Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

كتابفروشي هاي فارسي در آلمان را نمي توان در قدم به قدم اين خاك يافت. كسي كه اهل كتاب باشد هميشه براي يافتن يك كتابفروشي فارسي خوب، مانند همان هايي كه در بازار انقلاب بودند، دلش تنگ مي شود. 

به همين دليل بود كه تيم يار مهربان با وجود نرخ پايين مطالعه در بين فارسي زبان ها حاضر شد در اين راه سرمايه گذاري كند. 

با اين همه وجود قيمت ارائه شده در كانال يار مهربان خيلي مناسبت تر از كتابفروشي هاي موجود ديگر در اروپا مي باشد. 

از برتري ديگر كتاب هاي موجود در فروشگاه يار مهربان مي توان به ارائه كتاب هاي پر فروش جهان و معروف در كنار ارسال رايگان اشاره كرد.

راه هاي ارتباط با يارمهربان

كتابفروشي يار مهربان به دو صورت حضوري و غيرحضوري به فارسي زبانان عزيز در سراسر نقاط اروپا خدمات ارائه مي دهد. علاقه مندان به خريد كتابهاي چاپي فارسي مي توانند از طريق كانال هاي مختلف اين كتابفروشي كه در زير نوشته شدند، اقدام به خريد كنند.

 

 

???? ارتباط با ما

 

Www.yaremehraban.eu

 

https://t.me/yaremeehraban

 

https://instagram.com/yaremehrabany

 

00436604968064

 

?? ارسال رايگان به كشور هايي اروپايي :

 

1- اتريش از € 20

2- آلمان از € 30

3- بقيه كشورهاي اروپايي از € 40

 

 

 

 تخفيف هاي موجود در سايت يار مهربان:

 

??تخفيف 30 درصدي براي دانشجويان

??تخفيف 30 درصدي براي مهاجران در حال پروسه اقامت 

 

 

وقتي عشق به يار مهربان در وجودت شعله ور شود به گونه اي در او غرق مي شوي كه دوست داري تمامي مردم اين حس قشنگي را كه تو درك مي كني تجربه كنند.

تنها دوستي كه مي تواني خيلي راحت با ديگران دوستيش را به اشتراك بگذاري، يار مهرباني به نام كتاب است. قدم در دنياي ناشناخته ها با همچين دوستي امكان پذير مي شود و تو مي ماني و حس سيري ناپذير دانستن.

هر چه بيشتر مي خواني متوجه مي شوي كه كمتر مي داني، اين حس باز هم تو را تشويق به خواندن بيشتر مي كند.

هر بار كه كتابي مي خواني تصميم هاي جديدي ميگيري، افكارت دچار دگرگوني مي شود. گاهي به گذشته ها سفر مي كني گاهي آينده ات را زيباتر مي بيني.

گاهي دچار ياس مي شوي و باز همين كتاب تو را اميدوار مي كند. كتاب تخيلت را قويتر مي كند و به تو كمك مي كند تا بتواني افكار زيبايت در ذهنت، در زندگي ات و در آينده ات فوران كنند و تو آنها را به ديگران هم انتقال دهي.

آري كتاب پر از نا گفته ها ست و مي تواند استرس را از تو دور كند، ساعتها سرگرمت كند، حافظه ات را تقويت كند، اطلاعاتت را بالا ببرد، و تو را به مسافرت خيالي ببرد.

 

يك كتابفروش، غير از اين دنيا، دنياي ديگري نيز دارد، دنياي او و كتابهايش.

كتابهايي كه مي توان در يك اتاق جا داد. شگفت انگيز است اينهمه آدم فقط و فقط در يك كتابفروشي و چه مشتاقانه از لاي برگ هاي كاغذي كتابها با تو حرف ميزنند.

كتابفروشي يار مهربان در تلاش است كه به فارسي زبانان اروپا خدمت رساني كند و ارسال رايگان( از خريد چهل يورو به بالا) به ساير كشورهاي اروپايي از ويژگي هاي بارز اين كتابفروشي است.

افرادي كه كتاب مورد نظرشان در سايت وجود ندارد در صورت تمايل مي توانند در سايت يار مهربان قسمت درخواست ها، روي درخواست كتابهاي ناموجود كليك كنند و اطلاعات خواسته شده را در فرم وارد كنند. با همراهي با يار مهربان ميتوانيد به راحتي به كتابهاي فارسي مورد علاقه تان دسترسي پيدا كنيد.

 

امكان جستجو در عنوان، نويسنده، ناشر و موضوع در قسمت سرچ ساده ي سايت يار مهربان وجود دارد.

آيا مي توانم كتابم را براي چاپ به يار مهربان بسپارم؟

كساني كه مي خواهند كتابشان را با كمك كتابفروشي يار مهربان به چاپ برسانند مي توانند در قسمت درخواست ها، درخواست چاپ كتاب فرم مورد نظر را پر كنند در اسرع وقت با آنها تماس خواهيم گرفت.

 

آيا درخواست نمايشگاه كتاب هم يار مهربان مي پپذيرد؟

علاقه مندان به برپايي نمايشگاه از كتابهاي يار مهربان نيز مي توانند در قسمت درخواست ها، فرم درخواست نمايشگاه را پر كنند در صورت امكان با آنها همكاري خواهيم كرد.

 

ارسال به چه كشورهايي صورت مي گيرد:

كتابفروشي يار مهربان در وين پايتخت اتريش قرار دارد و از آنجا به كشورهاي آلباني، آندورا، بلاروس، بلژيك، بوسني و هرزگويين، بلغارستان، كرواسي، قبرس، جمهوري چك، آلمان، استوني، دانمارك، فنلاند، فرانسه، يونان، مجارستان، ايسلند، ايتاليا، لتوني، ليختن‌اشتاين، ليتواني، لوكزامبورگ، مقدونيه، مالت، مولداوي، موناكو، مونته نگرو، هلند، نروژ، لهستان، پرتغال، ايرلند، روماني، سان مارينو، صربستان، اسلواكي، اسپانيا، سوئيس، سوئد، اوكراين، انگلستان، واتيكان سيتي، ارمنستان، آذربايجان، گرجستان، قزاقستان، روسيه و تركيه كتاب ارسال مي كند.

در مورد مزاياي مطالعه كتاب بطور خلاصه مي توان به موارد زير اشاره كرد:

  • برانگيختن ذهن:

مطالعه روند بيماري‌هاي مختلفي همچون آلزايمر و زوال عقل را كند مي‌كند. فعال نگه داشتن مغز و درگير كردن آن سبب جلوگيري از از دست رفتن حافظه مي‌گردد.

  • كاهش استرس:

مطلعه كتاب شما را به زمان و مكان ديگري منتقل كند و به شما اجازه دهد تا از استرس‌هاي روزانه زندگي خارج شويد. يك كتاب خوب مي‌تواند شما را جذب داستان و يا مطلب خود كرده و عوامل استرس‌زاي زندگي را از ذهن شما بيرون براند.

  • كسب دانش:

اين مورد كار چندان سختي نيست. مطالعه به يادگيري شما كمك مي‌كند. مي‌توانيد هر چيزي را از طريق مطالعه ياد بگيريد. كسب هر مقدار دانش جزئي و كم براي شما يك مزيت به حساب مي‌آيد. دانش را هرگز نمي‌توان از كسي گرفت.

  • گسترش دامنه‌ي لغات:

با كتابخواني شما فردي هوشمندتر مي‌شويد. حتي اگر به كلمه‌اي برسيد كه معناي آنرا ندانيد، هميشه مي‌توانيد معناي آنرا جستجو كرده و ياد بگيريد و بعدها آنرا استفاده كنيد و ديگران را متعجب سازيد.

  • تقويت ذهن:

هنگام مطالعه، بايد تمام اتفاقات داستان را بخاطر بسپاريد. به احتمال زياد يك كتاب را يك جا نخواهيد خواند. كتاب را براي مدتي كنار خواهيد گذاشت و بعدا سراغ آن باز خواهيد گشت و مجبور خواهيد بود كه تمركز كنيد و بخاطر بسپاريد كه كجاي داستان بوديد. اين كار كمك مي‌كند تا ديگر جزئيات را در زندگي شخصي بهتر بخاطر بسپاريد.

  • مهارت قوي‌تر در تفكر تحليلگرانه:

توانايي شما جهت تحليل جزئيات و دنبال كردن سير داستان به شما در تحليل و پيداكردن منطق براي ساير موضوعات كمك مي‌كند.

  • تقويت تمركز:

زماني كه براي مطالعه‌كردن وقت صرف مي‌كنيد، حواس شما با انواع چيزهاي مختلف نظير تبليغ و آخرين خبرها پرت نمي‌شود. كتابخواني به شما كمك مي‌كند كه بتوانيد بهتر روي ديگر موضوعات تمركز كنيد.

  • نگارش بهتر

خواندن كتابهاي خوب با نگارش قوي در تقويت مهارت نگارش بسيار تاثير گذار است. مي‌توانيد ريتم مناسب نگارش، سبك نگارش روان و نشانه گذاري دقيقتري را با مطالعه و كتابخواني ياد بگيريد.

  • آرامش

وقت صرف كردن براي مطالعه كتاب در روز، اوقات آرام و مفرحي را براي شما رقم مي‌زند. مطالعه‌ي متوني نظير متون عرفاني مي‌تواند به شما براي دستيابي به آرامش دروني كمك كند.

  • تفريح رايگان

مجبور نيستيد براي مطالعه هر كتاب جديدي كه وارد بازار مي‌شود پول هزينه كنيد. مي‌توانيد كتابهاي خوب را از دوستان يا حتي كتابخانه‌ي محله‌تان قرض بگيريد. همچنين شما مي‌توانيد براي سرگرمي بيشتر عضو يك باشگاه كتاب شويد و به ديگر دوستداران كتاب بپيونديد.

 

 

اندر مزاياي كتابهاي چاپي

جست‌وجوي كتاب در كتابخانه‌ها تجربه بهتري براي افراد نسبت به جست‌وجوي كتاب به صورت آنلاين ايجاد مي‌كند.

دسترسي به صفحات مختلف كتاب كاغذي بسيار راحت‌تر از كتاب الكترونيكي بوده و پرش صفحه در اين كتاب‌ها نداريم و به راحتي خط خود را در هنگام خواندن پيدا مي‌كنيم.

در كتاب‌هاي كاغذي امكان لمس واقعي كتاب در دست ايجاد مي‌شود كه بازخوردي بيش از كتاب الكترونيكي بر خواننده دارد و خواننده با ديدن مكان قرارگيري كلمات در صفحات تمركز بيشتري نسبت به كتاب‌هاي الكترونيكي خواهد داشت و مطالب بهتر و بيشتر در حافظه افراد باقي خواهند ماند.

در كتاب‌هاي كاغذي نيز مانند كتاب‌هاي الكترونيكي امكان نت‌نويسي با استفاده از برگه‌هاي مخصوص و يا برجسته كردن مطلب موردنظر وجود دارد.

كتاب چاپي در مقايسه با كتاب‌هاي الكترونيكي تاثير بدي بر روي چشم ندارند.

افراد كتاب‌هاي كاغذي خود را به راحتي به ديگران امانت مي‌دهند.

پيداكردن اين كتاب‌ها نيز در قفسه كتاب منزل بسيار راحت‌تر از يافتن كتاب‌هاي الكتريكي است.

چرا بيشتر افراد كتاب چاپي را به كتاب الكترونيكي ترجيح مي‌دهند؟

تحقيق Pew  در سال 2016 نشان داد كه بيش از 75 درصد افراد 18 تا 24 ساله در سال 2015 كتاب كاغذي خوانده‌اند و 66 درصد از  افراد  با سنين 6 تا 17 كتاب چاپي را به كتاب الكترونيكي ترجيح داده‌اند.

بر اساس اين آمار كتاب‌هاي چاپي هنوز اساس كتابخواني افراد هستند.

بسياري از دانشجويان اعلام كرده‌اند كه با مطالعه كتاب‌هاي كاغذي بهتر تمركز مي‌كنند. كتاب كاغذي خوب مي‌تواند سلامت، شادي و هوش را نيز افزايش دهد. طبق گزارش دانشگاه كاليفرنيا و بركلي خواندن مداوم كتاب براي كودكان موجب افزايش قدرت مغزي در آنان خواهد شد.

تحقيقات نشان مي‌دهد خواندن يك كتاب خوب مي‌تواند استرس را كاهش دهد. خواندن كتاب كاغذي پيش از خواب موجب خواب آرام شده و به خوابيدن بهتر كمك مي‌كند، اما خواندن كتاب بر روي صفحه گوشي و يا تبلت و اقسام آنها تاثيري برعكس بر روند خواب خواهد داشت.

 

روش‌هايي براي بهبود كتابخواني 

همانطور كه مي‌دانيد بسياري از عادت‌هاي ما در كودكي و نوجواني شكل مي‌گيرند، پس براي بهبود وضعيت كتابخواني بايد كودكان و دانش‌آموزان را به خواندن كتاب تشويق كنيم. در ذيل چند روش كارآمد براي اين موضوع ارائه شده است:

- خواندن: خواندن به نظر ساده است، اما بايد از كودك و نوجوان خود بخواهيم براي ارتباط بيشتر با ديگران كتاب بخواند.

-اتاق كودكان را با كتاب پر كنيد: كودكاني كه با كتاب‌هايي كه در اطرافشان وجود دارد رشد مي‌كنند  ياد مي‌گيرند كه كتاب بهترين دوست آنان بوده و با جست‌وجو در كتاب‌ها ماجراجويي و يادگيري خود را ارتقا مي‌بخشند.

- الگويي براي كودكان خود باشيد: اجازه دهيد آنان شما را در حين مطالعه كتاب ببينند تا دريابند كه چقدر شما از خواندن كتاب‌ها و مجلات لذت مي‌بريد و سپس تجربه خواندن خود را با همكاران، دوستان و دانش‌آموزان به اشتراك بگذاريد. به آنها بگوييد كه چه چيزي خوانده و چه چيزي از اين متون آموخته‌ايد و چه توصيه‌اي براي آنان داريد.

-دانش‌آموزان را تشويق كنيد كتاب‌هاي جديدي براي خود فراهم كنند: كودكاني كه كتاب‌هاي جديد براي خود پيدا مي‌كنند احساس استقلال بيشتري دارند و بيشتر به خواندن كتاب علاقه‌مند مي‌شوند.

-از دانش‌آموزان و كودكان بخواهيد كه دسته‌جمعي كتاب بخوانند: ايجاد كلوب‌هاي كتاب، گروه‌هاي خواندن و محافل ادبي به حس تعامل دانش‌آموزان كمك مي كند. اين امر تا حد زيادي درك آن‌ها را افزايش داده و تحصيل را در كلاس درس بسيار لذت‌بخش‌تر مي‌كند.

-گردش كتاب ايجاد كنيد: از كتابخانه محلي، كتابخانه دانشگاه يا كتابفروشي بازديد كنيد. البته موضوع چك كردن و يا خريد كتاب نيست بلكه مشاهده هزاران كتاب است.

- به كتاب‌هاي صوتي گوش دهيد: گوش دادن به كتاب صوتي و بازي‌هاي كوتاه در مورد كتاب به افزايش مهارت‌هاي رمزگشايي و رواني كلام كمك خواهد كرد. با اين روش واژگان بيشتري ارائه‌ شده و راهبردهاي درك مطلب و لذت بردن از داستان‌ها يا جمع‌آوري اطلاعات افزايش مي‌يابد.

-نويسندگان را دعوت كنيد: بچه‌ها تحت تاثير صحبت‌هاي نويسنده قرار خواهند گرفت و احساس آنان در خواندن و نوشتن با صحبت با نويسنده ارتقا مي‌يابد.

-خلاقيت را تشويق كنيد: داستان نبايد خاتمه داشته باشد و بچه‌ها بايد خلاقانه از آنچه خوانده‌اند لذت ببرند. دانش‌آموزان بايد فرصتي براي بيان افكار خلاقانه خود با كتاب‌هايي كه مي‌خوانند بيابند، فكر كنند و صحنه‌هايي از داستان را بر اساس افكار خود بيافرينند.

- مكاني امن و راحت براي خواندن فراهم كنيد: فضاي ايمن و راحت موجب تشويق خوانندگان خواهد شد. صندلي راحت و روشنايي مناسب از عوامل ايجاد راحتي هنگام كتاب خواندن هستند.

 

كتاب هاي نفيس يار مهربان

پيشنهاد هاي يار مهربان

عشقولانه هاي احساسي

برترين هاي روانشناسي

 

آيا كتابفروشي هاي فارسي در آلمان غير از يار مهربان وجود دارد؟

بله كتابفروشي هاي فارسي در آلمان وجود دارد ولي هر كدام به دليلي غير فعال هستند و غير از تعدادي افراد خاص ديگران به آن ها دسترسي ندارد. از جمله دلايل كتابفروشي هاي فارسي در آلمان ميتوان به نداشتن فروشگاه اينترنتي، هزينه ارسال و هزينه كتاب بالا اشاره كرد.

اين نكته را هم بايد اضافه كرد كه اكثر كتابفروشي هاي فارسي در آلمان فقط در شهر هاي بزرگ وجود دارند

ديگر خدمات كتابفروشي يار مهربان:

??خاطرات كودك خود را ماندگار كنيد??
يكي از زيباترين خاطرات هر آدمي، خاطرات كودكيشه كه ميتونه از الان  به صورت يه كتاب دربياد و در كنار آلبوم عكساي كودكي هديه اي تكرار نشدني به كودك دلبندتون باشه.

????گروه فرهنگي يار مهربان اين امكان رو فراهم ميكنه تا بتونين بهترين، شيرين ترين و به يادموندني ترين لحظات كودكي فرزندتون يا هر كودكي كه تمايل دارين بچگياش ثبت بشه رو براساس واقعيت و تجربه به چاپ برسونه.

????كافيه اطلاعات شخصيتي و خاطره هاي قشنگ كودكتون رو به همراه تعدادي عكس براي ما ارسال كنين

????چاپ كتاب به سه صورت:
فارسي
انگليسي _ فارسي
فارسي _ انگليسي
قيمت پنجاه جلد: 250-350 يورو



كتابفروشي هاي فارسي در آلمانكتابفروشي ايراني در اروپاكتابفروشي ايراني درخارج

كتابفروشي ايراني در انگليسكتابفروشي ايراني در خارجكشور



كتابفروشي ايراني در اتريش را نمي توان در قدم به قدم اين خاك يافت. كسي كه اهل كتاب باشد هميشه براي يافتن يك كتابفروشي فارسي خوب، مانند همان هايي كه در بازار انقلاب بودند، دلش تنگ مي شود. 

به همين دليل بود كه تيم يار مهربان با وجود نرخ پايين مطالعه در بين فارسي زبان ها حاضر شد در اين راه سرمايه گذاري كند. 

با اين همه وجود قيمت ارائه شده در كانال يار مهربان خيلي مناسبت تر از كتابفروشي هاي موجود ديگر در اروپا مي باشد. 

از برتري ديگر كتاب هاي موجود در فروشگاه يار مهربان مي توان به ارائه كتاب هاي پر فروش جهان و معروف در كنار ارسال رايگان اشاره كرد.

راه هاي ارتباط با يارمهربان

كتابفروشي يار مهربان به دو صورت حضوري و غيرحضوري به فارسي زبانان عزيز در سراسر نقاط اروپا خدمات ارائه مي دهد. علاقه مندان به خريد كتابهاي چاپي فارسي مي توانند از طريق كانال هاي مختلف اين كتابفروشي كه در زير نوشته شدند، اقدام به خريد كنند.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۴۶:۰۰ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی