Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

تمام تلاش‌هاي ما در زندگي براي دست يافتن به پول و سرمايه بيشتر است تا بتوانيم راحتي و رفاه بيشتري را در زندگي خود تجربه كنيم. معمولاً افراد تمام درآمدهاي خود را صرف هزينه‌هاي ضروري و عمومي زندگي‌شان مي‌كنند؛ حال آن‌كه لازم است هر فرد درصدي از درآمد خود را براي سرمايه‌گذاري كنار بگذارد. در تمام كتاب‌هاي آموزش ثروت‌اندوزي، به اهميت پس‌انداز و سرمايه‌گذاري اشاره شده است. برخي از مردم پس‌اندازها و سرمايه‌هاي خود را وارد بازار ارز و سكه مي‌كنند. اين افراد مسير درستي را در پيش مي‌گيرند اما با كمي دقت مي‌توانند پول خود را در بازارهاي سودمندتري سرمايه‌گذاري كنند. ممكن است با خود بگوييد كه: «درآمد من كفاف پس‌انداز و سرمايه‌گذاري را نمي‌دهد!» اشتباه نكنيد، افراد با كوچكترين درآمدها هم مي‌توانند پس‌انداز داشته باشند.

بازار بورس همان سيستمي است كه مي‌تواند هر مقدار پس‌انداز يا سرمايه شما را به ثروت تبديل كند. البته لازمه اين كار، آموزش صحيح فعاليت در بورس است. اگر بدون آموزش وارد بورس شويد، نه تنها سودي كسب نمي‌كنيد، بلكه ممكن است دچار ضررهاي زيادي شويد. بنابراين يا سرمايه‌هاي خود را به بورس نسپاريد، يا اگر مي‌سپاريد، در زمينه سرمايه‌گذاري در اين بازار حتماً آموزش كافي ببينيد. آموزش  بورس از صفر به شما كمك مي‌كند تا مهارت چند برابر كردن سرمايه‌هاي خود را به راحتي كسب كنيد.

چه افرادي براي ورود به بورس بايد از صفر آموزش ببينند؟

تمام افرادي كه به تازگي مي‌خواهند وارد بازار بورس تهران شوند، بايد از صفر در مورد بورس آموزش ببينند. همچنين افرادي كه وارد اين بازار شده‌اند اما هنوز با مفاهيم اصلي اين بازار آشنايي ندارد هم بايد در اين زمينه از صفر آموزش ببينند. خوشبختانه آموزش اوليه بورس كار سختي نيستهركس كه بخواهد ميتواند در كوتاهترين زمان ممكن مفاهيم پايه اين بازار را ياد بگيردپس نگران نباشيد و با صبر و حوصله مطالب را دنبال كنيد.

اهميت فعاليت در حوزه بورس

بورس بازاري است كه پشتوانه قوي دارد و افراد زيادي در آن مشغول به معامله هستندشما با ۵۰۰ هزار تومان سرمايه اوليه هم ميتوانيد وارد بازار بزرگ بورس شويداين امكان در هيچ بازار ديگري براي شما وجود نداردشما اگر بخواهيد وارد بازار معاملات ارز، سكه يا اجناس قابل فروش در بازار شويد، حداقل بايد چند ميليون سرمايه اوليه داشته باشيداين در حالي است كه بورس ميتواند با كمترين مقدار سرمايه پذيراي شما باشدبا توجه به نرخ تورم نامتعادل كشور، پولهايي كه به صورت نقدي روي حسابها بمانند، روز به روز ارزش خود را از دست ميدهندبازار بورس ميتواند ارزش پولهاي شما را در برابر تورم حفظ كنداگر آموزش صحيح ببينيد و كمي هوشمند باشيد، بورس ميتواند باعث چند برابر شدن سرمايه شما نيز شود پس آموزش بورس از صفر را هرچه سريعتر شروع كنيد.

 

بيشتر بخوانيد:  دوراهي سرمايه گذاري در بورس يا مسكن

 

مزايا سرمايه گذاري در بورس

ريسك‌پذيري بازارهاي مالي، بزرگترين و گاهي تنها مشكلي است كه به اين بازارها وارد مي‌شوداما اگر بخواهيم معايب بازارهاي مالي را ناديده بگيريم و تنها روي مزاياي آن‌ها حساب كنيم، مزاياي سرمايه‌گذاري در بورس، شامل موارد زير خواهد بود:

نقدشوندگي بالا

فرض كنيد دو شخص به يك اندازه سرمايه در اختيار دارنديكي با سرمايه خود كاري را راه‌اندازي مي‌كند و ديگري سرمايه خود را وارد بازار بورس مي‌كندپس از مدتي اين دو نفر نياز پيدا مي‌كنند تا سرمايه‌هاي خود را نقد كنندشخصي كه كسب‌وكار راه‌اندازي كرده بود، براي دست يافتن به سرمايه نقدي بايد كل كسب و كار خود را تعطيل كند و تجهيزات خود را بفروشد تا به پول نقد برسداما شخصي كه سرمايه‌اش را وارد بورس كرده بود، به محض فروش سهام خود، به نقدينگي خود دست پيدا مي‌كند. (اگرچه راه‌اندازي كسب‌وكار از هر لحاظ بهتر از سرمايه‌گذاري در بازارهاي مالي است، اما اگر نقدشوندگي سرمايه براي شما اهميت دارد، بورس اين قابليت را براي شما فراهم مي‌كند.)

عدم محدوديت زماني و مكاني

شما براي معامله در بورس در هركجاي كشور كه باشيد، به كمك لپ‌تاپ يا تلفن همراه اسمارت خود مي‌توانيد در اين بازار فعاليت كنيدبازار بورس تهران از ساعت ۹ تا ۳۰/۱۲ شنبه تا چهارشنبه هر هفته باز استشما مي‌توانيد بدون هيچ مشكلي در اين زمان‌ها معاملات خود را در اين بازار انجام دهيد.

پتانسيل ثروت‌سازي بالا

كارشناسان معتقدند كه هيچ بازار مالي در جهان به اندازه بورس نمي‌تواند ثروت‌ساز باشدبنابراين اگر به درستي در زمينه بورس آموزش ببينيد، خواهيد توانست از طريق آن به ثروت برسيدممكن است گاهي شاهد ريزش بورس باشيد انا با دانش و علم كافي مي‌توانيد بحران‌ها را گشت سر بگذاريد.

چگونه بدون هيچ دانشي وارد بورس شويم؟

فعاليت در بازار بورس مختص به فارغ‌التحصيلان رشته‌هاي مالي نيستهركسي كه بخواهد مي‌تواند بلافاصله وارد اين بازار شده و به معامله بپردازدالبته همانطور كه قبلاً هم عنوان كرديم، براي فعاليت در بورس، بهتر است به صورت آزاد در اين زمينه آموزش كافي ببينيد تا بتوانيد سود خوبي از اين بازار كسب كنيداگر هنوز آموزش نديده‌ايد اما مي‌خواهيد سرمايه خود را وارد بورس كنيد، مي‌توانيد با افراد متخصص در اين رشته مشورت كنيد تا براي خريد سهام بنيادين در بورس به شما كمك كنندبنابراين بدون دانش هم مي‌توانيد وارد بورس شويد اما توصيه ما ابتدا آموزش و سپس ورود به بورس است.

با چقدر پول ميتونم وارد بورس بشم؟

حداقل مقداري كه براي خريد هر سهم در بورس پيش‌بيني شده است، مي‌تواند مقدار اوليه سرمايه شما براي ورود به اين بازار باشددر حال حاضر حداقل مقدار خريد يك سهم در بازار بورس تهران برابر با ۰۰۰/۰۰۰/۵ ريال يا پانصد هزار تومان استشما ميتوانيد اولين معامله خود در بورس را با پانصد هزار تومان استارت بزنيداما متخصصين توصيه ميكنند براي ورود به بورس بهتر است حدود پنج ميليون تومان سرمايه اوليه داشته باشيد تا بتوانيد سود بيشتري كسب كنيد.

۳ گام براي ورود به بورس

گام اول

براي ورود به بازار بورس بايد ابتدا كد بورسي بگيريد و سپس در يك كارگزاري حساب خود را افتتاح كنيدبراي آشنايي با اين مفاهيم، بايد مراحل زير را طي كنيد:

                    · دريافت كد بورسي
هر شخص حقيقي يا حقوقي كه مي‌خواهد در بازار بورس معامله كند، بايد يك كد منحصر به فرد داشته باشد كه به آن «كد بورسي» گفته مي‌شودبراي دريافت اين كد، افراد بايد ابتدا به سامانه جامع اطلاعات مشتريان بورس تهران «سجام» www.sejam.ir مراجعه كنند و در آن اطلاعات شخصي خود را ثبت كنندپس از وارد كردن اطلاعات صحيح در اين سامانه، يك كد بورسي ۱۰ رقمي به شماره همراه شما ارسال خواهد شد. (ورود اطلاعات در سامانه سجام چند مرحله دارد كه بايد به ترتيب انجام شود)

            ·         ثبت‌نام در كارگزاري بورس
در حال حاضر بالغ بر ۵۰ كارگذاري در كشور وجود دارد كه شما مي‌توانيد براي افتتاح حساب بورسي خود به نمايندگي‌هاي اين كارگزاري‌ها در شهرتان مراجعه كنيد. (ابتدا در مورد سيستم و نحوه خدمت‌رساني كارگزاري‌ها مختلف تحقيق كنيد و ببينيد كدام يك سيستم جامع و سريعتري دارند)؛ آن‌گاه با ارائه اطلاعات شخصي خود به كارگزاري، مراحل افتتاح حساب شما انجام شده و پس از سه روز كاري نتيجه آن به شما اعلام مي‌شدپس از اعلام نتيجه مي‌توانيد وارد پنل كاربري خود در كارگزاري مربوطه شويد. (از بهترين كارگزاري‌هاي كشور مي‌توان كارگزاري آگاه، مفيد، بانك صادرات، پارسيان، حافظ، بانك ملت، مبينسرمايه، فارابي، نهايت نگر و كارگزاري بهمن را نام برد.)

براي ثبتنام در كارگزاريها به چه مداركي نياز داريم؟

شما در هنگام مراجعه به كارگزاريهاي بورس بايد مدارك زير را به همراه داشته باشيد:

            ·         اصل شناسنامه و كارت ملي

            ·         كپي تمام صفحات شناسنامه

            ·        كپي پشت و روي كارت ملي

            ·         ارائه قبض آب، برق يا تلفن منزلتان (براي مشخص شدن كد پستي فعلي شما)

            ·         شماره حساب بانكي به همراه شماره شباي همان حساب (براي برداشت پول از حساب بورس)

البته شما مي‌توانيد از تمام مدارك فوق اسكن بگيريد و خود شخصاً به سامانه‌هاي آنلاين كارگزاري‌ها مراجعه كرده و اقدام به افتتاح حساب بورسي خود كنيددر اين‌صورت پس از طي كردن مراحل مربوطه به‌صورت آنلاين، كافي است يكبار به يكي از دفاتر پيشخوان براي امضاي قرارداد كارگزاري مراجعه كنيد تا حساب شما فعال شود.

گام دوم

پس از طي كردن اولين مراحل ورود به بورس، يعني دريافت كد بورسي و ثبت‌نام در كارگزاري، حالا نوبت به آشنايي با اصطلاحات بورس مي‌رسددر دومين مرحله ورود به بازار بورس، شما بايد با اصطلاحاتي كه در اين بازار وجود دارد كاملاً آشنا شويد.

آموزش بورس از صفر به شما كمك مي‌كند تا با اطلاعات اوليه مناسب وارد اين بازار شويد و به معامله بپردازيدخوشبختانه در بستر وب، آموزش بورس براي مبتديان به‌راحتي پيدا مي‌شودشما مي‌توانيد آموزش بورس خود را از همين مقالات آغاز كنيدالبته شركت در دوره‌هاي آموزش بورس هم ديگر گزينه مناسب براي آمادگي براي ورود به بازار بورس استتوصيه اكيد دلفين وست اين است كه هرگز بدون آموزش بورس از صفر وارد اين بازار نشويدآشنايي با اصطلاحات و نحوه تحليل‌ها در بورس جزو ضرورياتي است كه هر سهامدار بايد از آن بهره‌مند باشدممكن است با خود بگوييد كه افراد زيادي بدون هيچ اطلاعات و آموزشي وارد بورس شده‌اند، اين درست است اما مطمئناً افرادي كه آموزش نمي‌بينند، زيان‌هاي زيادي را در بورس تجربه خواهند كردپس اين ريسك معقول به نظر نمي‌رسدشما با يك آموزش بورس كوتاه مي‌توانيد سودهاي بسياري را عايد خود كنيد و ضررهايتان را به حداقل برسانيد.

 

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۳۸:۴۵ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی