Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

سدان مد بزرگ‌ترين فروشگاه اينترنتي تجهيزات پزشكي ايران ، بعد از پانزده سال تجربه در زمينه توليد، واردات، خريد و فروش لوازم پزشكي، تاسيس و اينك در آستانه‌ي هشتمين سال فعاليت خود به عنوان بزرگترين رفرنس آنلاين تجهيزات و لوازم پزشكي مي باشد.

سدان مد با تنوع گسترده از كالاهاي پزشكي عمومي و تخصصي از قبيل انواع تجهيزات پزشكي ( فشار سنج، تست قند خون، تست قند خون، الكتروشوك، دستگاه نوار قلب، اكسيژن ساز، تخت هاي جراحي، دستگاه اسپيرومتري و …) انواع تجهيزات بيمارستاني، انواع لوازم مصرفي عمومي و تخصصي جراحي از جمله اصولي مي باشند كه برگ برنده سدان مد در رقابت با ساير رقبا بشمار مي روند.

از برندهاي متنوع، متعدد و سرشناس جهاني كه تجهيزات پزشكي سدان سدان نمايندگي آنها را براي فروش دارد مي توان به محصولات كلوپلاست، نخ جراحي , Linx و Smiمحصولات Beurer, Medwork, Boston, Intelligent, Stryker, B Braun, Aesculap, Philips, Resmed اشاره نمود

از آن جايي كه لوازم پزشكي نقش مهمي در نظام سلامت جامعه دارند امروزه با تنوع وسيعي از دستگاه ها و تجهيزات پزشكي رو به رو هستيم كه به دليل اهميت و حساسيت موضوع بايستي به دقت به آن توجه نمود. اما متاسفانه به دليل عدم توجه و دقت كافي در اين زمينه امروزه با انبوهي از شركت هاي عرضه و پخش تجهيزات و لوازم پزشكي رو به رو هستيم كه بدون دارا بودن مجوز هاي لازم با جان و مال مردم بازي مي كنند.

در اين ميان شركت هاي لوازم مصرفي پزشكي معتبر نظير شركت سدان مد با دارا بودن سابقه ي بيش از ۱۵ سال فعاليت در زمينه ي فروش تجهيزات پزشكي مي كوشد تا محصولات پزشكي تهران و حتي كالاهاي پزشكي شهرستان ها را نيز فراهم نمايد.

اين شركت با داشتن كادري مجرب تلاش مي كند تا نياز هاي افراد و ارگان ها را از طريق فروشگاه تجهيزات پزشكي آنلاين خود به راحتي مرتفع ساخته و لوازم پزشكي با كيفيت و استاندارد را در اختيار مردم قرار دهد.

اين شركت سابقه ي ۱۵ ساله ي فعاليت هاي خود را با فعاليت در زمينه هاي مختلفي همچون تجهيز درمانگاه هاي پتروشيمي و سكو هاي نفتي و نيز كشتي ها و ناوگان هاي حمل و نقل پربار نموده است و امروزه نيز همچنان با همان ميزان نيرو ي اوليه و كادري مجرب و دلسوز آماده ي خدمت به مردم مي باشد.

شركت سدان مد با سابقه ي فعاليت در تمامي زمينه هاي پزشكي همچون تجهيزات و دستگاه هاي پزشكي بيمارستاني،كلينيكي، مراقبت از بيمار در منزل، لوازم مصرفي پزشكي عمومي و تخصصي و نيز تجهيزات امداد و نجات و آمبولانس مي تواند بهترين گزينه براي خريد تجهيزات پزشكي با كيفيت و استاندارد باشد.

راهنماي خريد از فروشگاه لوازم پزشكي سدان

توجه كنيد كه خريد تجهيزات پزشكي بايستي آگاهانه انجام گيرد تا سلامت افراد را به خطر نيندازد. بنابراين در هنگام انتخاب و خريد لوازم مصرفي پزشكي بايستي نكاتي را در نظر بگيريد كه از آن جمله مي توان طول عمر كالا، ايمني محصول، استاندارد بودن، اصل بودن كالا و البته قيمت آن را نام برد.

همچون ديگر وسايل و دستگاه ها، تجهيزات پزشكي نيز طول عمر مشخصي داشته و پس از گذشت مدت زمان خاصي از رده خارج شده و نوع جديدي از آن ساخته شده و روانه ي بازار مي شود. بنابراين توجه به طول عمر كالا و پشتيباني از تكنولوژي هاي به روز مي تواند خريدي مطمئن را براي شما به همراه داشته باشد

علاوه بر اين ايمني محصول از ديگر فاكتور هايي است كه در هنگام خريد تجهيزات پزشكي بايستي به آن توجه ويژه داشته باشيد. سيم و كابل دستگاه و يا نوع ورودي و خروجي حتما بايد به دقت بررسي شوند تا مشكلات و هزينه هاي بعدي را بر شما تحميل ننمايند.

توجه كنيد كه چنانچه قيمت كالا براي شما مهم است و بودجه ي كافي براي خريد تجهيزات پزشكي گران قيمت نداريد، مي توانيد از نوع دست دوم آن ها نيز استفاده كرده و به خريد آن ها اهتمام ورزيد. اما توجه كنيد كه براي خريد دستگاه ها و كالاهاي پزشكي دست دوم بايستي از فروشگاه هاي معتبر تجهيزات پزشكي دست دوم استفاده كنيد

علاوه بر اين پيش از خريد كالا، پيشنهاد مي كنيم كه مدت زماني را براي تست و بررسي دستگاه و يا كالاي دست دوم صرف كرده تا از سالم بودن آن اطمينان حاصل نماييد.

شركت تجهيزات پزشكي سدان همچنين بخشي از فعاليت هاي خود را به خريد و فروش تجهيزات و لوازم پزشكي دست دوم اختصاص داده است كه شما عزيزان مي توانيد با خيالي آسوده از تجهيزات دست دوم اين شركت خريد كرده و پيش از خريد نيز از ضمانت اصل بودن كالا اطمينان حاصل نماييد.

همچنين فروشگاه اينترنتي سدان مد كه در زمينه ي خريد و فروش انواع تجهيزات پزشكي فعاليت دارد امكان خريد با پرداخت درب محل را نيز براي همشهريان تهراني خود نيز فراهم نموده است كه شما عزيزان مي توانيد به اين طريق با اطمينان خاطر اقدام به ثبت خريد خود نماييد.

خريد تجهيزات پزشكي بايستي با دقت و وسواس مناسب انجام شود تا سلامت خود، عزيزان و يا ديگر افراد به خطر نيفتاده و سلامت جامعه را تامين نمايد. علاوه بر اين خريد و فروش تجهيزات و لوازم پزشكي نو و دست دوم نيز از ديگر فعاليت هاي اين شركت است كه در راستاي خدمت رساني هر چه تمام تر به هم ميهنان عزيزمان مي باشد.

هزينه تجهيزات پزشكي

با توجه به اينكه امروزه با افزايش نرخ واردات لوازم مصرفي پزشكي رو به رو هستيم، تهيه، توزيع و تجهيز لوازم پزشكي مورد نياز بيمارستان ها، كلينيك ها، درمانگاه ها و به طور كلي تمامي مراكز درماني مي تواند يكي از مشاغل حساسي باشد كه به طور مستقيم يا غير مستقيم با جان و مال مردم در ارتباط است.

توجه كنيد كه پخش تجهيزات پزشكي معمولا در ۲ زمينه ي تجهيز مراكز درماني و تجهيز بيمار در منزل انجام مي گيرد تا بتواند نياز هاي بيماران را در هر كجا كه باشند به بهترين شكل ممكن برطرف نمايد.

در اين زمينه قاعدتا مراكز پخش عمده تجهيزات پزشكي نظير شركت سدان مد با سال ها تجربه در زمينه ي تامين تجهيزات لابراتوري و آزمايشگاهي، تجهيزات دندانپزشكي، تجهيزات الكترو پزشكي، تجهيزات و دستگاه هاي پزشكي و تكنولوژي پزشكي، لوازم فيزيوتراپي و نيز لوازم مصرفي ارتوپدي مي كوشد تا علاوه بر تامين نياز هاي مردم، هزينه هاي كمتري نيز بر بيماران تحميل شود.

به طور كلي هزينه ي تجهيزات پزشكي معمولا بر عهده ي خود افراد مي باشد و بيمه ها كمتر اين وسايل را تحت پوشش خود قرار مي دهند. بنابراين در هنگام خريد اين وسايل بايستي ابتدا بهترين قيمت تجهيزات پزشكي مصرفي خود را جويا شده و پس از بررسي جوانب، اقدام به خريد آن نماييد.

بديهي است كه برند هاي مختلف قيمت هاي متفاوتي را حتي در اجناس مشابه خواهند داشت. خوشبختانه سدان مد با دارا بودن برند هاي مختلف تجهيزات پزشكي نظيرBeurer، MED SKY، sunrise medical، KD،  Lifepakو … مي تواند گزينه مناسبي براي خريد تجهيزات پزشكي باشد تا شما عزيزان بتوانيد با مقايسه ي قيمت هاي متنوع كالا هايي با برند هاي مختلف، مناسب ترين انتخاب و خريد را براي نياز هاي مصرفي خود داشته باشيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ دى ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۳:۵۲ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی