Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell
Online Business:Earn Free Bitcoin-Mining-Currency Exchange-Buy & Sell

معرفي و فوايد موسيقي:

به قول بتهوون: آنجا كه سخن از گفتن باز مي‌ماند موسيقي آغاز مي شود. اين هنر يكي از هفت هنر برتر مي باشد كه در فرهنگ هر كشور داراي جايگاه ويژه اي مي باشد. موسيقي پديده اي است كه تاثير شگرفي بر روي ذهن، افكار و احساسات انسان مي گذارد. ممكن است براي شما پيش آمده باشد كه با گوش دادن به قطعه اي شاد در خودتان احساس شادي و انرژي زيادي كنيد يا با شنيدن قطعه اي غمگين حس ناراحتي به شما دست بدهد، حتي در باشگاه هاي ورزشي معمولا موسيقي هاي انرژيك در حال پخش شدن هست كه از نظر ذهني به ورزشكاران در هنگام ورزش كمك مي كند. همه اين ها نشان دهنده اين است كه موسيقي هنري است كه با عواطف و احساسات انسان سر و كار دارد. فوايد هنر موسيقي شامل: كاهش استرس، كمك به بهبود يادگيري، افزايش انگيزه، بهبود حال روحي و رواني، كاهش ميزان افسردگي و افزايش مقاومت انسان در مقابله با درد و رنج مي شود. تحقيقات جالبي توسط دانشمندان در زمينه بررسي شير دهي گاو ها در زمان پخش موسيقي براي آن ها صورت گرفته. نتايج اين تحقيقات نشان مي دهد شيرهايي كه براي آن ها موسيقي پخش شده در مقايسه با ديگر گاوها ميزان شير و همچنين كيفيت شير آن ها بيشتر و بهتر است. موسيقي قدرت الهام‌بخشي و سرگرم‌كردن انسان‌ها را دارد كه از ان مي توانيد در جهت بهبود روحيه و شرايط زندگي تان استفاده كنيد. سعي كنيد موسيقي را وارد زندگي روزمره‌تان كنيد و از يادگيري و گوش دادن به موسيقي لذت ببريد. در كشور هاي پيشرفته به خانواده ها توصيه مي شود تا كودكان خود را به يادگيري موسيقي تشويق كنند تا كودكان بتوانند از فوايد موسيقي در زندگي خود بهره مند شوند. هيچگاه براي يادگيري موسيقي دير نيست و با يادگيري آن مي توانيد باعث افزايش خودباوري خود شويد..

https://www.sonereh.com/

پيانو:

موسيقي داراي سازهاي گوناگون مي باشد كه هر شخص با توجه به استعداد و علاقه خود مي تواند مهارت استفاده از اين ساز ها را بدست آورد تا بتواند احساسات و عواطف خود را بوسيله ساز مورد علاقه اش بروز بدهد.يكي از ساز هايي كه طرفداران زيادي در سراسر جهان دارد پيانو است.پيانو مشهورترين ساز صفحه كليددار است. صداي پيانو در اثر برخورد چكش‌هايي با سيم‌هاي فلزي آن در داخل جعبه چوبي توليد مي‌شود. اين چكش‌ها در اثر فشرده شدن كليدها (كلاويه‌ها) به حركت در مي‌آيند. تحقيقات نشان مي دهد كه نواختن پيانو تاثير مثبتي بر عملكرد فردي انسان دارد و باعث افزايش آي كيو و حافظه انسان مي شود. همچنين از انواع پيانو مي توان به پيانو كارود و توياما  اشاره كرد. اين نوع پيانو ها از بهترين انواع پيانو در سراسر جهان به حساب مي آيند. پيانو‌هاي لاكچري كارود ساخت استاد سرا (از مطرح ترين سازندها و طراحان پيانو در دنيا) در ايتاليا و سيگنچر ريچارد كلايدرمن كه سفير و سخنگو‌ برند كارود مي باشد. با بهترين متريال اروپايي و صداي فوق العاده مشابه فازيولي مي باشد كه در ساخت آن از چوب تمام اسپروس اروپايي استفاده شده است. پيانو كارود كه تلفيقي از هنر كشور ايتاليا و آلمان است بخش عظيمي از فروش در بازار جهاني را به علت كيفيت محصول بالا در دست دارد. پيانو توياما با قطعات كيفيت بالاي آلماني و اكشن بي همتاي ساخته شده از كربن فايبر با نظارت مهندسان ويلهلم‌ اشتاينبرگ و صداي بينظير آلماني-آمريكايي كه از چوب تمام اسپروس از جنگلهاي آلاسكاي آمريكا ساخته مي شود،يكي از بهترين انواع پيانو در جهان مي باشد. شركت موسيقي پارسونز هنگ كنگ نيز اقدام به ساخت پيانو توياما مي كند كه بيشتر فروش پيانو در آسيا مربوط به اين نوع پيانو است.

 

معرفي سايت سونره:
در سايت سونره مي توانيد انواع مختلف ادوات موسيقي از جمله پيانو آكوستيك كارود و توياما، گيتارهاي آيبانز، امپهاي بسيار با‌كيفيت جويو و هاتون، يونيتها و و پدالهاي هاتون، پيك آپ پيزو جويو، پيانو هاي ديجيتال ياماها و كورگ و ساكسيفونهاي چارليز‌ ساخت‌ تايوان از قسمت فروشگاه آنلاين اين سايت با قيمت مناسب تهيه كنيد. همچنين در صورت ثبت سفارش از طريق تلگرام و اينستگرام سونره مي توانيد از تخفيف هاي ويژه بهره مند شويد. همچنين با بازديد از سايت سونره مي توانيد با مدرسان با تجربه و متخصص اين سايت ارتباط برقرار كنيد و به آموزش موسيقي بپردازين. در سايت سونره مي توانيد از قسمت آموزش مي توانيد از مقالات و آموزش هاي آنلاين رايگان اين وب سايت نهايت استفاده را ببريد.يك امكان فوق العاده ديگر كه سايت براي شما در نظر گرفته آموزش موسيقي با روزي فقط 2 هزار تومن از طريق سيستم ويدئو تبادلي مي باشد.در اين سيستم شما از نواختن موسيقي خودتان ويدئويي ارسال مي كنيد و مدرسان با تجربه سايت ظرف مدت 72 ساعت ويدئويي براي شما ارسال مي كنند كه در آن نقاط ضعف خودتان را بتوانيد برطرف كنيد. با اين سيستم ديگر نگران يادگيري موسيقي نباشيد، زيرا ايرادات شما توسط مدرسان متخصص وب سايت سونره برطرف مي شود و به يك موسيقي دان ماهر تبديل مي شويد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: سايت سونره،
موضوع:
[ ۲ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۱۳:۲۶ ] [ مهدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی