Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

 

با روش رو به پيشرفتي كه از ميزان بوجود آوردن محتوا در فضاي مجازي - وبگاه هاي خبري و شبكه‌هاي اجتماعي - گواه هستيم، يافتن اخبار پربازديد، جذاب و در عين حال نكته‌بين و آپديت كه داراي ماخذ موجهي نيز باشند، كار سبكي نيست.

براي آخرين اخباري كه دركانال هاي اجتماعي انتشار ميابد هيچ اساس مقايسه اي وجود ندارد و اخبار حقيقي و داراي ماخذ موثق در اين فضاي تاريك كاهش يافته است. افزون بر اين در چنين فضايي به آساني مي توان اخبار دروغين را جايگزين اخبار حقيقي كرد، ميتوان با تكنيك هايي ساده آنها را به پربيننده ترين اخبار روز نيز تبديل كرد.

در نتيجه در طول تمام اين سال‌ها، اهالي رسانه ضمن تاكيد بر فزوني سواد رسانه‌اي در بين آهاد جامعه، به شناسايي محتوا و اخبار دروغين از حقيقيات نيز تاكيد كرده اند.

مبارزه با اخبار دروغين در شبكه‌هاي اجتماعي

حوادثي كه اخبار دروغين در انتخابات ۲۰۱۶ آمريكا رقم زدند حاصل ضعف شبكه هاي اجتماعي و فضاي ديجيتالي در رصد، بررسي و حذف اخبار پربازديد بي پايه و اساس بود. در واقع متخصصين تلاعب رسانه با علم به اشتباهات شناختي انسان و همچنين نوع مكانيزم شبكه‌هاي اجتماعي توانستند بر راي‌دهندگان آمريكايي تاثير گذاري كنند. به همين علت شبكه‌هاي اجتماعي و در صدر آنها توييتر با وسواسيت بيشتري انتخابات ۲۰۲۰ آمريكا را بررسي كردند تا جايي كه احترام گذاشتن به چارچوب‌هايشان در پخش اخبار، منجر به حذف اكانت رسمي دونالد ترامپ از توييتر براي هميشه شد.

لزوم انتشار هويت ماخذ هاي اخبار در رسانه‌هاي آنلاين

خبرگزاري و وبگاه هاي خبري همواره بر سر پخش پربيننده ترين اخبار روز با يكديگر مبارزه دارند. از سويي و با توجه به قوانين كشورمان در خصوص دريافت اجازه فعاليت براي اين رسانه‌ها، به راحتي مي‌توان به شخصيت و شناسنامه آنها و توليد كنندگانشان دسترسي داشت. در نتيجه هميشه آخرين اخبار كه در خبرگزاري‌ و پايگاه‌هاي خبري داخلي منتشر مي شوند، به دليل لزوم به رعايت اصول خبري و نيز نظارت‌هاي مستمر از طرف نهادهاي مربوطه، از بالاترين درجه اعتماد به اصالت خبر برخوردارند. چيزي كه در دنياي به اصطلاح آزاد امروز كمتر گواه آن هستيم و هر كسي مي‌تواند هر ادعايي را طرح و در نهايت از پاسخگويي نيز فرار كند.

مطالعه آخرين اخبار روز و مشكل كمبود وقت

مفهومي تحت عنوان اقتصاد توجه چندسالي است كه در بين اهالي رسانه و بازاريابان جا باز كرده است. اقتصاد، علم ماخذ هاي محدود است و از طرفي توجه انسان، امروزه كمياب ترين و در عين حال ارزشمندترين ماخذ بشمار مي‌رود. انساني كه از زمان بازكردن چشمانش در صبح تا زمان بستن آنها در شب، در روبه رو خواسته يا ناخواسته با هزاران پيام خبري و بازرگاني قرار دارد.

در اين بين دريافت مهمترين و پربيننده ترين اخبار روز در حيطه هاي خبري مختلف مانند، اخبار سياسي، اقتصادي، فرهنگي و ورزشي براي كساني كه روزانه پيگير اخبار هستند شايد بسيار حياتي باشد.

پاتوق خبر جعبه ابزاري براي خبرخوان‌هاي حرفه اي

با توجه به سختي هايي كه مذكور شديم و احتياج به اجازه دست يابي به معتبرترين آخرين اخبار از ماخذ هاي خبري موثق، سرويسي با نام پاتوق خبر متولد شده است. در اصل پاتوق خبر سايتي است كه اخبار را در حيطه هاي مختلف و از ماخذ هاي خبري شناخته شده و موثق در لحظه گردآوري كرده و آن‌ها را بصورت يكجا در اختيار مخاطبين خود قرار مي‌دهد.

مهمترين حيطه هايي كه پاتوق خبر، اخبار آنها را گردآوري مي كند عبارتند از:

                    ·اخبار سياسي

                    ·اخبار ورزشي

                    ·اخبار اقتصادي

                    ·اخبار حوادث

                    ·اخبار فرهنگ و هنر

پاتوق خبر ويترين مهمترين و پربازديدترين اخبار ايران و جهان

صفحه اصلي سايت پاتوق خبر شامل ستون هايي است كه هر كدام ۱۰ خبر پربيننده‌ آن حيطه را به نمايش مي‌گذارد. مكانيزم عملكر سايت به گونه‌اي است كه پربيننده ترين اخبار هر حيطه (مثلا سياسي يا اقتصادي) در بازه زماني چند ساعت گذشته، به صفحه اصلي سايت راه پيدا مي‌كنند. اين بدان معني است كه آن خبر خاص در بين تمامي اخبار آن حيطه بيشتر مورد توجه مخاطبين قرار گرفته است.

در نتيجه تمامي اخبار صفحه اصلي در پاتوق خبر، مواردي هستند كه مخاطبين بيش از ساير اخبار به آنها واكنش نشان داده‌اند. پس مي توان گفت كه اين صفحه، يك ويترين بزرگ شامل پربازديدترين اخبار روز از تمامي ماخذ هاي خبري معتبر و شناخته شده كشور است.

حيطه‌هاي خبري در پاتوق خبر

پاتوق خبر شامل حيطه يا سرويس‌هاي خبري متعددي است. دسته‌بندي و نامگذاري آنها بر اساس نوع دسته‌بندي كه در وبگاه هاي بزرگ و مطرح صورت گرفته انجام شده است. بطور مثال در بخش اخبار تكنولوژي، تازه هاي فناوري از رسانه هاي مختلف را به نمايش مي گذارد. ماخذ هاي ي مانند خبرگزاري‌هاي تسنيم، فارس و پايگاه‌هاي خبري مانند فرارو و خبرآنلاين. همين نوع نگاه در ساير حيطه‌هاي خبري وجود دارد.

جريان زنده اخبار در تمامي ساعات شبانه روز

با توجه به اينكه اخبار سايت پاتوق خبر در هر حيطه از ماخذ هاي خبري ديگر دريافت و نمايش داده مي‌شود، پس هميشه جريان پوشش اخبار در اين سايت وجود دارد بطوريكه در هر نكته‌بينه ممكنه است ده‌ها خبر به فهرست آخرين اخبار سايت اضافه شوند. مخاطبين مي‌توانند با انتخاب سرويس يا حيطه خبري مورد نظر خود در جريان لحظه‌اي اخبار آن حيطه قرار بگيرند.

آرشيو قابل دسترس اخبار ماخذ هاي مختلف با ظاهري يكپارچه

يكي ديگر از مشكلات پيگيري اخبار در وبگاه هاي خبري و خبرگزاري‌ها، رابط كاربري و طراحي گرافيكي مختلف و اغلب غيراصولي است بطوريكه مثلا مخاطب براي دريافت آخرين اخبار حيطه خبري مورد علاقه‌اش نمي‌داند كه بايد به كدام بخش از آن سايت مراجعه كند. اين مشكل در پاتوق خبر وجود ندارد و اخبار تمامي ماخذ هاي بطور يكپارچه و در قالب يك ظاهر متحد‌الشكل در اختيار مخاطب قرار مي‌گيرد و دسترسي به پربيننده‌ترين و آخرين اخبار هر حيطه به سادگي و تنها با يك كليك صورت مي پذيرد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۰:۳۴ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی