سنگين و سبك، حتي براي پرداخت رد مال و جزاي نقدي با عدالت آفرينان امكان پذير مي باشد. اين ضامن ميتواند شخصي با سند باشد يا مي تواند يك سند اجاره اي حتي باشد. نكته مورد نظر اين است كه ضامني كه به دادگاه فرا خوانده مي شود بر اساس پرونده ضمانتي را به دادگاه ارائه دهد. بعد از آن، هر مشكلي كه براي متهم يا زنداني پرونده پيش آيد، ضامن مسئول آن امر خواهد بود.

بنابراين، ارائه ضامن امري بسيار مهم بوده و افراد بايد در انتخاب و ارائه آن دقت كافي را به خرج دهند تا درگير مشكلات ديگري در ضمانت زنداني خود نشوند. از همين رو، تعدادي موسسه و مراكز معتبر براي ارائه ضامن وجود دارد كه شما مي توانيد اين كار را به صورت قانوني انجام دهيد. براي مثال، شما مي توانيد يك سند ضمن را در يك مركز حقوقي براي زنداني خود اجاره كنيد و آن را به دادگاه يا دادسرا تحويل دهيد. براي ضمانت زنداني كليك كنيد.

خدمات مربوط به ضامن زنداني

معرفي ضامن براي زنداني در تهران مدت زمان كمتري را در بر ميگيرد،و متهم ميتواند سريع تر آزاد شود.  ضمانت زنداني در دادگاه و دادسرا  اجاره سند براي وثيقه زنداني  سند اجاره اي براي ضامن دادگاه  فروش سند براي وثيقه زنداني  سند براي تعزيرات  وثيقه براي رفع ممنوع الخروجي  ضامن دادگاه با فيش حقوقي  عواقب ضمانت با فيش حقوقي  فيش حقوقي براي ضمانت زنداني  سند براي زنداني تهران  در گروه رستا با به كارگيري تجربه و تعهد كاري جهت آزادي زنداني.  گذاشتن فيش حقوقي در دادگاه و دادسرا جهت آزادي زنداني  اجاره فيش حقوقي جهت كفالت زنداني  ضمانت زنداني با فيش حقوقي  اجاره سند براي آزادي زنداني  سند اجاره اي براي حسن انجام كار  متن قرارداد اجاره سند.

ارائه ضمانت براي آزادي زنداني

براي ضمانت زنداني شما بايد از قوانين ضمانت متهم مطلع باشيد تا در زير دايره حقوقي و قانون اين كار را انجام دهيد. يكي از ضمانت هايي كه به متهم ارائه مي شود ضمانت آزادي زنداني مي باشد كه به دادگاه يا دادسرا براي مرخصي يا آزادي ارائه مي گردد. اينكار به اين دليل است تا يك مجرم بتواند خودش به مشكلات پرونده اش رسيدگي كند. براي مثال، مجرمي كه به دليل بدهي در زندان به سر مي برد، با آزادي راحت تر مي تواند به مشكلات خود رسيدگي كند و زودتر مشكلات مالي را برطرف سازد. بر اساس قانون، اگر زنداني پس از اتمام دوره آزادي بر اساس ضمانت خود به زندان برنگردد فراري شمرده مي شود. مدت زماني كه متهم مي تواند مرخصي بگيرد يا آزاد گردد را قاضي پرونده بر اساس نوع جرم و مقدار زنداني وي تعيين مي كند. بسته به همين موارد بايد خدمات اجاره سند ضمانت زنداني به دادگاه تحويل داده شود.

ضامن

ضامن زنداني : شايد براي شما هم پيش بيايد كه بنا به دلايلي زنداني يا متهمي را در زندان داشته باشيد كه بتوان وي را براي مدتي تا روز دادگاه به قيد وثيقه يا سند و يا ضامن از زندان به صورت موقت تا روز دادگاه آزاد كرد. اين كار براي اين است تا متهم بتواند راحت تر به پرونده خود رسيدگي كند و حتي بتواند از شاكي پرونده خود رضايت بگيرد.  براي اين امر حتما نبايد آشنايي باشد تا شما وي را براي ضامن شدن مجاب كنيد. شما مي توانيد از موسسات حقوقي معتبر سند اجاره كنيد.

وثيقه اجاره كنيد     ضامن زنداني معتبر تهيه كنيد     ضمانت براي تضمين زنداني تهيه كنيد  تنها كافي است يك قرارداد در يك موسسه حقوقي معتبر ببنديد تا براي سند اجاره اي يا ارائه وثيقه براي آزادي زنداني مبلغي را ماهانه پرداخت كنيد و آن را به دادگاه تحويل دهيد.  يكي از معتبر ترين موسسات حقوقي در تهران عدالت آفرينان نام دارد كه با تامين و تهيه انواع سند، وثيقه و ضمانت براي دادگاه، دادسرا، تعزيرات حكومتي شما را در اين راه تنها نمي گذارد. اين موسسه ارائه دهنده كليه خدمات مشاوره حقوقي و سند و وثيقه براي مراجع قضايي نيز مي باشد. شما براي تهيه سند يا ضامن كافي است با شماره 09127026188 تماس حاصل فرماييد تا بتوانيد مشكل حقوقي خود را براي آزادي يا مرخصي زنداني خود حل كنيد.  براي كسب اطلاعات بيشتر مي توانيد از وبسايت رسمي عدالت آفرينان نيز ديدن فرماييد و يا آنها را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد. آدرس ما در تهران، خيابان وليعصر، بالاتراز سازمان صدا و سيما، كوچه تركش دوز، پلاك 6، طبقه 2، واحد 7 قرار دارد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۲۰:۱۰ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی