Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

به نقل از سايت ايسنا و مقاله (آدرس و مسير ها را با نقشه آنلاين كارناوال پيدا كنيدتهران شهري بزرگ و كلان است كه پيدا كردن آدرس مورد نظر در آن بدون داشتن نقشه كمي سخت و دشوار مي باشدامروزه با پيشرفت تكنولوژي و به روي كار آمدن نقشه هاي آنلاين امكان مسيريابي براي بسياري راحت تر شده  و ديگر نيازي نيست كه آدرس هاي سخت و طولاني را به خاطر سپرد.

نقشه مسيريابي عمومي در تهران 

يكي از وبسايت هاي بسيار كاربردي كه به تازگي در دسترس شهروندان چند شهر از جمله مشهد،‌ تهران و اصفهان قرار گرفته قسمت نقشه و مسيريابي وبسايت كارناوال است كه با استفاده از آن مي توان با چند كليك، اطلاعات متنوع و مفيدي از شهر به دست آورددر ادامه اين سايت و خدمات آن را بيشتر خواهيم شناخت.

اين سايت بر روي نقشه تهران قرار گرفته و قصد دارد تا تمام اماكن مهم و ضروري براي شهروندان و مسافران نظير مكان هاي اقامتي، ايستگاه هاي اتوبوس، مترو و تاكسي، انواع غذاخوري ها، جايگاه هاي پمپ بنزين و گاز، مراكز و بازارهاي خريد، جاذبه هاي تفريحي و تاريخي و ... را به نمايش بگذارد.

در كنار اين ها، اين نقشه مي تواند در مسيريابي دو نقطه از شهر نيز به شما كمك كند و راه دسترسي از يك نقطه به نقطه اي ديگر با استفاده از اتوبوس، تاكسي، پياده يا دوچرخه را در اختيارتان بگذاردهمچنين با فعال كردن دكمه ترافيك، مي توانيد از آخرين وضعيت حمل و نقلي و ترافيك تهران در كسري از ثانيه با خبر شويد.

نقشه مسيريابي عمومي مشهد

اگر مي خواهيد از محل قرارگيري اماكن و خدمات مختلف شهري در مشهد مانند رستوران، سرويس هاي بهداشتي، زائرسراها،‌ خودپردازهاي بانك و ... مطلع شويد.

در پايين صفحه نقشه آنلاين مشهد بخش هاي مختلفي از جمله جاذبه هاي مشهد، اقامت در مشهد، مطالب خواندني و... وجود دارد كه علاوه بر نقشه مي توانيد به قسمت هاي مفيد و مرتبط رجوع كنيد تا اطلاعات كاملي قبل از سفر در اختيارتان قرار بگيرد.

 

در پايان بايد اشاره كرد كه، دسترسي به نقشه و مسيريابي آنلاين يكي از ضروري ترين امكاناتي است كه كارناوال آن را در دسترس افراد قرار داده تا به راحتي بتوانند مسير خود را پيدا كنندبا استفاده از اين سرويس علاوه بر اطلاعات كاملي كه در خود نقشه وجود دارد در مي توانيد در همان صفحه به بخش هاي مختلف شهر مورد نظر خود دسترسي پيدا كنيد.

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۱۳:۵۹ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی