Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

طراحي سايت تخصصي با بهترين طراحان، همان چيزي است كه هر كسب و كاري به آن نياز دارد تا فعاليت هاي خود را در بستر اينترنت گسترش دهد.

اگر چندين سال قبل در مورد طراحي سايت صحبت مي كرديد، افراد زيادي به حرف هايتان توجه نمي كردند و يا شما را جدي نمي گرفتند، اما به مرور فعاليت هاي اينترنتي افزايش پيدا كرد و ديد وسيع تري نسبت به فعاليت سايت ها ايجاد شد.

تاجايي كه ديگر هر كسب و كاري، مخاطبين خود را در بستر گسترده اينترنت پيدا مي كند و روي فعاليت هاي آنلاين، سرمايه گذاري بيشتري مي كند.

طراحي سايت چيست؟

طراحي سايت ياWeb-Design  به كليه مراحلي گفته مي شود كه با پياده سازي مهارت هاي مختلف، در نهايت منجر به راه اندازي سايت شده و اين امكان را به مدير سايت مي دهد تا روي صفحات طراحي شده سايت، محتوا و محصولات را بارگذاري كند.

طراحي سايت حرفه اي

همانطور كه گفتيم، در سال هاي اخير، افزايش سرمايه گذاري روي فعاليت هاي اينترنتي با رشد چشمگيري روبه رو شده است.

طراحي سايت نقش بيشتري نسبت به شبكه هاي اجتماعي، در فعاليت هاي اينترنتي دارد و جزو الزامات تمام شركت ها، موسسات، تجارت ها، فروشگاه هاي مطرح و سازمان هاي مختلف است، با وجود اين ها، كسب و كار هاي ديگري هم هستند كه داشتن سايت برايشان امتياز مثبت و رشد قابل توجهي به همراه خواهد داشت، مثل عمده فروشان و خرده فروشي ها، كسب و كار هاي متوسط يا كوچك، فروشندگان انحصاري و رقابتي و ...

طراحي سايت حرفه اي، طراحي تخصصي جزئيات سايت است كه با رعايت استاندارد ها انجام مي شود و رتبه شما را از لحاظ فعاليت هاي گرافيكي، سئو و رعايت قوانين موتور هاي جستجوگر، امنيت، سرعت سايت، تجربه كاربري و ... بالا مي برد.

4 مرحله اساسي طراحي وب سايت

اقداماتي كه از شروع سفارش طراحي سايت تا راه اندازي سايت انجام مي شود، به 4 مرحله كلي تقسيم مي شود كه در ادامه به بررسي كامل هر مرحله مي پردازيم.

1. طرح ريزي اوليه از سايت

هميشه قبل از اينكه فعاليتي را شروع كنيد، به نقشه راه نياز داريد تا بدانيد دقيقا به دنبال چه ميگرديد و چه اهدافي براي انجام آن كار داريد، اينكار باعث مي شود كه چهارچوب اوليه هدف خود را مشخص كرده باشيد و طبق بررنامه پيش برويد.

براي اولين مرحله طراحي سايت لازم است كه نقشه اوليه و كلي از نوع سايت و نياز كارفرما داشته باشيم تا از هدف اصلي راه اندازي سايت و مدل ايده آل ذهني كارفرما مطلع شويم و بر اساس آن، نقشه راه اندازي سايت را طراحي كنيم.

طرح اوليه شامل محل قرار گيري عناصر، تعداد صفحات، قرار گيري طرح هاي گرافيكي، زمان تقريبي اتمام كار و ... است.

2.  طراحي كار هاي گرافيكي سايت

بعد از اينكه نقشه اوليه سايت طراحي شد، نوبت طراحي گرافيكي، طراحي صفحات، طراحي لوگو، ايجاد قالب سايت، طراحي تجربه كاربري و رابط كاربري است كه يكي از حرفه اي ترين فعاليت هاي طراحي سايت است و توسط گرافيست هاي شركت طراحي سايت انجام مي شود.

بعد از طراحي صفحات سايت، لازم است كه ديزان از فيلتر متخصصين تجربه كاربري و رابط كاربر عبور كند كه هر كدام، فعاليت هاي متفاوتي روي طراحي اعمال مي كنند.

فعاليت هاي UX يو ايكس يا تجربه كاربري با تحليل دقيق و نكته سنجي، طراحي را به شكلي تغيير مي دهد كه مطابق با سليقه كاربران باشد و نظر آن ها را جلب كند.

فعاليت هاي UI: گرافيستي كه مسلط به يو آي يا رابط كاربري است، در تلاش است تا دسترسي هايي كه در طراحي به كار رفته را به گونه اي تغيير دهد كه كاربرد ساده اي داشته باشند و كاربران به راحتي از آن ها استفاده كنند.

3. كدنويسي و برنامه‌نويسي سايت

برنامه نويس يا توسعه دهنده وب، با زبان هاي برنامه نويسي حرفه اي آشنايي دارد و با استغاده از آن ها، دستورات موردنياز را طراحي مي كند تا توسط موتور هاي جستجوگر، به راحتي خوانده شود.

كدنويسي، مرحله حساسي از طراحي سايت است كه با هر كد، نوع خدمات رساني، سرعت، امنيت و ... تغيير خواهد كرد.

بخشي از كدنويسي سايت، مربوط به كدزني صفحات سايت است كه توسط گرافيست ها درست شده است كه در اين قسمت، صفحات، المان ها، قابليت ها بايد كدنويسي و بارگذاري شوند.

طراحي سيستم مديريت محتواي اختصاصي، نصب و راه اندازي اوليه CMSها، ايجاد تغييرات در عملكر سايت و يا ظاهر نيز به فعاليت هاي برنامه نويسي نياز دارد.

4. اقدامات نهايي براي راه انداز سايت

تمامي مراحل تا الان، بعد از مرحله آخر براي كاربران قابل مشاهده اس، چون هنوز چيزي روي سايت قرار نگرفته است.

براي ايجاد يك بستر در موتور هاي جستجوگر، در ابتدا بايد دامنه مورد نظرتان را تهيه كنيد، اين دامنه همان آدرس سايت است كه بايد با حوزه فعاليتي شما همخواني داشته باشد.

بعد از خريد دامين و پسوند دامين، لازم است بستري تهيه كنيد كه سايت و محتوا را روي آن بار گذاري كنيد و براي عموم به نمايش بگذاريد.

اين بستر، ميزبان يا هاست نام دارد كه سيستم مديريت محتوا روي آن نصب مي شود و مثل فرمان، محتواي سايت را مديريت مي كند.

 

 

خلاصه

روزانه سايت هاي زيادي به جود مي آيند تا هر چه سريعتر رقابت خود را با بهترين هاي حوزه خود آغاز كنند كه در ميان آن ها، شمار زيادي جزو رقباي شما محسوب مي شوند.

پيشنهاد مي كنم اگر هنوز اقدامي براي طراحي سايت نكرديد و يا از سايت سابق خود نتيجه مطلوبي نديديد، همين حالا در فكر ايجاد يك تغيير چشمگير باشيد و تصميم خود را عملي كنيد، تا به قعر جدول رقابت سقوط نكنيد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۳۵:۰۹ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی