Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

كفپايي خودرو يكي از لوازم جانبي ضروري خودرو مي‌باشد و اين دسته از محصولات از نظر ويژگي‌هاي ظاهري و مواد استفاده شده در ساخت آن‌ها داراي تفاوت‌هايي با يكديگر هستند و بايد در هنگام خريد كفپوش خودرو به نكات مختلفي توجه كرد. اصلي‌ترين كاربرد اين كفپوش‌ها محافظت از بدنه‌ي خودرو در برابر عوامل آسيب رسان است زيرا مواجهه‌ي طولاني مدّت قسمت‌هاي فلزي بدنه با عوامل مخرب مختلفي همچون: آب، گرد و غبار و آسيب‌هاي فيزيكي ناشي از كفش مي‌تواند زمينه را براي پوسيدگي كف و بدنه‌ي خودرو فراهم نمايد و موجب از بين رفتن زيبايي ظاهري فضاي كابين شود. از طرفي، كفپايي ماشين مي‌تواند تاثير بسيار زيادي را بر روي زيبايي و جذابيت فضاي داخلي اتومبيل بگذارد و موجب بهتر شدن فضاي كابين و راحتي بيشتر سرنشينان خودرو شود و اين مسئله باعث شده است تا خريد كفپوش خودرو به يكي از اصلي‌ترين اولويت‌هاي صاحبان خودرو‌ها پس از خريد اتومبيل تبديل گردد و اين افراد زمان و هزينه‌ي قابل توجّهي را صرف انتخاب و خريد بهترين محصول نمايند. بطور كلّي، كف پوش‌ها از نظر ابعاد، مواد و تركيبات استفاده شده در فرايند ساخت آن‌ها و طراحي تفاوت‌هايي را با يكديگر دارند و در ادامه مي‌توانيد اطّلاعات جامع و مفيدي را در رابطه با اين موارد كسب كنيد و با آسودگي خاطر براي خريد كفپوش خودرو الولوكس اقدام نماييد.

 

 

كفپوش خودرو يكي از اصلي‌ترين لوازم جانبي خودرو محسوب مي‌شود

 

كفپايي خودرو چه ويژگي‌هايي را دارد؟

ابعاد و سايز:

جالب است بدانيد كه كفپوش‌هاي برند‌هاي مختلف از نظر ابعاد و سايز با يكديگر متفاوت هستند و در برخي از موارد مشاهده شده است كه محصول خريداري شده از نظر اندازه با ابعاد كف خودرو سازگار نيست و اين مورد مشكلات متعددي را براي خريداران ايجاد كرده است. بطور كلّي، محصولات موجود در بازار از نظر ابعاد در دو دسته طبقه بندي مي‌شوند كه عبارتند از: كفپوش‌هاي اختصاصي و كفپوش‌هاي Universal يا عمومي. كفپوش‌هاي اختصاصي توسط كمپاني‌ها و توليدكنندگان معتبر و براي مدل خاصي طراحي شده‌اند و از سازگاري بسيار بالايي با كف و فضاي كابين اتومبيل مورد نظر برخوردار هستند ولي كفپوش‌هاي عمومي بر اساس استاندارد‌هاي جهاني طراحي شده‌اند و معمولاً ارزان‌تر از ساير محصولات و مدل‌هاي موجود در بازار هستند و در رابطه با اين نوع كفپوش‌ها اين احتمال وجود دارد كه محصول خريداري شده با كف اتومبيل شما سازگار نباشد و اين مسئله باعث نارضايتي شما شود. بنابراين، در هنگام خريد كفپوش خودرو از فروشنده(ديجي كالا) در رابطه با ابعاد و اختصاصيت كفپايي خودرو سوال كنيد تا پس از خريد دچار پشيماني نشويد.

 

امروزه از مواد و تركيبات مختلفي براي ساخت كفپايي خودرو استفاده مي‌شود

 

مواد اوليه استفاده شده در ساخت كفپايي ماشين:

امروزه با پيشرفت تكنولوژي از مواد و تركيبات مختلفي براي ساخت كفپايي ماشين استفاده مي‌شود و در اين قسمت مي‌توانيد با تعدادي از آن‌ها آشنا شويد:

 

  • كفپوش‌هاي پارچه‌اي:

اين محصولات معمولاً از تركيب پارچه‌هاي ضخيم با الياف پلاستيكي ساخته مي‌شوند و ارزان‌ترين نوع كفپوش هستند و بيشتر در خودروهاي قديمي استفاده مي‌گردند. اگرچه اين كفپوش‌ها راحتي قابل قبولي را براي راننده و سرنشينان ايجاد مي‌كنند ولي موارد مختلفي همچون: كثيف شدن، خيس شدن و جذب سريع آلودگي‌هاي محيطي باعث شد تا اين محصولات به مرور زمان جاي خود را به كفپش‌هاي جديد‌تري بدهند.

 

  • كفپوش‌هاي پلاستيكي:

كفپوش‌هاي پلاستيكي رايج‌ترين نوع از اين محصولات هستند و به صورت عمده‌ توسط كارخانه‌هاي خودروسازي براي ساخت اتومبيل‌ها استفاده مي‌شوند. اين كفپوش‌ها از ظرافت بيشتري نسبت به كفپوش‌هاي پارچه‌اي برخوردار هستند و سازگاري بيشتري را با كف اتومبيل دارند و معمولاً داراي زوائد و يا گيره‌هايي در قسمت پشتي خود مي‌باشند كه وظيفه‌ي اصلي آن‌ها جلوگيري از ليز خوردن كفپوش از زير پاي راننده و سرنشينان است و مي‌توان به راحتي آن‌ها را با كمك آب تميز كرد. لازم به ذكر است كه اين محصولات از نظر قيمت در حد فاصل ميان كفپوش‌هاي پارچه‌اي و كفپوش‌هاي 3 بعدي قرار دارند.

 

 

كفپوش‌هاي پلاستيكي و 3 بعدي رايج‌ترين انواع كفپوش در بازار هستند

  • كفپوش‌هاي 3 بعدي:

كفپوش‌‌هاي 3 بعدي جديد‌ترين نسل از كفپوش‌هاي اتومبيل محسوب مي‌شوند و با كمك اسكن ليزري كف خودرو ساخته شده‌اند و به همين دليل است كه از نظر ابعاد و اندازه داراي سازگاري بسيار بالايي با كف خودرو مي‌باشند. سازندگان اين محصول معمولاً از تركيبات نانو و يا مواد پليمري براي ساخت آن‌ استفاده مي‌كنند و اين ويژگي كمك كرده است تا اين مدل از كفپايي خودرو كاملاً ضد آب و ضد لكه باشد و خريداران با مشكل خاصي در هنگام تميز كردن و يا شستشوي كفپايي خودرو مواجه نشوند. همچنين، بهتر است به اين نكته توجّه نماييد كه اين محصولات از نظر قيمت نيز در سطح ايده آلي قرار دارند و اين ويژگي باعث شده است تا صاحبان خودرو‌ها در هنگام خريد كفپوش خودرو اين مدل‌ها را در اولويت قرار دهند.

 

  • كفپوش‌هاي چرمي:

كفپوش‌هاي چرمي خودرو جزو محصولات لوكس و وارداتي در نظر گرفته مي‌شوند و بيشتر به صورت اختصاصي براي اتومبيل‌هاي لوكس و گران قيمت طراحي مي‌گردند. اين مدل‌ها از نظر زيبايي ظاهري و طراحي در بهترين حالت قرار دارند و مي‌توانند دكوراسيون فضاي كابين اتومبيل را به ميزان قابل توجهي ارتقاء دهند ولي با اين حال، اين كفپايي ماشين نيز داراي ايراداتي است و از نظر ميزان دوام و مقاومت در برابر عوامل محيطي توانايي رقابت با محصولات 3 بعدي و يا كفپوش‌هاي پلاستيكي را ندارد و اين مدل‌ها بيشتر از جنبه‌ي تزئيني مورد بررسي قرار مي‌گيرند. بطور كلّي، كفپوش‌هاي چرمي از چرم مصنوعي و در مواد نادري از چرم طبيعي ساخته مي‌شوند و ويژگي‌هاي مختلفي همچون: دست دوز بودن و زيبايي خيره كننده‌ي آن‌ها موجب تمايز اين مدل‌ها با محصولات رايج موجود در بازار مي‌شود و اين مسئله باعث شده است تا برخي از افراد در هنگام خريد كفپوش خودرو به اين نوع محصولات متمايل شوند.

 

نكات بسياري وجود دارند كه بايد در هنگام خريد كفپوش خودرو در نظر گرفته شوند

مزاياي كفپايي خودرو:

ارتقاء زيبايي فضاي كابين:

يكي از اصلي‌ترين كاربرد‌هاي كفپايي ماشين بهبود فضاي داخلي خودرو مي‌باشد و شما مي‌توانيد با خريد اين محصولات زيبايي فضاي كابين اتومبيل خود را دگرگون نماييد. در قسمت‌هاي بعدي مي‌توانيد اطّلاعات بيشتري را در رابطه با اين موضوع كسب كنيد.

 

محافظت از كف خودرو:

اين مورد مهم‌ترين مزيت كفپايي خودرو است و در واقع، بسياري از كساني كه براي خريد كفپوش خودرو اقدام مي‌كنند اين كار را با هدف محافظت از كف خودرو انجام مي‌دهند. لازم به ذكر است كه بيشتر كمپاني‌هاي ايراني از پارچه‌هاي كنفي و الياف پلاستيكي براي پوشش كف خودرو استفاده مي‌كنند و اين مسئله باعث شده است تا اهميت استفاده از يك كفپوش بادوام و زيبا براي محافظت از بدنه‌ و كف خودرو افزايش يابد زيرا شستشوي اين نوع پارچه‌ها سخت‌تر است و مي‌تواند مشكلات فراواني را براي صاحبان خودرو ايجاد كند و علاوه بر اين مورد، اين نوع پوشش‌ها معمولاً رطوبت را براي مدّت بيشتري در ساختار خود حفظ مي‌كنند و مي‌توانند موجب زنگ زدگي و پوسيدگي كف اتومبيل شوند. بنابراين، شما مي‌توانيد با خريد كفپوش خودرو از بروز اين مشكلات جلوگيري كنيد و عمر مفيد اتومبيل خود را افزايش دهيد.

 

 

كفپايي ماشين موجب محافظت از كف خودرو در برابر رطوبت و عوامل محيطي مختلف مي‌شود

 

معايب كفپايي خودرو:

خريد كفپوش خودرو معايب چنداني را براي خريداران به همراه ندارد و با رعايت برخي از نكات در هنگام خريد اين محصولات مي‌توانيد از بروز برخي از مشكلات احتمالي جلوگيري كنيد. به عنوان مثال: خريد كفپايي‌هاي نازك خطر پوسيدگي و سوراخ شدن آن‌ها در كوتاه مدت و وارد شدن ضرر‌هاي مالي به خريداران را به همراه دارد و با رعايت اين مورد مي‌توان از بروز چنين مشكلاتي خودداري كرد. در كل، اين محصولات بسيار كاربردي و مشكل گشا هستند و در واقع، تمامي اتومبيل‌ها بايد از يك كفپوش مناسب براي محافظت از كف خودرو استفاده نمايند و اين مسئله باعث شده است تا توليدكنندگان محصولات متنوعي را در راستاي برطرف كردن نياز‌هاي مشتريان توليد كنند.

 

راهنماي خريد كفپوش خودرو:

موارد بسياري وجود دارند كه بايد در هنگام خريد كفپايي خودرو در نظر گرفته شوند و در ادامه مي‌توانيد با برخي از اين نكات آشنا شويد و با تسلط و دانش بيشتري براي خريد كفپوش اتومبيل اقدام نماييد:

 

مدل خودرو:

مدل اتومبيل اولين نكته‌اي است كه بايد در هنگام خريد كفپوش خودرو به آن توجه كرد. خودروهاي مختلف از نظر ابعاد كف اتومبيل با يكديگر تفاوت‌هايي را دارند و اين مورد باعث شده است تا كفپوش‌هاي مختلفي متناسب با مدل خودرو توسط توليدكنندگان ساخته شوند. بنابراين، در هنگام خريد كفپايي خودرو از فروشنده در رابطه با مدل آن سوال كنيد تا محصول خريداري شده داراي بيشترين تناسب با كف خودروي شما باشد. همچنين، برخي از كفپوش‌ها به صورت Universal و يا عمومي طراحي شده‌اند و با خودروهاي مختلفي سازگار هستند ولي بهتر است به اين نكته توجه داشته باشيد كه اين كفپوش‌ها معمولاً بطور كامل با كف خودرو سازگار نيستند و از مواد اوليه‌ي بي كيفيت در ساخت آن‌ها استفاده مي‌شود و خريد آن‌ها توصيه نمي‌‌گردد.

 

 

كفپوش‌هاي مرغوب از سازگاري بيشتري با كف خودرو برخوردار هستند

 

رنگ و طراحي:

كفپوش‌ها بطور معمول در رنگ‌هاي مشكلي، طوسي، خاكستري، سرمه‌اي، قهوه‌اي تيره و خاكي توليد مي‌شوند و اظهار نظر در رابطه با بهترين رنگ براي كفپوش خودرو سليقه‌اي است ولي رنگ‌هاي مشكلي و خاكي از فروش بيشتري در بازار برخوردار هستند و آلودگي‌هاي محيطي را كم‌تر نشان مي‌دهند و به همين دليل است كه افراد بيشتري براي خريد آن‌ها اقدام مي‌كنند. همچنين، برخي از كفپوش‌ها در قسمت‌هاي كناري داراي حالت قوسي هستند و اين ويژگي احتمال نفوذ آب و گرد و غبار به قسمت‌هاي زيرين را كاهش مي‌دهد و خريد اين محصولات منطقي به نظر مي‌رسد.

 

ارگونومي و سازگاري:

در هنگام خريد كفپوش خودرو همواره قسمت پشتي آن را از نظر وجود زوائد نگهدارنده بررسي كنيد زيرا اين زوائد از ليز خوردن كفپوش خودرو ممانعت خواهند كرد و احساسي راحتي بيشتري را به راننده و سرنشينان خودرو انتقال خواهد داد. همچنين، طراحي لايه‌ي بيروني كفپايي ماشين نيز از اهميت بسياري برخوردار است و در هنگام خريد سعي كنيد كه محصول مورد نظر از برجستگي‌هاي كافي برخوردار باشد و عمق فروفتگي‌هاي آن بيش از 1 سانتي ‌متر نباشد زيرا در اين حالت شستشو و تميز كردن كفپوش خودرو آسان‌تر خواهد بود و مشكلات بسيار كم‌تري براي شما ايجاد خواهد شد.

 

مقاومت در برابر آب:

تمامي كفپوش‌هاي پلاستيكي و كفپوش‌هاي 3 بعدي به آب و رطوبت محيط مقاوم هستند ولي برخي از كفپوش‌هاي 3 بعدي داراي خاصيت آبگريزي نيز مي‌باشند و خيس نمي‌شوند و اين ويژگي موجب برتري آن‌ها شده است. بنابراين، چنانچه به دنبال خريد محصولي بي نقص هستيد بهتر است كه براي خريد كفپوش‌هاي 3 بعدي اقدام كنيد زيرا از اين نظر منحصر به فرد محسوب مي‌شوند.

 

 

كفپوش‌هاي باكيفيت داراي زوائدي براي اتصال بهتر به كف خودرو هستند

 

 

قيمت و شرايط گارانتي:

قيمت كفپوش‌ به عنوان يكي از شرايط تاثيرگذار در قدرت انتخاب مشتريان در نظر گرفته مي‌شود و اين عامل مي‌تواند فروش بالاي يك محصول را تضمين كند. بنابراين، در هنگام خريد بهتر است كه ميانگين قيمت را از طريق گشت و گذار در فروشگاه‌هاي اينترنتي بدست آوريد و سپس محصولي متناسب با بودجه‌ي خود را خريداري كنيد. همچنين، به ياد داشته باشيد كه محصولات باكيفيت و معتبر معمولاً به همراه كارت گارانتي به فروش مي‌رسند و بهتر است كه در هنگام خريد كفپوش خودرو به سراغ مدل‌هاي داراي گارانتي برويد. لازم به ذكر است كه فروش كفپوش خودرو به همراه گارانتي الزاماً به معناي گران‌تر بودن اين محصولات نيست و محصولات معتبر بسياري وجود دارند كه با قيمت بسيار مناسبي در بازار به فروش مي‌رسند.

 

روكش صندلي خودرو و تاثير آن در زيبايي فضاي كابين:

روكش صندلي همچون كفپوش خودرو از نقش بسيار پر رنگي در زيبايي فضاي كابين برخوردار است و عوامل متعددي همچون: قيمت، رنگ، جنس روكش صندلي، ارگونومي، گارانتي و ... وجود دارند كه مي‌توانند تفاوت ميان يك روكش خوب و بادوام و محصولي گمنام و بي كيفيت را رقم بزنند. بنابراين، در هنگام خريد روكش براي صندلي‌هاي خودرو به اين موارد توجه كنيد تا بتوانيد بهترين و زيبا‌ترين محصول را براي اتومبيل خود خريداري نماييد.

 

در هنگام خريد كفپوش خودرو به قيمت و شرايط گارانتي آن توجه كنيد

چرا فروشگاه الولوكس به عنوان بهترين گزينه براي خريد كفپوش خودرو در نظر گرفته مي‌شود؟

فروشگاه الولوكس به عنوان يكي از موفق‌ترين و شناخته شده‌ترين فروشگاه‌ها در زمينه‌ي فروش انواع روكش صندلي و كفپوش اتومبيل همواره در تلاش بوده تا بهترين و با كيفيت‌‌ترين محصولات را به مشتريان ارائه دهد و عبارت: ((كفپوش برا خودرو مثل فرش برا خونست، خونه تو قشنگ فرش كن!)) شعار اصلي فروشگاه               alolux.com   مي‌باشد و اين مجموعه تنها محصولات باكيفيت و بي نقص را به ليست محصولات خود اضافه مي‌كند و اين ويژگي كليدي باعث شده است تا اين فروشگاه به مناسب‌ترين انتخاب براي خريد كفپوش خودرو تبديل شود و بتواند تمامي انتظارات خريداران را برآورده نمايد. همچنين، عوامل ديگري همچون: فروش محصولات با قيمت مناسب، گارانتي اصالت محصولات و تنوع بالاي روكش‌ها و كفپو‌ش‌هاي اين فروشگاه باعث شده است تا اين مجموعه از ساير فروشگاه‌هاي لوازم جانبي خودرو متمايز شود و خريداران اشتياق بيشتري را براي خريد محصولات اين فروشگاه داشته باشند. بنابراين، چنانچه قصد خريد كفپوش، خريد كفپوش صندوق عقب، خريد روكش صندلي و يا خريد چادر براي اتومبيل خود را داريد مي‌توانيد به راحتي و بدون نگراني از قيمت و كيفيت محصولات به فروشگاه الولوكس مراجعه كنيد و نياز‌هاي خود را برطرف نماييد.

 

 

 

كفپايي خودرو يكي از لوازم جانبي ضروري خودرو مي‌باشد و اين دسته از محصولات از نظر ويژگي‌هاي ظاهري و مواد استفاده شده در ساخت آن‌ها داراي تفاوت‌هايي با يكديگر هستند و بايد در هنگام خريد كفپوش خودرو به نكات مختلفي توجه كرد. اصلي‌ترين كاربرد اين كفپوش‌ها محافظت از بدنه‌ي خودرو در برابر عوامل آسيب رسان است زيرا مواجهه‌ي طولاني مدّت قسمت‌هاي فلزي بدنه با عوامل مخرب مختلفي همچون: آب، گرد و غبار و آسيب‌هاي فيزيكي ناشي از كفش مي‌تواند زمينه را براي پوسيدگي كف و بدنه‌ي خودرو فراهم نمايد و موجب از بين رفتن زيبايي ظاهري فضاي كابين شود. از طرفي، كفپايي ماشين مي‌تواند تاثير بسيار زيادي را بر روي زيبايي و جذابيت فضاي داخلي اتومبيل بگذارد و موجب بهتر شدن فضاي كابين و راحتي بيشتر سرنشينان خودرو شود و اين مسئله باعث شده است تا خريد كفپوش خودرو به يكي از اصلي‌ترين اولويت‌هاي صاحبان خودرو‌ها پس از خريد اتومبيل تبديل گردد و اين افراد زمان و هزينه‌ي قابل توجّهي را صرف انتخاب و خريد بهترين محصول نمايند. بطور كلّي، كف پوش‌ها از نظر ابعاد، مواد و تركيبات استفاده شده در فرايند ساخت آن‌ها و طراحي تفاوت‌هايي را با يكديگر دارند و در ادامه مي‌توانيد اطّلاعات جامع و مفيدي را در رابطه با اين موارد كسب كنيد و با آسودگي خاطر براي خريد كفپوش خودرو الولوكس اقدام نماييد.

 

 

كفپوش خودرو يكي از اصلي‌ترين لوازم جانبي خودرو محسوب مي‌شود

 

كفپايي خودرو چه ويژگي‌هايي را دارد؟

ابعاد و سايز:

جالب است بدانيد كه كفپوش‌هاي برند‌هاي مختلف از نظر ابعاد و سايز با يكديگر متفاوت هستند و در برخي از موارد مشاهده شده است كه محصول خريداري شده از نظر اندازه با ابعاد كف خودرو سازگار نيست و اين مورد مشكلات متعددي را براي خريداران ايجاد كرده است. بطور كلّي، محصولات موجود در بازار از نظر ابعاد در دو دسته طبقه بندي مي‌شوند كه عبارتند از: كفپوش‌هاي اختصاصي و كفپوش‌هاي Universal يا عمومي. كفپوش‌هاي اختصاصي توسط كمپاني‌ها و توليدكنندگان معتبر و براي مدل خاصي طراحي شده‌اند و از سازگاري بسيار بالايي با كف و فضاي كابين اتومبيل مورد نظر برخوردار هستند ولي كفپوش‌هاي عمومي بر اساس استاندارد‌هاي جهاني طراحي شده‌اند و معمولاً ارزان‌تر از ساير محصولات و مدل‌هاي موجود در بازار هستند و در رابطه با اين نوع كفپوش‌ها اين احتمال وجود دارد كه محصول خريداري شده با كف اتومبيل شما سازگار نباشد و اين مسئله باعث نارضايتي شما شود. بنابراين، در هنگام خريد كفپوش خودرو از فروشنده(ديجي كالا) در رابطه با ابعاد و اختصاصيت كفپايي خودرو سوال كنيد تا پس از خريد دچار پشيماني نشويد.

 

امروزه از مواد و تركيبات مختلفي براي ساخت كفپايي خودرو استفاده مي‌شود

 

مواد اوليه استفاده شده در ساخت كفپايي ماشين:

امروزه با پيشرفت تكنولوژي از مواد و تركيبات مختلفي براي ساخت كفپايي ماشين استفاده مي‌شود و در اين قسمت مي‌توانيد با تعدادي از آن‌ها آشنا شويد:

 

  • كفپوش‌هاي پارچه‌اي:

اين محصولات معمولاً از تركيب پارچه‌هاي ضخيم با الياف پلاستيكي ساخته مي‌شوند و ارزان‌ترين نوع كفپوش هستند و بيشتر در خودروهاي قديمي استفاده مي‌گردند. اگرچه اين كفپوش‌ها راحتي قابل قبولي را براي راننده و سرنشينان ايجاد مي‌كنند ولي موارد مختلفي همچون: كثيف شدن، خيس شدن و جذب سريع آلودگي‌هاي محيطي باعث شد تا اين محصولات به مرور زمان جاي خود را به كفپش‌هاي جديد‌تري بدهند.

 

  • كفپوش‌هاي پلاستيكي:

كفپوش‌هاي پلاستيكي رايج‌ترين نوع از اين محصولات هستند و به صورت عمده‌ توسط كارخانه‌هاي خودروسازي براي ساخت اتومبيل‌ها استفاده مي‌شوند. اين كفپوش‌ها از ظرافت بيشتري نسبت به كفپوش‌هاي پارچه‌اي برخوردار هستند و سازگاري بيشتري را با كف اتومبيل دارند و معمولاً داراي زوائد و يا گيره‌هايي در قسمت پشتي خود مي‌باشند كه وظيفه‌ي اصلي آن‌ها جلوگيري از ليز خوردن كفپوش از زير پاي راننده و سرنشينان است و مي‌توان به راحتي آن‌ها را با كمك آب تميز كرد. لازم به ذكر است كه اين محصولات از نظر قيمت در حد فاصل ميان كفپوش‌هاي پارچه‌اي و كفپوش‌هاي 3 بعدي قرار دارند.

 

 

كفپوش‌هاي پلاستيكي و 3 بعدي رايج‌ترين انواع كفپوش در بازار هستند

  • كفپوش‌هاي 3 بعدي:

كفپوش‌‌هاي 3 بعدي جديد‌ترين نسل از كفپوش‌هاي اتومبيل محسوب مي‌شوند و با كمك اسكن ليزري كف خودرو ساخته شده‌اند و به همين دليل است كه از نظر ابعاد و اندازه داراي سازگاري بسيار بالايي با كف خودرو مي‌باشند. سازندگان اين محصول معمولاً از تركيبات نانو و يا مواد پليمري براي ساخت آن‌ استفاده مي‌كنند و اين ويژگي كمك كرده است تا اين مدل از كفپايي خودرو كاملاً ضد آب و ضد لكه باشد و خريداران با مشكل خاصي در هنگام تميز كردن و يا شستشوي كفپايي خودرو مواجه نشوند. همچنين، بهتر است به اين نكته توجّه نماييد كه اين محصولات از نظر قيمت نيز در سطح ايده آلي قرار دارند و اين ويژگي باعث شده است تا صاحبان خودرو‌ها در هنگام خريد كفپوش خودرو اين مدل‌ها را در اولويت قرار دهند.

 

  • كفپوش‌هاي چرمي:

كفپوش‌هاي چرمي خودرو جزو محصولات لوكس و وارداتي در نظر گرفته مي‌شوند و بيشتر به صورت اختصاصي براي اتومبيل‌هاي لوكس و گران قيمت طراحي مي‌گردند. اين مدل‌ها از نظر زيبايي ظاهري و طراحي در بهترين حالت قرار دارند و مي‌توانند دكوراسيون فضاي كابين اتومبيل را به ميزان قابل توجهي ارتقاء دهند ولي با اين حال، اين كفپايي ماشين نيز داراي ايراداتي است و از نظر ميزان دوام و مقاومت در برابر عوامل محيطي توانايي رقابت با محصولات 3 بعدي و يا كفپوش‌هاي پلاستيكي را ندارد و اين مدل‌ها بيشتر از جنبه‌ي تزئيني مورد بررسي قرار مي‌گيرند. بطور كلّي، كفپوش‌هاي چرمي از چرم مصنوعي و در مواد نادري از چرم طبيعي ساخته مي‌شوند و ويژگي‌هاي مختلفي همچون: دست دوز بودن و زيبايي خيره كننده‌ي آن‌ها موجب تمايز اين مدل‌ها با محصولات رايج موجود در بازار مي‌شود و اين مسئله باعث شده است تا برخي از افراد در هنگام خريد كفپوش خودرو به اين نوع محصولات متمايل شوند.

 

نكات بسياري وجود دارند كه بايد در هنگام خريد كفپوش خودرو در نظر گرفته شوند

مزاياي كفپايي خودرو:

ارتقاء زيبايي فضاي كابين:

يكي از اصلي‌ترين كاربرد‌هاي كفپايي ماشين بهبود فضاي داخلي خودرو مي‌باشد و شما مي‌توانيد با خريد اين محصولات زيبايي فضاي كابين اتومبيل خود را دگرگون نماييد. در قسمت‌هاي بعدي مي‌توانيد اطّلاعات بيشتري را در رابطه با اين موضوع كسب كنيد.

 

محافظت از كف خودرو:

اين مورد مهم‌ترين مزيت كفپايي خودرو است و در واقع، بسياري از كساني كه براي خريد كفپوش خودرو اقدام مي‌كنند اين كار را با هدف محافظت از كف خودرو انجام مي‌دهند. لازم به ذكر است كه بيشتر كمپاني‌هاي ايراني از پارچه‌هاي كنفي و الياف پلاستيكي براي پوشش كف خودرو استفاده مي‌كنند و اين مسئله باعث شده است تا اهميت استفاده از يك كفپوش بادوام و زيبا براي محافظت از بدنه‌ و كف خودرو افزايش يابد زيرا شستشوي اين نوع پارچه‌ها سخت‌تر است و مي‌تواند مشكلات فراواني را براي صاحبان خودرو ايجاد كند و علاوه بر اين مورد، اين نوع پوشش‌ها معمولاً رطوبت را براي مدّت بيشتري در ساختار خود حفظ مي‌كنند و مي‌توانند موجب زنگ زدگي و پوسيدگي كف اتومبيل شوند. بنابراين، شما مي‌توانيد با خريد كفپوش خودرو از بروز اين مشكلات جلوگيري كنيد و عمر مفيد اتومبيل خود را افزايش دهيد.

 

 

كفپايي ماشين موجب محافظت از كف خودرو در برابر رطوبت و عوامل محيطي مختلف مي‌شود

 

معايب كفپايي خودرو:

خريد كفپوش خودرو معايب چنداني را براي خريداران به همراه ندارد و با رعايت برخي از نكات در هنگام خريد اين محصولات مي‌توانيد از بروز برخي از مشكلات احتمالي جلوگيري كنيد. به عنوان مثال: خريد كفپايي‌هاي نازك خطر پوسيدگي و سوراخ شدن آن‌ها در كوتاه مدت و وارد شدن ضرر‌هاي مالي به خريداران را به همراه دارد و با رعايت اين مورد مي‌توان از بروز چنين مشكلاتي خودداري كرد. در كل، اين محصولات بسيار كاربردي و مشكل گشا هستند و در واقع، تمامي اتومبيل‌ها بايد از يك كفپوش مناسب براي محافظت از كف خودرو استفاده نمايند و اين مسئله باعث شده است تا توليدكنندگان محصولات متنوعي را در راستاي برطرف كردن نياز‌هاي مشتريان توليد كنند.

 

راهنماي خريد كفپوش خودرو:

موارد بسياري وجود دارند كه بايد در هنگام خريد كفپايي خودرو در نظر گرفته شوند و در ادامه مي‌توانيد با برخي از اين نكات آشنا شويد و با تسلط و دانش بيشتري براي خريد كفپوش اتومبيل اقدام نماييد:

 

مدل خودرو:

مدل اتومبيل اولين نكته‌اي است كه بايد در هنگام خريد كفپوش خودرو به آن توجه كرد. خودروهاي مختلف از نظر ابعاد كف اتومبيل با يكديگر تفاوت‌هايي را دارند و اين مورد باعث شده است تا كفپوش‌هاي مختلفي متناسب با مدل خودرو توسط توليدكنندگان ساخته شوند. بنابراين، در هنگام خريد كفپايي خودرو از فروشنده در رابطه با مدل آن سوال كنيد تا محصول خريداري شده داراي بيشترين تناسب با كف خودروي شما باشد. همچنين، برخي از كفپوش‌ها به صورت Universal و يا عمومي طراحي شده‌اند و با خودروهاي مختلفي سازگار هستند ولي بهتر است به اين نكته توجه داشته باشيد كه اين كفپوش‌ها معمولاً بطور كامل با كف خودرو سازگار نيستند و از مواد اوليه‌ي بي كيفيت در ساخت آن‌ها استفاده مي‌شود و خريد آن‌ها توصيه نمي‌‌گردد.

 

 

كفپوش‌هاي مرغوب از سازگاري بيشتري با كف خودرو برخوردار هستند

 

رنگ و طراحي:

كفپوش‌ها بطور معمول در رنگ‌هاي مشكلي، طوسي، خاكستري، سرمه‌اي، قهوه‌اي تيره و خاكي توليد مي‌شوند و اظهار نظر در رابطه با بهترين رنگ براي كفپوش خودرو سليقه‌اي است ولي رنگ‌هاي مشكلي و خاكي از فروش بيشتري در بازار برخوردار هستند و آلودگي‌هاي محيطي را كم‌تر نشان مي‌دهند و به همين دليل است كه افراد بيشتري براي خريد آن‌ها اقدام مي‌كنند. همچنين، برخي از كفپوش‌ها در قسمت‌هاي كناري داراي حالت قوسي هستند و اين ويژگي احتمال نفوذ آب و گرد و غبار به قسمت‌هاي زيرين را كاهش مي‌دهد و خريد اين محصولات منطقي به نظر مي‌رسد.

 

ارگونومي و سازگاري:

در هنگام خريد كفپوش خودرو همواره قسمت پشتي آن را از نظر وجود زوائد نگهدارنده بررسي كنيد زيرا اين زوائد از ليز خوردن كفپوش خودرو ممانعت خواهند كرد و احساسي راحتي بيشتري را به راننده و سرنشينان خودرو انتقال خواهد داد. همچنين، طراحي لايه‌ي بيروني كفپايي ماشين نيز از اهميت بسياري برخوردار است و در هنگام خريد سعي كنيد كه محصول مورد نظر از برجستگي‌هاي كافي برخوردار باشد و عمق فروفتگي‌هاي آن بيش از 1 سانتي ‌متر نباشد زيرا در اين حالت شستشو و تميز كردن كفپوش خودرو آسان‌تر خواهد بود و مشكلات بسيار كم‌تري براي شما ايجاد خواهد شد.

 

مقاومت در برابر آب:

تمامي كفپوش‌هاي پلاستيكي و كفپوش‌هاي 3 بعدي به آب و رطوبت محيط مقاوم هستند ولي برخي از كفپوش‌هاي 3 بعدي داراي خاصيت آبگريزي نيز مي‌باشند و خيس نمي‌شوند و اين ويژگي موجب برتري آن‌ها شده است. بنابراين، چنانچه به دنبال خريد محصولي بي نقص هستيد بهتر است كه براي خريد كفپوش‌هاي 3 بعدي اقدام كنيد زيرا از اين نظر منحصر به فرد محسوب مي‌شوند.

 

 

كفپوش‌هاي باكيفيت داراي زوائدي براي اتصال بهتر به كف خودرو هستند

 

 

قيمت و شرايط گارانتي:

قيمت كفپوش‌ به عنوان يكي از شرايط تاثيرگذار در قدرت انتخاب مشتريان در نظر گرفته مي‌شود و اين عامل مي‌تواند فروش بالاي يك محصول را تضمين كند. بنابراين، در هنگام خريد بهتر است كه ميانگين قيمت را از طريق گشت و گذار در فروشگاه‌هاي اينترنتي بدست آوريد و سپس محصولي متناسب با بودجه‌ي خود را خريداري كنيد. همچنين، به ياد داشته باشيد كه محصولات باكيفيت و معتبر معمولاً به همراه كارت گارانتي به فروش مي‌رسند و بهتر است كه در هنگام خريد كفپوش خودرو به سراغ مدل‌هاي داراي گارانتي برويد. لازم به ذكر است كه فروش كفپوش خودرو به همراه گارانتي الزاماً به معناي گران‌تر بودن اين محصولات نيست و محصولات معتبر بسياري وجود دارند كه با قيمت بسيار مناسبي در بازار به فروش مي‌رسند.

 

روكش صندلي خودرو و تاثير آن در زيبايي فضاي كابين:

روكش صندلي همچون كفپوش خودرو از نقش بسيار پر رنگي در زيبايي فضاي كابين برخوردار است و عوامل متعددي همچون: قيمت، رنگ، جنس روكش صندلي، ارگونومي، گارانتي و ... وجود دارند كه مي‌توانند تفاوت ميان يك روكش خوب و بادوام و محصولي گمنام و بي كيفيت را رقم بزنند. بنابراين، در هنگام خريد روكش براي صندلي‌هاي خودرو به اين موارد توجه كنيد تا بتوانيد بهترين و زيبا‌ترين محصول را براي اتومبيل خود خريداري نماييد.

 

در هنگام خريد كفپوش خودرو به قيمت و شرايط گارانتي آن توجه كنيد

چرا فروشگاه الولوكس به عنوان بهترين گزينه براي خريد كفپوش خودرو در نظر گرفته مي‌شود؟

فروشگاه الولوكس به عنوان يكي از موفق‌ترين و شناخته شده‌ترين فروشگاه‌ها در زمينه‌ي فروش انواع روكش صندلي و كفپوش اتومبيل همواره در تلاش بوده تا بهترين و با كيفيت‌‌ترين محصولات را به مشتريان ارائه دهد و عبارت: ((كفپوش برا خودرو مثل فرش برا خونست، خونه تو قشنگ فرش كن!)) شعار اصلي فروشگاه               alolux.com   مي‌باشد و اين مجموعه تنها محصولات باكيفيت و بي نقص را به ليست محصولات خود اضافه مي‌كند و اين ويژگي كليدي باعث شده است تا اين فروشگاه به مناسب‌ترين انتخاب براي خريد كفپوش خودرو تبديل شود و بتواند تمامي انتظارات خريداران را برآورده نمايد. همچنين، عوامل ديگري همچون: فروش محصولات با قيمت مناسب، گارانتي اصالت محصولات و تنوع بالاي روكش‌ها و كفپو‌ش‌هاي اين فروشگاه باعث شده است تا اين مجموعه از ساير فروشگاه‌هاي لوازم جانبي خودرو متمايز شود و خريداران اشتياق بيشتري را براي خريد محصولات اين فروشگاه داشته باشند. بنابراين، چنانچه قصد خريد كفپوش، خريد كفپوش صندوق عقب، خريد روكش صندلي و يا خريد چادر براي اتومبيل خود را داريد مي‌توانيد به راحتي و بدون نگراني از قيمت و كيفيت محصولات به فروشگاه الولوكس مراجعه كنيد و نياز‌هاي خود را برطرف نماييد.

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۰۲:۰۲:۳۶ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی