Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

سلدان پلتفرمي است كه به شما امكان اين را مي‌دهد كه فروشگاه و سايت خودتان را بسازيد و اين كار را بدون نياز به داشتن هيچ گونه دانش برنامه نويسي و يا حتي استخدام برنامه نويس يا طراح انجام دهيد. همچنين در اين پلتفرم ديگر نيازي نيست پكيجي را خريداري كنيد، پلاگين‌هاي مختلفي را خريداري كنيد و نصب كنيد . حتي نيازي به داشتن اطلاعات فني و پشتيباني سايت را نخواهيد داشت. تمام اين كارها توسط تيم سلدان انجام خواهد شد. يكي از ويژگي‌هاي سلدان ، نسبت به رقبايي مثل شاپيفاي فايل در اين است كه در اين پلتفرم ديگر شما نياز نداريد حتي قالب‌هايي را انتخاب كنيد، خريداري كنيد، نصب كنيد و ساختار كلي فروشگاه براي مشتريان شما در يك قالب خيلي حرفه اي و زيبا براساس نوع محصولتان به صورت خودكار generate مي‌شود بدون اينكه شما نيازي داشته باشيد كه با تنظيمات پيچيده يا طراحي‌هاي پيچيده سروكار داشته باشيد و همينطور هم براي فروشگاه‌تان امكان اين را فراهم مي‌كنيد كه بتوانيد لندينگ پيج‌هاي خاص خودتان را هم طراحي كنيد. مثلا اگر برندي داريد يا آفري داريد يا محصول خاصي را مي‌خواهيد پروموت كنيد، مي‌توانيد از لندينگ پيج بيلدر سلدان هم استفاده كنيد كه به راحتي با drag and drop مي‌توانيد سكشن‌هاي مختلف را به صفحه لندينگ اضافه كنيد و يك صفحه لندينگ استاندارد با تمام ويژگي‌هاي مربوط به تايپوگرافي و ديزاين و UI/UXرا داشته باشيد. براي راه اندازي كسب و كار آنلاين به چيزي بيشتر از يك فروشگاه ساز معمولي نياز داريد. اگر به دنبال جواب هستيد ادامه مطلب رو بخونيد.

سريعترين تجربه كاربري براي مالكان و خريداران با تكنولوژي PWA

يكي از ويژگي‌هاي ديگر اين پلتفرم نسبت به رقبايي مثل شاپيفاي فايل، در اين است كه كل فروشگاه هم بخش مديريت فروشگاه هم بخش خريدار شما، به صورت وب اپليكيشن است. يعني سايت كه شما در نهايت خواهيد داشت، يك پروكسي و وب اپ خواهد بود كه به راحتي حتي در گوشي‌هاي اندرويد و IOS قابل نصب هست. علاوه براين امكان توليد و ساخت اپليكيشن native براي اندرويد در حال حاضر بر روي سلدان وجود دارد و شما ميتوانيد اپليكيشنnative اندرويد فروشگاه خودتان را هم بسازيد و ورژن IOS هم در برنامه‌هاي توسعه سلدان وجود دارد كه اضافه شود.

تمام اين فرايندها به صورت خودكار انجام مي‌شود. يعني شما چند مرحله ساده را طي مي‌كنيد و فروشگاهتان را داريد. يا چند مرحله ساده را طي مي‌كنيد و اپليكيشن‌تان ساخته مي‌شود. شما با يك حساب كاربري در بهترين فروشگاه سازحرفه اي و رايگان ايران مي‌توانيد هر تعداد فروشگاهي كه مي‌خواهيد را بسازيد و به اين فروشگاه‌ها كاركنان خودتان را هم اضافه كنيد. همچنين يكي از ويژگي‌هاي سلدان اين است كه به شما امكان اين را مي‌دهد كه بتوانيد فروشگاه و سايت خودتان را روي دامين اختصاصي خودتان داشته باشيد و اين كار هم به صورت رايگان انجام مي‌شود. علاوه براينكه تمام ويژگي ها، feature ها، پلاگين‌ها و تمام امكانات سلدان رايگان است، به صورت نامحدود، شما حتي نيازي نيست هزينه اي براي هاست سايت خودتان پرداخت كنيد. چون فقط دامين را خريداري مي‌كنيد و يا داميني كه قبلاً داريد را تنظيماتي در حد چند ثانيه در بخش DNS دامينتان انجام مي‌دهيد و آن دامين به فروشگاه شما اضافه مي‌شود و باقي تنظيمات به صورت خودكار توسط سلدان انجام مي‌شود و سايتتان راه اندازي مي‌شود و شما در كمتر از 60 ثانيه مي‌توانيد يك سايت با دامين خودتان داشته باشيد و هيچ هزينه ي خاصي ديگر پرداخت نكنيد. هر تعداد دامنه اي كه بخواهيد مي‌توانيد به فروشگاه خودتان اضافه كنيد.

فروش بيشتر با سئو بهتر، موتور سئو خودكار براي فروشگاه اينترنتي

يكي از مسائلي كه هر فروشنده اي با آن روبرو هست، بحث معرفي، promotion و سئو سايتش هست كه تمام اين كارها به صورت اتوماتيك در سلدان انجام مي‌شود. يعني وقتي شما يك محصول را اضافه مي‌كنيد، ورژن مخصوص موتورهاي جستجو و ورژن amp محصول شما هم ايجاد مي‌شود. amp (accelerate mobile page) كه توسط اين ويژگي كسايي كه در گوشي‌هاي موبايلشان، موردي را سرچ مي‌كنند و به سايت شما برخورد مي‌كنند، با كليك بر روي لينك شما يك صفحه به صورت اينستنس برايشان باز مي‌شود و يك user experience خوب و جذاب براي كسايي هست كه در موتورهاي جستجوگر، در گوگل به دنبال محصول يا سرويسي براي خريد هستند. اين موارد، ويژگي‌هاي خاص سلدان بود. به صورت كلي،تمام ويژگي‌هايي كه يك فروشگاه حرفه اي، يك سيستم مديريت محتوا، CMS حرفه‌اي و پشتيباني و ارسال سفارشات لازم دارد، در سلدان هست و به صورت پايه و استاندارد در اختيار تمام كاربران قرار مي‌گيرد. براي مثال لازم نيست شما هزينه اي براي بدست آوردن امكان ساخت كد تخفيف يا كارت‌هاي شارژ و هديه پرداخت كنيد. تمام اين امكانات در اختيار شما به صورت رايگان هست. يعني شما مي‌توانيد كارت‌هاي شارژي را ايجاد كنيد و به مشتريانتان عرضه كنيد كه آنها از طريق اين كارت‌هاي شارژ بتوانند مبلغ سفارششان را پرداخت كنند و يا كدهاي تخفيفي را ايجاد كنيد و عملاً در بخش كمپين و مديريت كمپين از اين كد تخفيف براي تبديل كاربران به مشتريان استفاده كنيد. در سلدان سعي شده تمام كارها به صورت خيلي ساده و روان انجام شود. براي مثال، شما ميتوانيد دسته بندي‌هاي مختلفي ايجاد كنيد و با drag and drop محصولات خودتان را مديريت كنيد. همچنين براي اينكه فيلترهاي حرفه اي و قشنگي را براي محصولاتتان و دسته بندي هايتان ايجاد كنيد، نيازي نيست با تنظيمات خيلي پيچيده سروكله بزنيد. تنها كاري كه لازم است انجام دهيد، دسته موردنظرتان را ايجاد مي‌كنيد. محصولات را داخل آن اضافه مي‌كنيد. مشخصات محصول را وارد مي‌كنيد و تمام كارهاي ديگر توسط سلدان به صورت خودكار انجام مي‌شود. شما براي محصولاتتان مي‌توانيد واريانت‌هاي مختلفي تعريف كنيد براساس رنگ، اندازه، طرح، ديزاين و موارد ديگر و همچنين محصولاتي از انواع فيزيكي، مجازي، سرويس و فايل را در فروشگاهتان به فروش برسانيد. در مورد پرداخت و نقل و انتقالات مالي، سلدان از سرويس‌هاي عمومي مثل استرايپ پشتيباني مي‌كند همچنين از سرويس‌هاي محلي پرداخت هم پشتيباني مي‌كند كه اين موارد به مرور بيشتر هم خواهد شد.

 همچنين يكي از ويژگي‌هاي خاص سلدان ، امكان تعريف چند ارزي براي قيمت گذاري هست. يعني شما مي‌توانيد محصولات را با نرخ ارزهاي مختلف وارد بكنيد و نرخ تبديل را در فروشگاه خودتان ثبت كنيد و قيمت‌ها به صورت خودكار محاسبه مي‌شود. قطعاً يكي از مهم ترين ويژگي‌هايي كه هر فروشنده از سيستم فروش و سايتش و فروشگاه آنلاينش انتظار دارد، توليد گزارش‌ها و نمايش اطلاعاتي است كه به  او در فروش و گسترش كسب وكارش كمك مي‌كند. در داخل سلدان ، در بخش داشبورد براي فروشگاه و همچنين براي بخش‌هاي مالي و محصولات، گزارش‌هاي متنوع و جالبي ايجاد مي‌شود كه به زيباترين شكل ممكن يك نماي همه جانبه از محصول و فروشگاه و ميزان فروش را به صاحب فروشگاه نمايش مي‌دهد. مثلا مي‌توانيد به سادگي ببينيد كه مشتريان شما از كدام كشورها بودند، با چه ديوايس‌هايي وارد فروشگاهتان شدند، فايل‌هاي فروش را ببينيد كه كانورژن ريت هايتان چقدر بوده، از تعداد محصولاتي كه نمايش داده شده تا تكميل خريد و همچنين كاربراني كه داخل سايتتان عضو شدند يا تراكنش انجام دادند. اين اطلاعات فروشگاهتان است. براي هر كدام از محصولاتتان هم اطلاعات جامعي در آن محصول به شما نمايش داده مي‌شود. مثلاً اينكه كاربرانتان چه واكنشي نسبت به اين محصول نشان دادند و يا حتي چه كاربراني منتظر اين هستند كه محصولتان در صورتي كه موجود نيست، موجود شود و يا چه تعداد از كاربران شما منتظر اين هستند كه شما يك تخفيفي براي اين محصول ارائه دهيد و آنها خريد كنند و يا چه تعدادي از مشتريان شما اين محصول شما را در ليست علاقه مندي هايشان اضافه كردند. اينها اطلاعات مفيدي هستند كه شما قطعاً از آنها استفاده مي‌كنيد. همچنين مهم است كه فروشنده بتواند كاربران و ويزيتورهاي سايتش را تبديل به خريداران كند. براي اين كار شما مي‌توانيد ديستانت كد تعريف كنيد. كمپين تعريف كنيد، آي كچرهايي مثل نوتيفيكيشن‌ها را تعريف كنيد. حتي براي محصولاتتان تخفيف تعريف كنيد. اين تخفيف‌هاي مي‌تواند براي يك نوع خاص، يك واريانت خاص از محصولتان تعريف شود، بازه زماني خاص خودش را داشته باشند، و قطعاً موقع استفاده از سلدان هيچ محدوديتي براي كار و تعريف محصولات و قيمت گذاري و تعريف تخفيفات مواجه نمي شويد. در مورد هزينه‌هاي اين سرويس، كل اين سرويس رايگان هست. يعني هيچ هزينه subscription يا هزينه‌هاي مخفي را به شما تحميل نمي كند. تعداد محصولاتتان نامحدود است. پهناي باند نامحدود داريد و حتي استفاده از دامين و ميزباني سايت شما به صورت رايگان انجام مي‌شود. تنها هزينه اي كه شما پرداخت مي‌كنيد، بعد از فروش محصول و انجام تراكنش هست كه دو درصد از مبلغ تراكنش را به عنوان كارمزد فروشگاه ساز رايگان سلدان دريافت مي‌كند كه اين مبلغ مستقيماً از تراكنش هم كسر نمي شود.

 

مديريت مالي هوشمند و كنترل شده با كيف پول سلدان

در حقيقت شما يك سري اكانت مي‌سازيد. يك والت داريد در بخش داشبود، كه داخل آن مي‌توانيد اكانت بسازيد. اكانت‌ها رو براساس كارنسيهايي كه در فروشگاهتان مبادله مي‌كنيد، دلار، يورو و يا حتي بيت كوين اين حساب‌ها را ايجاد مي‌كنيد، و اين حساب‌ها را شارژ مي‌كنيد و وقتي كه آن كارمزد بخواد كسر شود، از اين حسابي كه شما لينكش مي‌كنيد به فروشگاهتان، كسر مي‌شود و مي‌توانيد حساب را شارژ كنيد، البته فروشگاه ساز سلدان اين امكان را هم فراهم كرده كه اين حساب‌ها تا يك مقداري هم منفي مي‌تواند باشد. يعني شما آخر ماه مي‌توانيد بدهي را با شارژ كردن حسابتان پرداخت كنيد و اين به خاطر اين است كه خيلي از كسب و كارها تا مبلغ را دريافت كنند از مشتري و اين مبلغ را داخل حسابشان داشته باشند، براساس سرويس و بانكي كه دارند، اين يك زماني را مي‌برد و سلدان اين را در نظر مي‌گيرد و اين امكان را به كاربرها مي‌دهد كه بتوانند مديريت كاملي روي هزينه هايشان داشته باشند. يعني مثل بعضي از سرويس‌ها شما آخر ماه با يك صورت حساب چند هزار دلاري مواجه نمي شويد. چون به هيچ وجه هزينه اي بابت ترافيك، تعداد كاربرها، ميزان تصاوير آپلود شده، تعداد محصولات و هيچ مورد ديگري براي شما منظور نمي شود و تمام اينها مجاني هست. موردي كه پيش مي‌آيد، ممكن است كه يك كسب و كاري فروش ميليون دلاري در ماه داشته باشد و فروشگاه ساز سلدان هم ويژگي هايش طوري طراحي شده كه از يك استارت آپ ساده تا يك شركت بزرگ و فروشگاه بزرگ را بتواند پشتيباني كند. شما حتي مي‌توانيد سطح مهارتتان در استفاده از اين پلتفرم را انتخاب كنيد و سايت و وب اپ به شكلي كه مناسب سطح دانش شما هست نمايش داده شود. حال فرض كنيد كه فروشگاه زنجيره اي بزرگي هست كه مي‌خواهد از سلدان استفاده كند و ميليون‌ها دلار فروش دارد.

 اگر شما ميليون‌ها دلار فروش داريد يا چند صدهزار فروش داريد و مي‌خواهيد اين دو درصد را كم كنيد، سلدان اين امكان را براي شما فراهم كرده تا با ايجاد فروشگاه و ساخت انواع كمپين فروش و بازاريابي حرفه اي و طراحي مشوق هاي گوناگون براي مشتريانتان، كسب و كار آنلاين خود را گسترش دهيد. براي اين كار، شما از يك ماشين حساب كه داخل سلدان تعبيه شده است مي‌توانيد استفاده كنيد و به سادگي مقدار فروش ماهانه تان را مشخص كنيد و آن پلن را به شما پيشنهاد دهد و ميزان صرفه جويي كه شما مي‌كنيد هم به شما نشان دهد. اين تمام قيمت گذاري و هزينه‌ها به صورت شفاف هست و علت آن هم اين است كه اين پلتفرم، فرقي نمي كند چه يك برند لاكچري، در اروپا بخواهد استفاده كند و چه كسب و كار كوچك در يك كشور جهان سوم و يا در حال توسعه، بتواند از آن بهره ببرد و مجبور نباشد يا هزينه‌هاي زيادي پرداخت كند يا با پيچيدگي‌هاي محاسبه هزينه‌هاي ماهانه يا پيش بيني اين هزينه‌ها مواجه شود. در حقيقت، سود و زيان فروشگاه ساز رايگان سلدان در افزايش فروش كاربرانش هست. يعني يك بازي برد- برد كه در اين بازي افزايش فروش مشتريان باعث افزايش درامد سلدان و ارتقا سرويس‌هاي سلدان مي‌شود. اينكه شما چقدر سرمايه داشته باشيد در پلتفرم سلدان ، باعث نمي شود كه ميزان دسترسي‌تان به امكانات كاهش پيدا كند و اين سلدان را با تمام پلتفرم‌هاي فروشگاهي ديگر متمايز مي‌كند. مثلا اگر شما صفر دلار در ماه براي اين پلتفرم پرداخت كنيد و يا 299 دلار كه بالاترين پلن اين فروشگاه‌ها هست، در ماه پرداخت كنيد، امكانات يكساني دريافت مي‌كنيد. فقط در پلن‌هاي مختلف سلدان ميزان كارمزد كاهش پيدا مي‌كند. يعني اگر بر فرض شما ماهانه 100 هزار دلار فروشتان باشد با خريد پلن اينترپرايز سلدان شما در ماه 1200 دلار صرفه جويي مي‌كنيد و فقط لازم است كه 299 دلار در ماه پرداخت كنيد و 1200 دلار هم كمتر پرداخت كنيد و مقدار كارمزدي كه بابت فروش از شما دريافت مي‌شود، تنها 5/0 درصد خواهد بود، و اين موارد را مي‌توانيد در بخش calculator Selldone مشاهده كنيد.

پلتفرم فروشگاه ساز براي برنامه نويسان

يكي از نكته‌هايي كه بايد به آن اشاره كنم، ساختار سلدان هست. ساختار سلدان كاملاً بر پايه API‌ها بنا شده است. يعني كل فروشگاه، كل بخش مديريت فروشگاه، به صورت web app هست و از طريق  API ‌ها با سرور ارتباط برقرار مي‌كند و شما قادر هستيد به عنوان يك developer، به عنوان يك برنامه نويس از طريق اين APIها تمام كارهايي كه مي‌توانيد تصور كنيد براي مديريت فروشگاه‌تان و يا حتي طراحي اپليكيشن فروشگاه خودتان را انجام دهيد و ديگر نگران بخش  back end نباشيد و مطلقاً هيچ محدوديتي در اين زمينه به عنوان دولوپر براي كار با سلدان نخواهيد داشت. اگر شما يك برنامه نويس فرانت اند هستيد، يا يك طراح سايت يا طراح وب اپليكيشن هستيد، مي‌توانيد از API‌هاي سلدان استفاده كنيد و محصول اضافه كنيد، دستهبندي(category)S اضافه كنيد، اينها را مديريت كنيد، اطلاعات را دريافت كنيد و يا حتي فروشگاه اختصاصي خودتان را بسازيد و با user interface اي كه مي‌خواهيد ارائه دهيد. ولي قطعاً اين كار، كار خيلي هزينه بري هست و فقط شركت‌هاي خيلي بزرگ از پس اين هزينه‌ها بر مي‌آيند و ما هم به جاي اينكه 100 تا قالب 10 هزار دلاري طراحي كنيم، يك قالب يك ميليون دلاري طراحي كرديم، اين قالب را در اختيار همه قرار مي‌دهيم. در اين قالب شما ديگر نگران انتخاب قالب يا نصب پلاگين‌ها نخواهيد بود. فروشگاه به صورت يك وب اپ بسيار زيبا به مشتريان شما نمايش داده مي‌شود، محصولات دسته بندي‌هاي خودشان را دارند. اطلاعات محصولات به زيبايي به مشتري‌ها نمايش داده مي‌شود. مشتري‌ها مي‌توانند انتخاب كنند كه نمايش محصولات به چه شكل باشد، فروشگاه و بخش مديريت فروشگاه، حتي براي گوشي‌هاي موبايل و تبلت‌ها بهينه سازي و اختصاصي طراحيشده و به راحتي شما با گوشي آيفون خودتان هم مي‌توانيد فروشگاهتان را بسازيد يا مشتريان شما از فروشگاه شما خريدشان را انجام دهند.

بيشترين بازدهي با كمترين تلاش

در انتها هم به اين نكته اشاره مي‌كنم كه سلدان براي توسعه جامعه خودش به كساني كه در توسعه اين پلتفرم و يا توليد محتواي براي آن، و يا آموزش و يا هر مورد كه به اين پلتفرم و توسعه آن كمك ميكند، پاداش‌هايي را پرداخت مي‌كند. شما اگر سايت فروشگاه يا وبلاگي داريد و سلدان را از طريق آن به افراد ديگر معرفي بكنيد ، بابت اين معرفي درصدي از كارمزد را دريافت مي‌كنيد و اين پاداش به صورت شارژ به حساب شما واريز مي‌شود و مي‌توانيد از آن استفاده كنيد و يا حتي اين شارژ را به راحتي به ديگران انتقال دهيد. همچنين اگر توسعه دهنده نرم افزار هستيد، يا محتواهاي خاصي توليد مي‌كنيد، باز هم مي‌توانيد كاري كه كرديد، نتايج و مستنداتش را براي ما ارسال كنيد و ما در قبال آن شارژ به ارزي كه مد نظر شماست و يا حتي سكه‌هاي سلدان به شما پرداخت مي‌كنيم.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ تير ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۱۸:۰۹ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی