Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

گروه صنعتي آريا بارون توس با روي كار آمدن ساندويچ پانل فعاليت رسمي خود را در زميني به وسعت 60 هزار متر مربع آغاز كرد. برند آريا بارون توس هم اكنون با استفاده از تكنولوژي روز دنيا و استفاده از نيروي متخصص توانسته است محصولات مختلفي را به بازارهاي جهاني عرضه كند. تمامي محصولات توليد شده در كارخانجات آريا بارون توس با رعايت استانداردهاي جهاني روا (بين المللي) توليد و عرضه مي‌شود.

استفاده از تكنولوژي روز دنيا در خط توليد اين برند باعث شده است كه محصولات توليدي آريا بارون توس توان رقابت با محصولات مشابه خارجي را نيز داشته باشد. اين برند هم اكنون جزو پرآوازه‌ترين برندهاي توليدي در زمينه‌ توليد ساندويچ پانل، درب‌هاي ساختماني، ساختمان‌هاي پيش ساخته، كانكس و ... است.

با توجه به نياز روز افزون به اين محصولات كه علاوه بر قيمت مناسب توانايي ساخت و پياده سازي آن زمان كمي را مورد نياز داشته باشد، استفاده از ساندويچ پانل‌ها ، كانكس و ساختمان‌هاي پيش ساخته به يكي از ضروري‌ترين نيازهاي حال حاضر تبديل شده است. گروه صنعتي آريا بارون توس با توليد محصولات نام برده شده در حال حاضر به عنوان يكي از بازوهاي صنعتي اين حوزه شناخته مي‌شود.

ساندويچ پانل توليدي شركت آريا بارون توس را مي‌توان يكي از عالي‌ترين محصولات اين برند در نظر گرفت. ساندويچ پانل‌هاي توليد شده توسط برند آريا بارون از سه لايه رويه، عايق و زيره تشكيل شده است كه وابسته به نوع استفاده و همچنين كاربرد مورد نظر مواد به كار رفته در هر كدام از عايق‌ها مي‌تواند متفاوت در نظر گرفته شود. استحكام و وزن سبك اين محصول باعث شده است كه براي طراحي و ساخت ساختمان‌هاي پيش ساخته استفاده روز افزوني از ساندويچ پانل شود.

استفاده از متريال‌هاي با كيفيت و استفاده از دانش فني روز دنيا باعث شده است كه تمامي محصولات توليدي شركت آريا بارون توس توانايي رقابت با رقيب‌هاي خارجي را داشته باشد.

محصولات توليدي برند آريا بارون

شركت آريا بارون توس با استفاده از دانش فني روز دنيا و به كارگيري به روزترين تكنولوژي‌هاي معرفي شده توانسته است محصولات مختلفي را به بازار ايران عرضه نمايد. برند آريا بارون توس علاوه بر تامين نيازهاي داخلي محصولات خود را به كشورهاي همسايه ايران نيز صادر مي‌كند. اين شركت در حال حاضر محصولاتي از قبيل موارد نام برده شده در ادامه را توليد و به بازار ايران و ديگر كشورهاي همسايه ايران صادر مي‌كند.

                   ·ساندويچ پانل

                   ·ساختمان پيش ساخته

                   ·كانكس

                   ·سرويس بهداشتي و حمام پيش ساخته

                   ·درب سرد خانه‌اي

                   ·كانال پيش ساخته

ساندويچ پانل اصلي‌ترين محصول آريا بارون

منظور از ساندويچ پانل، ساختاري تشكيل شده از چند لايه است. وجود اين لايه‌ها باعث مي‌شود كه به اين محصول ساندويچ پانل ناميده شود. هر ساندويچ پانل در حالت عادي از 3 لايه تشكيل شده است.

                   ·لايه رويه

                   ·لايه عايق

                   ·لايه زيره

وجود اين لايه‌ها در اين پانل باعث شده است كه پايداري و استحكام محصول بالاتر رود. از مهم‌ترين ويژگي‌هاي ساندويچ پانل‌هاي آريا بارون مي‌توان به پايداري بالا و همچنين سادگي استفاده از آن اشاره كرد.

در حال حاضر برند آريا بارون ساندويچ پانل‌هايي با استفاده از عايق‌هاي پشم سنگ، پلي يورتان، پشم شيشه توليد مي‌كند. با توجه به نوع كاربرد پانل مي‌توان لايه‌هاي اطراف ساندويچ پانل از ورق‌هاي مختلفي نظير ورق‌هاي گالوانيزه، آلوزينك، استنلس استيل، آلومينيوم، مس، فايبر گلاس، گچ برگ و پي وي سي تشكيل شده باشد.

از مهم‌ترين ويژگي‌هاي ساندويچ پانل‌هاي آريا بارون مي‌توان به پايداري و استحكام عالي در برابر زلزله اشاره كرد. اين پانل‌ها همچنين به دليل دارا بودن وزن بسيار كم قابليت استفاده در محيط‌هاي مختلف را دارا هستند. وجود لايه عايق در اين محصولات باعث شده است كه اين محصولات در برابر سرما و گرما، كاهش مصرف چشم گيري را براي استفاده كنندگان به همراه داشته باشند. وجود تنوع محصول و همچنين كيفيت بالاي اين محصولات باعث شده است كه در ساختمان‌هاي جديد و به ويژه در محيط‌هاي باران زا از اين محصولات استفاده زيادي شود.

ويژگي‌هاي محصولات توليدي آريا بارون توس

همان طور كه عنوان شد استفاده از مواد اوليه با كيفيت و به كارگيري خطوط توليد تمام اتوماتيك باعث شده است محصولات برند آريا بارون توانايي رقابت با تمامي برندهاي شناخته شده خارجي را داشته باشد.

                   ·استفاده از متريال‌هايي با كيفيت عالي

                   ·استفاده از دانش فني روز دنيا

                   ·توليد محصولات با دستگاه‌هاي تمام اتوماتيك

                   ·تست كيفيت محصولات در تمامي شرايط

                   ·انجام آزمايشات فني متعدد جهت اطمينان از كاركرد صحيح محصولات

                   ·و ...

افتخارات كسب شده آريا بارون توس

گروه صنعتي آريا بارون توس با پشتوانه فني بالا و استفاده از نيروهاي متخصص تا كنون توانسته است افتخارات گوناگوني را كسب كند. از جمله اين افتخارات مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

                   ·محصول تحقيق و توسعه برتر سال 1398

                   ·محصول برتر فناوري و نوآوري استان سال 1398

                   ·واحد نمونه برتر استاندارد سال 1398

                   ·صادر كننده نمونه سال 1397

                   ·واحد نمونه استاندارد و كيفيت 1397

                   ·واحد نمونه صنعتي سال 1397

                   ·صادر كننده نمونه سال 1396

                   ·گواهينامه فني مركز تحقيقات ساختمان و مسكن

                   ·استاندارد ملي ايران براي ساندويچ پانل عايق حرارتي

                   ·واحد نمونه كشور سال 1395

                   ·واحد منتخب حمايت از حقوق مصرف كنندگان سال 1395

                   ·واحد نمونه صنعت سال 1396

                   ·نشان طلايي حمايت از حقوق مصرف كنندگان سال 1396

                   ·دريافت گواهينامه رعايت حقوق مصرف كنندگان سال 1394

                   ·واحد نمونه صنعتي استان سال 1393

                   ·واحد نمونه صنعت استان سال 1394

                   ·واحد برگزيده صنعتي استان سال 1395

                   ·واحد برگزيده استاندارد صنايع ساختماني سال 1395

معرفي برند آريا بارون توليد كننده برتر كشوري

گروه صنعتي آريا بارون توس با استفاده از دانش فني روز دنيا و همچنين بهره گيري از جديد‌ترين تكنولوژي‌هاي ساخت پانل ساندويچ در حال حاضر به يكي از برترين برندهاي حوزه توليد محصولات پيش ساخته ساختماني تبديل شده است. اين برند با توليد محصولاتي از قبيل ساندويچ پانل، پانل‌هاي ديواري و سقفي، انواع درب سردخانه، كانال‌هاي پيش ساخته و ... توانسته است علاوه بر رفع نياز داخلي كشور به اين دسته از محصولات، بخشي از محصولات توليدي خود را در بازارهاي ديگر كشورهاي همسايه به فروش برساند.

تكيه بر دانش فني بالا و همچنين استفاده از دستگاه‌هاي تمام اتوماتيك باعث شده است كه تمامي محصولات توليدي اين برند توانايي رقابت با محصولات خارجي را داشته باشند. براي دريافت اطلاعات بيشتر و همچنين اطلاع از مزيت‌ها و قيمت محصولات مي‌توانيد به وب سايت آريا بارون مراجعه كنيد.

 

منبع : https://www.aryabaron.com/

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۰۴:۱۶ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی