Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

به رسم مطالب پيشين كه درباره چمن مصنوعي صحبت مي كرديم، اكنون قصد داريم تا به يكي ديگر از محصولات ارزشمند مصنوعي بپردازيم كه مصارف گسترده اي در زندگي ما دارد؛ گل مصنوعي.

به گزارش ايسنا، بنابراعلام مانا چمن، همه انسان ها گل ها و گياهان طبيعي را دوست دارند و تاثير شگفت انگيز اين موجودات زيبا در سلامت روح و روان بر هيچ كس پوشيده نيستاما اگر به هر دليل، امكانات نگهداري و مراقبت از گل و گياه طبيعي را نداشته باشيم، بايد به فكر چاره اي بود.

سال هاست كه انواع و اقسام گل ها و گياه مصنوعي به كمك ما آمده و توانسته جايگزين شايسته اي براي انواع طبيعي باشد.

اهميت گل مصنوعي در دكوراسيون خانه

گل مصنوعي يكي از محصولات تزئيني محسوب مي شود كه در همه جا به چشم مي خوردمتاسفانه بسياري از افراد فكر مي كنند كه گل و گياه مصنوعي يك شيء پلاستيكي تقلّبي است و استفاده از آن را باعث بي كلاسي مي دانند.

اما جالب است بدانيد كه امروزه مدل هاي مختلف گل و گياه مصنوعي با ظاهر بسيار طبيعي و قابل باور خود توانسته توجه و رضايت مشتريان سخت گير را هم جلب كند.

گل و گياه مصنوعي هم به شكل گلدان به كار مي رود و هم در ايجاد ديوار سبز مصنوعي؛ براي اين كار، پنل هاي ويژه اي جهت نصب آنها توليد شده كه به سادگي بر روي ديوار ها قرار مي گيرد.

بسياري از مردم كشور ما سال هاست كه با انواع مدل هاي گل و گياه مصنوعي آشنا هستند؛ اين محصولات معمولا در مغازه هاي گل مصنوعي فروشي و بعضاً در فروشگاه هاي محصولات دكوري آنتيك فروخته ارائه مي شد.

چند ساليست كه توليد اين محصولات در داخل كشور آغاز شده و با انواع محصولات وارداتي خارجي رقابت مي كندقيمت گل و گياه مصنوعي توليد داخل به طرز چشمگيري (گاهي تا سه برابرارزان تر از نمونه هاي خارجي است و همين مساله باعث افزايش محبوبيت و خريد آن از سوي مصرف كنندگان شده است.

گل هاي مصنوعي با طرح و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و همه دوست دارند كه اين محصولات تا جاي ممكن ظاهر و حس لمس گل هاي طبيعي را همانندسازي كندبا پيشرفت هاي چشمگيري كه در ساخت پليمرها و روش هاي توليد اين محصولات صورت گفته، امروزه تا حد زيادي اين مهم برآورده شده است.

نگهداري از گل و گياه مصنوعي به دليل عدم احتياج به نور، آب، خاك و ماده غذايي بسيار آسان است و در تمامي طول سال و هر گونه شرايط محيطي نيز زيبايي و شادابي خود را حفظ مي كند.

گلدان مصنوعي در همه جا قابل استفاده است؛ پذيرايي، نشيمن و اتاق خواب خانه ها، لابي و راهروي ساختمان هاي مسكوني، دفتر كار اداري، مراكز تجاري همچون فروشگاه و مراكز خريد، كافي شاپ، رستوران، هتل، تالار جشن و...

جنس گل مصنوعي چيست؟

ساقه، شاخه، گل و ميوه بسياري مدل ها از ماده پلي اتيلن و برگ و گلبرگ ها در برخي محصولات نيز از ابريشم مصنوعي يا پارچه پي وي سي توليد مي شودگلدان ها هم عموماً از سفال و پلاستيك و به ندرت از فلز و شيشه ساخته مي شوند.

گلدان هاي مصنوعي در اندازه هاي متنوعي عرضه مي شوند؛ گلدان هاي فانتزي بسيار كوچك براي زيباسازي سرويس بهداشتي و قرار دادن روي طاقچه هاي دكوري استفاده مي شود و مدل هاي متوسط هم براي استفاده روي ميز،  مدل هاي بزرگ هم براي دكوراسيون انواع محيط ها به كار مي رود.

مصارف گل مصنوعي

انواع گل و گياه مصنوعي را مي توان بر روي ميز و فضاهاي دكوري استفاده نمودهمچنين مي توان دسته هاي گل و گياه را با سيم مفتول فلزي بر روي پنل ديوار سبز متصل نموده و منظره چشم نوازي را به وجود آوريم.

پيش تر درباره ديوار سبز مصنوعي و موضوعات مرتبط با آن به طور مفصّل در سايت ماناچمن توضيح داده ايمشما مي توانيد مطالب مفيد و آموزنده درباره ديوار سبز مصنوعي مطالعه فرماييد.

نگهداري از گل مصنوعي

بسياري از گل هاي مصنوعي در مقابل اشعه يو وي آسيب پذير بوده و دچار تغيير رنگ مي شوند؛ پس بهتر است گل و گياه مصنوعي را در معرض تابش مستقيم نور خورشيد قرار ندهيمنظافت گل هاي مصنوعي هم بسيار آسان است؛ در بيشتر اوقات، يك گردگيري ساده مي تواند غبار را از سطح آن پاك نمايد.

خريد گل مصنوعي

شما مي توانيد به دو شيوه اين محصول را خريداري نماييد:

خريد اينترنتي و آنلاين از طريق سايت اينترنتي شركت مانا چمن؛ انتخاب محصول مورد نظر، افزودن به سبد كالا، پرداخت هزينه از طريق كليه حساب هاي بانكي و ثبت سفارش

ارتباط از طريق تلفن ثابت، تلفن همراه، بسترهاي پيام رسان و شبكه هاي اجتماعي در فضاي مجازي با كارشناسان فروش مجموعه مانا چمن و دريافت راهنمايي و توضيحات تكميلي و سپس سفارش و پرداخت هزينه

كالاي خريداري شده از راه هاي موجود به كليه نقاط كشور ارسال مي گرددبراي اطلاع از انواع بسيار متنوع محصولات گل مصنوعي ماناچمن، با كارشناسان ما در ارتباط باشيد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۰۳:۳۳:۳۴ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی