Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

خريد تجهيزات و لوازم پزشكي دست دوم براي بيماراني كه هزينه هاي هنگفتي را براي درمان بيماري خود پرداخت كرده اند، مي تواند گزينه ي بسيار مناسبي باشد. تجهيزات پزشكي استوك قطعا هزينه هاي مناسب تري نسبت به تجهيزات نو دارند و در مواردي كه فرد مصرف كننده ديگر نيازي به لوازم مصرفي پزشكي استفاده شده ي خود ندارد، گزينه ي خوبي براي خريد شما مي باشد.

حراجي هاي لوازم پزشكي يا مكان هايي كه در آن جا اقدام به مزايده ي اجناس دست دوم مي كنند نيز از ديگر مواردي است كه مي توانيد براي خريد تجهيزات پزشكي دست دوم از آن استفاده كنيد.

همچنين خريد و فروش تجهيزات پزشكي را مي توانيد از فروشگاه هاي آنلاين تجهيزات پزشكي كه به طور خاص اقدام به خريد و نيز فروش تجهيزات پزشكي نو و دست دوم مي نمايند، انجام دهيد. از آن جايي كه اين فروشگاه ها معمولا به صورت تخصصي اقدام به خريد و فروش وسايل و تجهيزات پزشكي مي كنند، مي توانند گزينه ي مناسبي براي خريد تجهيزات پزشكي كار كرده باشند. توجه كنيد كه براي خريد تجهيزات پزشكي دست دوم بهتر است بيش از يك سايت را بگرديد تا بتوانيد قيمت هاي مختلف يك كالا را در سايت هاي مختلف با هم مقايسه كرده و از ميان مناسب ترين گزينه را انتخاب كرده و خريد كنيد.

همچنين مي توانيد به مطب پزشكان و يا مراكز درماني كه در اطراف شما قرار دارند نيز مراجعه كرده و از ايشان در خصوص وسايل كار كرده اي كه قصد فروش آن را دارند سوال بپرسيد.

نكات خريد تجهيزات و لوازم پزشكي دست دوم

در هنگام خريد لوازم پزشكي دست دوم بهتر است نكاتي را در نظر بگيريد كه از جمله اين نكات مي توان موارد زير را نام برد:

  • اطمينان از ايمني كالا
  • مناسب بودن كالاي مصرفي پزشكي براي محيط مورد نظر شما
  • طول عمر آن وسيله ي پزشكي
  • مناسب بودن كالا براي نياز هاي شما
  • قيمت كالاي دست دوم و مقايسه ي آن با قيمت همان كالا در حالت دست اول و نو

همچنين از آن جايي كه خريد لوازم پزشكي دست دوم راه حل بسيار مناسبي براي افراد و ارگان هاي با بودجه هاي محدود است، توجه كنيد كه در هنگام خريد دستگاه پزشكي دست دوم توجه لازم را براي خريد كالاي مصرفي خود مبذول داريد و حتما از تاريخ انقضاي كالا و يا دستگاه مطمئن شويد. چرا كه برخي از دستگاه هايي كه بايستي از آن ها خروجي داده دريافت نمود، پس از گذشت مدت زماني از رده خارج شده و توسط تكنولوژي هاي امروزي پشتيباني نمي شوند و براي ايجاد خروجي داده قديمي در دستگاه نيز، هزينه هاي بالايي بر شما تحميل شود.

نحوه ي استفاده از تجهيزات و لوازم پزشكي دست دوم

در نهايت پس از دقت و توجه، چنانچه دستگاه و ابزار پزشكي دست دوم خود را خريداري نموديد، بهتر است در نهايت دقت تمام قسمت هاي آن را وارسي كنيد تا مشكلي در دستگاه وجود نداشته باشد و خطري جان بيمار و نيز اوپراتور دستگاه را تهديد نكند. پس از بررسي تمام قسمت هاي دستگاه نيز بهتر است به صورت دوره اي دستگاه را بررسي كنيد تا از آسيب هاي احتمالي وارد شده بر دستگاه مطلع شده و نسبت به رفع هر چه سريعتر آن ها اقدام نماييد.

آزمون هاي تعيين عملكرد نيز در بازدهي دستگاه موثر بوده و مي تواند دقت عمل را در تجهيزات تضمين نمايد. اين آزمون هاي تعيين عملكرد به صورت هفتگي انجام مي شوند و اين اطمينان را به شما مي دهند كه تجهيزات شما به طور مطلوبي كار مي كنند.

توجه كنيد كه هزينه هاي تجهيزات پزشكي يك مركز درماني حدود 30 تا 40 درصد هزينه ها را شامل مي شود، بنابراين نگهداري مناسب از آن ها مي تواند تاثير به سزايي در كاهش هزينه ها داشته باشد. علاوه بر اين تجهيزات پزشكي نيازمند مراقبت هاي دوره اي هستند تا هم در مواقع لزوم به آساني قابل استفاده باشند و هم  طول عمر و دوام آن ها افزايش پيدا كند. علاوه بر اين مراقبت هاي منظم و پيوسته، بازدهي وسايل را نيز افزايش داده و به اين طريق نيز بازگشت سرمايه را براي شما ممكن مي نمايند.

تميز كردن تجهيزات و لوازم پزشكي دست دوم

همانطور كه گفتيم نگهداري از تجهيزات پزشكي بسيار با اهميت بوده و هزينه هاي شما را در طولاني مدت جبران مي نمايد. يكي از مراحل نگهداري مناسب از تجهيزات پزشكي، تميز كردن پيوسته دستگاه ها و لوازم مي باشد كه بايستي به شيوه اي اصولي و با رعايت نكاتي صورت گيرد. توجه كنيد كه نگهداري و نيز تميز كردن لوازم مصرفي پزشكي تنها مختص تجهيزات پزشكي دست دوم نبوده و تجهيزات پزشكي نو نيز از اين قاعده مستثني نيستند.

پس از انجام بازرسي دستگاه ها و تجهيزات، بايستي تميز كردن قطعات و قسمت هاي مختلف تجهيزات پرشكي مصرفي را آغاز نمود. دقت كنيد كه براي تميز كردن اين دستگاه ها بايستي از محلول هايي استفاده كنيد كه شركت توليد كننده آن را مجاز دانسته است. همچنين روغن ها يا محلول هايي كه به منظور پاكسازي قسمت هاي بيروني دستگاه ها استفاده مي شوند، نبايد بر روي تجهيزات باقي بمانند و بايستي در انتهاي كار، آن ها را كاملا از سطح دستگاه پاك نمود.

براي تميز كردن قسمت هاي داخلي دستگاه هاي مهم پزشكي نيز بايستي از دستگاه ها مكنده ي مخصوص و يا هواي فشرده استفاده نمود تا اجزاي الكتريكي و يا الكترونيكي اين دستگاه ها آسيب نبينند. چنانچه دستگاه فيلتر داشته باشد نيز، فيلتر ها بايستي به طور مداوم تعويض شده و يا تميز گردند. علاوه بر اين ها چنانچه دستگاه شما با مواد آلوده كننده و يا خون و ديگر بقايا در ارتباط است، بايستي آن را مرتب تميز كرده و قسمت هاي رابط را نيز به درستي پاكسازي نمود.

 

تجهيزات و لوازم پزشكي دست دوم را از كجا بخريم؟

توجه كنيد كه در هنگام خريد دستگاه هاي پزشكي بهتر است از فروشگاه هاي مجاز خريد و فروش تجهيزات پزشكي نو و دست دوم استفاده كنيد تا بتوانيد از ضمانت كالا و نيز خدمات پس از فروش آن ها نيز بهره مند باشيد.

فروشگاه تجهيزات پزشكي سدان مد مرجع معتبر فروش لوازم پزشكي در تهران مي باشد كه در تمام شاخه هاي پزشكي همچون تجهيزات امداد و نجات، لوازم مراقبت بيمار در منزل، لوازم مصرفي پزشكي عمومي و تخصصي و نيز تجهيزات و دستگاه هاي پزشكي بيمارستاني، كلينيكي و درمانگاهي سابقه ي فعاليت 15 ساله دارد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ دى ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۵:۵۲ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی