Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

PHP به عنوان يك زبان برنامه نويسي عمومي شناخته مي‌شود. به عنوان يك زبان برنامه نويسي سمت سرور استفاده مي‌شود و عمدتاً براي توسعه وب سايت‌ها استفاده مي‌شود. چارچوب‌هاي PHP نيز توسعه وب را آسان مي‌كند، كه به استفاده مجدد از همان كد كمك مي‌كند و ديگر نيازي به نوشتن كد طولاني و پيچيده براي برنامه‌هاي وب نيست. چارچوب‌هاي طراحي برنامه‌هاي PHP عمدتاً متن باز هستند و مي‌توان به راحتي از آنها استفاده كرد.

C:UsersAmin IzadiniaDesktopطراحي-اپليكيشن-با-PHP1.jpg

مزاياي طراحي اپليكيشن با PHP

در اينجا برخي از مهمترين مزاياي PHP آورده شده است:

  1. منبع رايگان

PHP ابزاري رايگان و متن باز است كه به توسعه دهندگان كمك مي‌كند تا براي استفاده سريع آن را نصب كنند. چارچوب‌هاي زيادي براي طراحي برنامه‌هاي PHP وجود دارد و توسعه دهنده مي‌تواند هر يك از چهارچوب‌ها را براي كار انتخاب كند. تمام ويژگي‌ها و ابزارهاي اين چارچوب به راحتي در اختيار توسعه دهنده قرار دارد. از آنجا كه منبع باز است، سيستم را با PHP در زمان سريع آماده مي‌كند و توسعه وب را با كمك ابزارهاي آسان و ساير ويژگي‌ها سريع‌تر مي‌كند.

  1. بستر جداگانه

PHP اساساً توسط همه سيستم عامل‌ها مانند ويندوز، يونيكس، لينوكس و ... پشتيباني مي‌شود. برنامه‌هاي تحت وب مبتني بر PHP به راحتي بر روي هر سيستم عاملي قابل اجرا هستند و مي‌توانند به راحتي با ساير زبانهاي برنامه نويسي و پايگاه داده بدون نياز به توسعه مجدد ادغام شوند. اين به صرفه جويي در هزينه و هزينه‌هاي زيادي كمك مي‌كند.

  1. ساده و آسان

اين ويژگي براي طراحي برنامه‌هاي PHP است كه به راحتي قابل يادگيري و كدگذاري هستند. اين اغلب كدهايي تميز و سازمان يافته است كه به توسعه دهندگان جديد نيز كمك مي‌كند. توابع دستورات PHP به راحتي قابل يادگيري و درك هستند. هركسي كه هر زبان برنامه نويسي را بلد باشد به راحتي مي‌تواند روي PHP كار كند. يادگيري آن آسان است زيرا منحني يادگيري طولاني نيست. همچنين استفاده از آن آسان و انعطاف پذير است.

  1. پايگاه داده

PHP به راحتي به پايگاه داده متصل مي‌شود و به صورت ايمن با پايگاه داده ارتباط برقرار مي‌كند. اين يك ماژول داخلي دارد كه براي اتصال آسان به پايگاه داده استفاده مي‌شود. برنامه‌هاي وب زيادي وجود دارند كه به يك زبان برنامه نويسي قدرتمند با يك سيستم مديريت پايگاه داده خوب نياز دارند. PHP و اتصال آن به يك پايگاه داده هدف از توسعه برنامه‌هاي وب را حل مي‌كند. همچنين زمان اتصال به سيستم مديريت پايگاه داده را كاهش مي‌دهد. چندين پايگاه داده را مي‌توان با PHP تركيب كرد.

  1. سرعت

PHP در مقايسه با زبانهاي ديگر سريعترين زبان برنامه نويسي شناخته مي‌شود. برنامه‌هاي PHP را مي‌توان با سرعت كم اينترنت و سرعت پايين داده بارگيري كرد. برنامه‌هاي ديگر پس از درخواست‌هاي خاص به پايگاه داده، زمان زيادي را براي اتصال به پايگاه داده و واكشي داده‌ها صرف مي‌كنند. طراحي اپليكيشن در اصفهان با PHP مشكلي ندارد و سايت را به راحتي و سريع بارگيري مي‌كند. سرعت سريع PHP به توسعه دهنده اين امكان را مي‌دهد تا برنامه‌هاي وب را به زبان برنامه نويسي PHP توسعه دهد.

  1. نگهداري

چارچوب PHP در درجه اول براي تسهيل توسعه برنامه‌هاي وب و نگهداري خودكار كد استفاده مي‌شود. ساختار كنترل كننده فرم مشاهده در چارچوب PHP به حفظ و استفاده از كد به راحتي كمك مي‌كند. معماري MVC به تفكيك پرونده‌ها براي ماژول‌هاي مختلف كمك مي‌كند.

  1. پشتيباني

اين ويژگي براي طراحي برنامه‌هاي PHP داراي پشتيباني آنلاين و جامعه‌اي است كه به توسعه دهندگان جديد در نوشتن كد و توسعه برنامه‌هاي وب كمك مي‌كند. اسناد موجود در وب سايت رسمي به استفاده از ويژگي‌هاي مختلف PHP و چارچوب آن كمك مي‌كند. آخرين به روزرساني ها به موقع توسط PHP منتشر مي‌شوند تا توسعه دهنده بتواند برنامه‌هاي مبتني بر وب را بهبود بخشد.

  1. تست‌ها

آزمايش برنامه‌هاي وب مبتني بر PHP آسان است. از واحد PHP براي انجام تست‌هاي واحد به سرعت و به راحتي استفاده مي‌كند. همچنين به برنامه نويسان كمك مي‌كند تا موارد آزمايشي را بنويسند و تست‌ها را به راحتي انجام دهند. براي برنامه‌هاي تحت وب مبتني بر PHP، توسعه دهندگان نيازي به نوشتن كد اضافي ندارند. چارچوب‌هاي PHP در اتوماسيون كارهاي مختلف كمك مي‌كند.

  1. حفاظت

ويژگي‌ها و ابزارهاي داخلي قاب‌هاي PHP محافظت از برنامه‌هاي وب در برابر حملات خارجي و تهديدهاي امنيتي را آسان مي‌كند. تهديدهاي امنيتي مي‌تواند شامل تزريق SQL، دستكاري داده‌ها، جعل و موارد ديگر باشد. براي محافظت در برابر اين تهديدات امنيتي، توسعه دهندگان از چارچوب‌هاي PHP براي توسعه برنامه‌هاي وب استفاده كرده‌اند.

  1. ثبات

PHP همچنين در مقايسه با ساير زبان‌هاي برنامه نويسي پايدار است. مدت‌هاست كه آنجاست. توسعه دهندگان روي PHP كار كرده‌اند تا توسعه دهندگان برنامه‌هاي PHP مبتني بر وب را براي برنامه نويسان آسان كنند. آن‌ها با گذشت زمان با نسخه‌هاي مختلف PHP برطرف شده و آن را بسيار پايدار مي‌كنند.

نتيجه گيري

PHP مزاياي زيادي دارد كه برخي از آنها در بالا توضيح داده شده‌اند. اشكالاتي هم دارد اما هنوز از ساير زبانهاي برنامه نويسي بهتر است. اين زبان يك زبان برنامه نويسي بسيار پركاربرد است و افراد زيادي از اين زبان برنامه نويسي براي ايجاد انواع مختلف برنامه‌هاي وب استفاده مي‌كنند.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۳۴:۵۵ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی